طراحی داخلی شامل بخش هایی است که به منظور زیباسازی انجام می گردد. همان طور که می دانیم دیوار ها در طراحی منازل و سایر مکان ها بسیار مهم هستند زیرا بخش گسترده ای از اتاق را در بر می گیرند.  نقاشی ساختمان از زیباسازی هایی است که دارای طرفداران زیادی بوده و افراد زیادی هر چند وقت یکبار اقدام به اجرای نقاشی ساختمان می کنند. از مزایای نقاشی نسبت به کاغذ دیواری و سایر دیوارپوش ها، مقاومت بالای آن بوده و می توان در طرح های دلخواه ان را ایجاد کرد. برای این که بتوانیم اجرای  نقاشی ساختمان را به بهترین شکل انجام دهیم نیاز به فردی ماهر در این زمینه داریم، که دارای مهارت و تجربه ی لازم باشد.

 نقاشی ساختمان با روش اصولی

در ظاهر شاید نقاشی ساختمان ساده به نظر برسد اما دارای نکاتی است که اجرا نکردن آن باعث نتیجه ی معکوس خواهد شد . بنابراین اگر نقاش ساختمان حرفه ای و ماهر باشد می تواند این کار را به بهترین شکل انجام دهد.

با استفاده از رنگ کاری ساختمان می توان رنگ و رویی تازه را به ساختمان داد. تغییری که با استفاده از نقاشی ساختمان ایجاد خواهد شد بسیار مورد توجه بوده و می تواند دکوراسیون منزل را زیبا سازد. رنگ زدن دیوار ها از قدیم الایام مورد استفاده قرار گرفته و برای زیباسازی دیوار و سقف در گذشته از رنگ ها و مصالح ساده استفاده می شد. امروزه با پیشرفتی که در بخش نقاشی ساختمان داریم انواع رنگ های ساده، روغنی ، رنگی و.... روی کار آمده و می توان رنگ کاری را تنوع بخشید و به شیوه ای نوین این کار را اجرا کرد.

انواع رنگ های مورد استفاده در نقاشی ساختمان

همان طور که می دانید در نقاشی ساختمان انواع رنگ های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که دارای تفاوت هایی با هم می باشند.

رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک از زمان گذشته مورد استفاده قرار گرفته و دارای کیفیت بالایی است. از معایب این رنگ این است که در کار باید دقت بیشتری داشت زیرا اگر رنگ غلیظ باشد جای قلمو بر سطح باقی مانده و یکدست نخواهد بود. این رنگ دارای دوام کمی بوده و قابلیت شستشو دارد.برای اطلاع از انجام نقاشی ساختمان فوری از طریق لینک اقدام نمایید. 

رنگ پلاستیکی در دو نوع رنگ تمام پلاستیک و رنگ نیمه پلاستیک است.

 رنگ روغن

رنگ های ردغنی دارای طرفداران زیادی است و بیشتر برای در و پنجره ها مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ های روغنی براق بوده و انعگاس دهنده نور است اما می توان از معایب آن نشان دادن واضح ناهمواری های دیوار است. رنگ روغنی را می توانید در انواع مات ، براق و نیمه مات تهیه نمایید. در نقاشی ساختمان از رنگ روغنی به دلیل دوام ان بهره می گیرند. از معایب این رنگ تمیز کردن آن است که به خوبی انجام نمی شود.

رنگ مولتی کالر

رنگ مولتی کالر در نقاشی ساختمان از رنگ هایی است که برای سطح های متفاوت قابلیت استفاده دارد. این رنگ ها دارای دوام بسیار خوبی بوده و بسیار زیبا می باشد.  از مزایای دیگر این رنگ ، قیمت مناسب و زود خشک شدن آن می باشد.

رنگ بلکا

این رنگ از پنبه به دست امده و سلولزی می باشد. این رنگ زیبای خاصی داشته و در برابر ترک خوردن مقاوم است. همچنین انواع بسیاری از رنگ بلکا در نقاشی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ پتینه

با استفاده از رنگ پتینه در نقاشی ساختمان می توان طرح زیبایی را ایجاد کرد. از مزایای این رنگ تنوع بالای ان و ماندگاری خیلی خوبش است.

این مرکز با خدمات دهی عالی خود توانسته رضایت افراد را به خود جلب نماید. این مجموعه قیمت های مناسبی را برای نقاشی ساختمان در نظر گرفته که می توانید با هزینه مناسبی بهترین نقاشی ساختمان را داشته باشید.

 ارتباط با گروه نقاشی ساختمانی 

آدرس: تهرانپارس خیابان امین خیابان امیر شرقی پلاک ۷۴

ایمیل: info@rangkaran.com

شماره تماس : 09124447263   بیرامی

شماره تماس: 09197361233 - 02177248655      

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 774
نمایش همه
علاقه مندی ها ()