دکوراسیون داخلی در واقع مفهومی از نظم، هماهنگی و چینش صحیح اشیاء و اثاثیه منزل می باشد، بطوریکه به بینندگان احساس آرامش و رضایت را انتقال دهد. در دکوراسیون داخلی ساختمان معمولا دکوراتورها خود را درگیر فعالیت های سازه ای و عمرانی نمی کنند و با استفاده از تکنیک های موثر در زمینه های انتخاب رنگ، مبلمان، تعویض کفپوش و دیوار پوش ها، استفاده از قاب ها، پرده ها، نور پردازی ساختمان و بسیاری موارد دیگر با کمترین هزینه بهترین خروجی را به مشتریان انتقال می دهند، که امروزه سبب شده  دکوراسیون داخلی ساختمان مانند دیک صنعت خدماتی پر طرفدار رشد کنند، و به تعداد شرکت های متصدی این امور افزوده شود.

قیمت اجرای دکوراسیون داخلی

قیمت اجرای دکوراسیون داخلی در پروژه های مختلف ساختمانی بسیار متفاوت است و نرخ مشخص و مصوبی ندارد، و معمولا با توجه به نوع خدمات دریافتی برای مشتریان فاکتور می شود. مساحت و متراژ سازه، هدف از طراحی، نوع طراحی، سبک طراحی، نوع و میزان متریال مصرفی، کیفیت طراحی، مدت زمان اجرای کار و بسیاری موارد دیگر را می توان در شمار گزینه های موثر در تعیین قیمت دکوراسیون داخلی ساختمان قرار داد، که البته معمولا در همان گام های آغازین پروژه مقدار آن به صورت تقریبی برای مشتریان فاکتور می شود.

سبک های دکوراسیون داخلی

سبک های دکوراسیون داخلی که استفاده از آن ها در تمامی پروژه های مختلف و هدفمند مورد استفاده قرار می گیرد، معمولا الگوهایی هستند که در طراحی های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و در طراحی آن ها از معیارهای بسیار زیادی از جمله طبیعت، بهینه سازی فضا، تجمل گرایی، آداب و رسوم و فرهنگ و آئین مردم مختلف الگوبرداری شده است. از مهمترین سبک های دکوراسیون داخلی برای ساختمان های مختلف می توان به سبک های مینیمال، روستیک، کلاسیک، مدرن، هندی، مراکشی، اسلامی، سنتی و غیره استفاده می شود، که هزینه های اجرا و پیاده سازی هر کدام از آن ها با دیگری بسیار متفاوت است، برای مثال سبک طراحی کلاسیک و روستیک را به دلیل استفاده از متریال چوبی و گران قمیت را می توان در شمار پرهزینه ترین سبک های دکوراسیون داخلی ساختمان قرار داد.

دکوراسیون داخلی منزل کوچک

تراکم جمعیت در شهرهای بزرگ سبب کوچک تر شدن و محدودیت فضا در آپارتمان های مختلف مسکونی شده است، که این امر کار طراحی و دکوراسیون داخلی را برای ساکنین ساختمان بسیار سخت و دشوار می کند. دکوراسیون داخلی منزل کوچک یکی دیگر از خدماتی است که شرکت های طراحی و دکوراسیون ساختمانی با توجه به نوع پروژه های مختلف ساختمانی ارائه می دهند و طرفداران بسیار زیادی دارد. در این روش از طراحی دکوراسیون داخلی منزل در ابتدا با استفاده از تجهیزات مختلف مانند قفسه، کابینت، کمد دیواری، تخت جکدار و بسیاری اقلام دیگر از کمترین فضای ممکن بیشترین استفاده را می کنند و سپس با نورپردازی ویژه و استفاده از رنگ ها و پوشش های مناسب برای دیوارها و کف کاری می کنند که بتوان فضای داخلی ساختمان را قدری بزرگتر از آن چیزی که هست نمایش دند. این سبک اجرایی که در اکثریت پروژه های مختلف دکوراسیون داخلی منزل مورد استفاده قرار می گیرد به سبک مینیمال معروف است، و امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.برای اجرای طراحی دکوراسیون اداری با ما تماس بگیرید.

اجرای دکوراسیون داخلی ارزان قیمت

مرکز معتبر معماری و طراحی دکوراسیون هیرادانا با دو شعبه فعال در تهران و ارومیه از محبوب ترین و مجرب ترین شرکت های اجرای دکوراسیون داخلی ارزان قیمت و در عین حال حرفه ای و با کیفیت می باشد، که در طول سالها فعالیت مستمر خود توانسته اعتماد و رضایت مشتریان خود را در زمینه های مختلف معماری و عمران نظیر طراحی نما، بازسازی ساختمان، نظارت و اجرا، طراحی کابینت و طراحی محوطه جلب نماید. متقاضیان استفاده از خدمات مختلف این شرکت با مراجعه به سایت هیرادانا می توانند برخی نمونه کارهای طراحی دکوراسیون داخلی منزل و دکوراسیون داخلی اداری را مشاهده کرده و در صورت تمایل پروژه های خود را به این مرکز بسپارند.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 841
نمایش همه
علاقه مندی ها ()