سیم خاردار تبری از جمله پرفروش ترین انواع سیم خاردار تولید شده در بازار می باشد. عمدتاً خرید و فروش سیم خاردار تبری به منزلۀ ایجاد حریم شخصی و افزایش سطح امنیت ساختمان های مختلف صورت می گیرد. در گذشته که خبری از دوربین مداربسته، جریان الکتریسیته، سیستم دزدگیر هوشمند و امثال آن نبود، تنها با استفاده از سیم خاردار، تلاش داشتند که از ورود افراد متفرقه به محوطۀ شخصی خود جلوگیری کنند. لذا به دلیل اهمیت کاربردی بودن سیم های خاردار و قیمت ارزان آن ها، تولید و فروش سیم های خاردار تبری و حلقه ای تا به امروز نیز تداوم دارد.

سیم خاردار از جنس فلز طراحی و ساخته می شود و دارای تیغه های پروانه ای بر روی آن می باشد. داشتن تیغه های فلزی برنده بر روی سیم خاردار موجب می شود که اجسامی که از روی چنین سیم هایی عبور کنند، زخمی شده و باعث آسیب دیدگی آنها می شود. خرید سیم خاردار تبری به عنوان یکی از تجهیزات لازم و ضروری محوطه های ساختمانی مسکونی، اداری، تجاری، نظامی و غیره محسوب می شود. به همین جهت همواره شاهد فروش سیم خاردار در طرح های متنوع می باشیم.

فروش سیم خاردار تبری

به طور کلی، فروش سیم خاردار تبری به دو صورت سیم خاردار تبری تیغه ای و سیم خاردار تبری حلقه ای در سراسر کشور صورت می گیرد. امروزه اکثر محوطه های ساختمانی که دارای ارتفاع دیوار کوتاه تری می باشند، از مزایای سیم خاردار تبری تیغه ای و یا حلقه ای بهره می گیرند که بتوانند سطح امنیت محوطه محل زندگی و کسب و کار خود را نسبت به قبل بهبود ببخشند. همانطور که گفته شد، داشتن محوطۀ ایمن به افراد اطمینان خاطر می دهد که بتواند اطمینان خاطر و حس امنیت داشته باشد.

سیم های خاردار تبری با کیفیت باید از جنس استیل استنلس ساخته شده باشد که نسبت به شرایط محیطی از استحکام بالایی برخوردار باشد. سیم خاردار باید نسبت به آب مقاومت بالایی داشته باشد و ضد زنگ و ضد اکسید ساخته شود . نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با این محصول وجود دارد، امکان جابجایی سیم خاردار به محل دیگر برای افراد فراهم می باشد. بنابراین افراد با تغییر محل زندگی خود، می توانند متناسب با نیاز خود، دیگر هزینه ای بابت خرید سیم خاردار نپردازند و همان قبلی را به مکان جدید منتقل نمایند. در واقع جمع آوری سیم خاردار بسیار راحت تر است.

فروش سیم خاردار تبری با قیمت ارزان

شرکت های معدودی در زمینۀ تولید انواع سیم خاردار تبری در ایران فعالیت می کنند که از مواد اولیۀ باکیفیت در ساخت سیم خاردار بهره می گیرند. به همین جهت امکان فروش سیم خاردار تبری با قیمت ارزان برای آنها فراهم می باشد. با توجه به بحث تولید داخلی، نیاز به ذکر است که خرید سیم خاردار با قیمت ارزان و مناسب برای متقاضیان این محصول در سراسر کشور فراهم می باشد. برای خرید سیم خاردار به سایت مراجعه نمایید.

داشتن استحکام بالا برای سیم خاردار ضروری است و این مسئله بر روی طول عمر مفید سیم خاردار تأثیرگذار خواهد بود. بنابراین هنگام خرید سیم خاردار تبری باید این مسئله را مد نظر قرار دهید و از خرید سیم خارداری که آلیاژ آهن دارد، جلوگیری نمائید. سیم خاردار تبری استیل نسبت به رطوبت و آب مقاومت بالایی دارد، علاوه بر آنکه معمولاً با روکش گالوانیزه پوشیده می شوند که شرایط محیطی سرد و گرم بر روی کیفیت سیم خاردار تأثیر منفی نداشته باشد. به همین دلیل ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی، نظامی و فرودگاهی که دارای محوطۀ باز می باشند، از مزایای سیم خاردار بهره گیرند.

شرکت حصار سیم از ابتدای فعالیت خود، در زمینۀ تولید و پخش انواع سیم خاردار با کیفیت و مقاوم کسب تجربه نموده است.

آدرس: ارومیه - شهرک صنعتی فاز دو توسعه - بلوار مهارت - پلاک 11

شماره تماس: 04433744991

تلفن همراه: 09143411954

فکس: 04433744992

تلگرام و واتس آپ: 09019138799

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 997
نمایش همه
علاقه مندی ها ()