دزدگیر اماکن از جمله تجهیزاتی است که مجهز به سیستم اعلام سرقت می باشد. همانطور که می دانید حفاظت از ساختمان مقوله ای است که از اهمیت بسزایی برخوردار است و با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، توانسته اند تجهیزات مختلفی به عنوان سیستم دزدگیر اماکن  طراحی و تولید نمایند. از همان ابتدا عموم مردم به فکر راهکاری برای افزایش سطح امنیت محل زندگی و کسب و کار خود بوده اند. در نتیجه از تجهیزات و وسایل مختلفی برای رسیدن به این هدف استفاده می نمود، تا اینکه توانستند سیستم های اعلام سرقت را به شکل های مختلف طراحی نمایند. از این رو کمپانی های مختلف متناسب با ایده پردازی و دانش کافی به تکنولوژی روز انواع دزدگیر اماکن را با استفاده از اجزای مختلف بسازند.

خرید دزدگیر اماکن

با توجه به تعدد سرقت هایی که روزانه صورت می گیرد، خرید دزدگیر اماکن برای ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، درمانی، نظامی و غیره ضرورت بسیار دارد. در نتیجه با نصب سیستم اعلام سرقت که از اجزای مختلفی تشکیل شده است، می توانند نظارت بیشتری بر روی محیط پیرامون ساختمان داشته باشند. دستگاه مرکزی، سنسورهای تشخیص حرکت، اسپیکر، باتری و ریموت کنترل از جمله اجزای مختلف سیستم دزدگیر اماکن محسوب می شوند که نقش مهمی در عملکرد اصلی سیستم اعلام سرقت دارد. در ضمن این نوع سیستم ها قابلیت اتصال به دوربین مداربسته را نیز دارند و بدین وسیله سطح امنیت ساختمان را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

در گذشته اکثر ساختمان ها و اماکن از سطح امنیت پایین برخوردار بودند، که این مسئله موجب افزایش سرقت و هرج و مرج در ساختمان می شد. از این رو با ورود تکنولوژی سیستم های اعلام سرقت، انواع دزدگیر اماکن را متناسب با مکان های مختلف طراحی نمودند. بدین وسیله بتوانند سطح امنیت ساختمان ها و اماکن عمومی را بهبود ببخشند. استفاده از دزدگیر اماکن و اعلام حریق در کنار یکدیگر از جمله راهکارهایی است که نقش مهمی در افزایش سطح امنیت ساختمان های مختلف دارد. در واقع این نوع سیستم های اعلام سرقت به دلیل برخورداری از سنسورهایی که بر اثر حرکت روشن می شوند، موجب افزایش سطح امنیت ساختمان می شود، علاوه بر آنکه نسبت به دود آتش نیز حساس بوده و در صورت بروز آتش سوزی نیز سیستم اعلام هشدار دزدگیر اماکن فعال می شود.

فروش انواع دزدگیر اماکن بی سیم

امروزه فروش دزدگیر اماکن بی سیم در جهان رونق پیدا کرده است چون کنترل بیشتری بر روی سیستم ایجاد می کند. در واقع به دلیل برخورداری از کنترل ریموت دار، راحت تر می توان جزئیات فعال سازی سیستم اعلام سرقت و اطفاء حریق را تحت نظارت داشت. سنسورهای سیستم دزدگیر اماکن در قسمت های درب ورودی، پنجره ها، بالکن و هر فضایی که امکان تردد افراد از آنجا امکانپذیر می باشد، نصب می شود که در صورت فعال بودن سنسور، هر نوع فعالیتی که صورت گیرد را هشدار می دهد. برای خرید دستگاه مرکزی سیستم اعلام سرقت به سایت مراجعه کنید.

لذا از زمانیکه شاهد رواج نصب دزدگیر اماکن بی سیم در ساختمان های مختلف هستیم، میزان سرقت و دزدی از مکان های عمومی و خصوصی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. با خرید دزدگیر اماکن برای محل زندگی و کسب و کار خود، می توانید احتمال بروز حوادث سرقت را کاهش دهید و سارقان با اطلاع از این که محل مورد نظر به سیستم اعلام سرقت بی سیم مجهز می باشد، جرأت دزدی و سرقت را نخواهند داشت.

داشتن سنسورهای حرکتی، سیستم اعلام حریق و امکان اتصال به دوربین مداربسته از مهمترین اجزای تشکیل دهندۀ سیستم دزدگیر اماکن محسوب می شوند که هنگام نصب دزدگیر باید آنها را مد نظر داشته باشید.

شرکت فنی مهندسی فهام دُر به عنوان یکی از با سابقه ترین شرکت هایی است که در زمینۀ طراحی و اجرای انواع دزدگیر اماکن در تهران فعالیت می کنند.

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 723
نمایش همه
علاقه مندی ها ()