دوربین مداربسته از جمله تجهیزات بروزی است که در زمینۀ اجرای سیستم های امنیتی و حفاظتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. از این رو خرید و فروش دوربین مداربسته از رونق بسزایی برخوردار است و در سراسر جهان از آن استفاده می شود. دوربین مداربسته در ابتدا که اختراع شده بود از تکنولوژی زیادی برخوردار نبود و تصاویر ثبت شده از کیفیت پایین برخوردار بود. اما با گذشت زمان و پیشرفت فناوری های دیجیتال و الکترونیکی، شاهد رشد طراحی و تولید دوربین های مداربسته در برندهای مختلف جهانی شدیم. به این ترتیب انواع دوربین مداربسته  پیشرفته و با کیفیت تصویر عالی به بازار جهان عرضه شد.

خرید انواع دوربین مداربسته

در دنیای امروز امکان خرید انواع دوربین مداربسته با سطح کیفیت متوسط و همچنین عالی برای متقاضیان فراهم می باشد. لذا عموم مردم متناسب با محل زندگی و کسب و کاری که راه اندازی نموده اند، خرید دوربین مداربسته را تجربه کنند. هدف از طراحی و نصب دوربین مداربسته به منظور تجهیز نمودن ساختمان به سیستم نظارتی و حفاظتی است که بتوانند کنترل بیشتری بر روی ترددهایی که در محل اتفاق می افتد داشته باشند. دوربین مداربسته دام، دوربین مداربسته بالت، دوربین مداربسته تحت شبکه بی سیم، دوربین مداربسته آنالوگ، دوربین مداربسته خورشیدی و ... تعدادی از مدل های متنوع دوربین مداربسته موجود در بازار می باشد که در طرح و برندهای متنوع به بازار عرضه می شوند.

بنابراین کارفرمایان ، مدیران ساختمان، مراکز بیمارستانی، مراکز نظامی و سیستم کنترل ترافیک متناسب با نیاز مجموعۀ خود، می توانند از مزایای دوربین مداربسته برای کنترل ترددهای رفت و آمد مشتریان، پرسنل اداری و افراد مختلف استفاده نمایند. لذا با توجه به میزان اهمیت فعالیت کاری خود، نوع و مدل دوربین مداربسته را انتخاب می کنند.

به عنوان مثال خرید دوربین مداربسته بی سیم به فرد کمک می کند که راحت تر بتواند کنترل آن را در دست داشته باشد. این نوع دوربین مداربسته با استفاده از امواج و بدون استفاده از سیم، اصلاعات تصویری را به گیرنده ارسال می کند. دوربین مداربسته بی سیم با استفاده از منبع تغذیه باتری کار می کند و همواره نسبت به آلارم هشدار اتمام شارژ باتری هوشیار بود. این نوع دوربین به دو صورت آنالوگ و دیجیتال طراحی شده است و به دلیل ویژگی هایی چون داشتن نویز امواج الکترومغناطیسی دارای کارکرد اندکی است.

فروش دوربین مداربسته FHD

امروزه فروش دوربین مداربسته با کیفیت تصویر HD و FHD رواج پیدا کرده است چون از کیفیت بالایی برخوردار است و دارای وضوح تصویر بالا می باشد. نوع اتصال، نوع قابلیت چرخش و میزان وضوح رزولوشن تصویر از جمله فاکتورهایی است که در انتخاب نوع دوربین مداربسته بسیار تأثیرگذار می باشد. در نتیجه متناسب با نیاز مجموعه می توانید با قیمت ارزان و یا گران، پیشرفته ترین دوربین مداربسته را خریداری نمائید.برای اطلاع از فروش دوربین مداربسته دام به سایت مراجعه کنید. 

نصب دوربین مداربسته پیشرفته

نصب دوربین مداربسته پیشرفته از توان تکنسین های آموزش دیده برمی آید. البته لازم به ذکر است که شرکت هایی که در زمینۀ فروش دوربین مداربسته فعالیت می کنند، مجری نصب پیشرفته ترین دوربین های مداربسته نیز می باشند. دوربین مداربسته به دلیل ماهیت نظارتی که دارد، چگونگی نصب آن از اهمیت بسزایی برخوردار است. در نتیجه این کار را به افراد متخصص بسپارید.

بعضی از مدل های پیشرفته دوربین مداربسته تحت شبکه و یا بی سیم ارسال داده ها را نجام می دهد. مدل های دیگری از دوربین های مداربسته طراحی شده اند که علاوه بر تصویر، از قابلیت ضبط صدا نیز برخوردار می باشند.

با توجه به تنوع مدل های دوربین مداربسته در بازار، اگر قصد خرید مناسب ترین دوربین مداربسته را برای ساختمان مورد نظر دارید، می توانید با کارشناسان فروش شرکت فنی مهندسی فهام دُر مشورت نمائید.

 

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 947
نمایش همه
علاقه مندی ها ()