درب های اتوماتیک توانسته اند راحتی و آسایش را در استفاده از درب به وجود آورند. با استفاده از درب های اتوماتیک می توان با استفاده از ریموت درب را باز و بسته نمود و نگرانی بابت با ماندن درب نداشت. جک برقی  وسیله ای است که برای اتوماتیک کردن درب ها به کار می رود. جک های برقی توانسته اند درب های ساده ی لولایی را به درب های اتوماتیک تبدیل کنند و برای انواع مکان ها قابلیت اجرایی شدن را داشته باشند.

انواع جک برقی

جک های الکترومکانیکی : جک های الکترومکانیکی از انواع درب هایی هستند که برای مکان های کم رفت و آمد مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از جک ها برای درب های سبک مورد استفاده قرار می گیرد.

جک های هیدرولیکی: این نوع جک ها دارای قدرت بالایی بوده و برای مکان های پر رفت و امد از آن استفاده می شود. همین طور این جک ها برای درب های سنگین نیز کاربردی می باشند. در جک های هیدرولیکی برای چت شدن بهتر درب ها از  قفل های مکانیکی استفاده می شود.

جک پنوماتیکی: این نوع جک ها دارای سیستمی برای کنترل سرعت درب دارند. همین طور زمان روی کار آمدن جک های برقی این نوع جک ها رواج بیشتری داشتند.

جک های برقی متشکل از بازو، چشمی، مدار فرمان، بلبرینگ ها، چرخ دنده ها و .... می باشند.

نصب جک برقی

نصب جک برقی تخصصی بوده و افراد بدون تخصص نمی توانند به درستی آن را نصب نمایند بنابراین برای نصب جک برقی حتما از فرد حرفه ی در این زمینه کمک بگیرید. فرد نصب جک برقی مهارت نصب دار فرمان، بازو و چشمی و.... را دارد.

از مزایای جک برقی این است که به دلیل داشتن چشمی در زمانی که مانعی در راه وجود داشته باشد، درب از حرکت متوقف می شود.

در صورتیکه برق قطع شود این جک ها قادر به کار کردن نبوده و باید به صورت دستی باز و بسته شوند. برای خرید جک درب اتوماتیک توسک به سایت مراجعه کنید.

جک برقی چیست؟

جک برقی وسیله ای می باشد که برای اتوماتیک وار شدن درب ها روی کار آمده و با استفاده از انرژی الکتریکی کار می کند. جک های برقی امروزه بسیار رواج پیدا کرده است و افراد بسیاری از این جک ها بهره مند می باشند. با استفاده از این جک ها می توان درب های پارکینگ و دیگر مکان ها را اتوماتیک وار نمود. به کارگیری از این جک ها در درب های پارکینگ موجب سهولت در رفت و آمد شده و نیازی به خروج از خودرو نیست و به راحتی می توان درب را باز و بسته نمود. این جک ها دارای قیمت های مختلفی می باشند.

روش های اجرای جک برقی

جک برقی می تواند در مدل های تک لنگه و دولنگه اجرا شود. زمانی که درب بزرگ در اختیار باشد از جک برقی در تک لنگه و در صورت نیاز از جک برقی برای دو لنگه استفاده می شود.

جک برقی برای تک لنگه: در این نوع از درب ها زاویه ی 90در جه برای باز شدن درب وجود دارد. فضایی که برای این درب ها وجود دارد باید مناسب باشد تا درب به راحتی باز و بسته شده و مزاحمتی برای تردد ایجاد نکند. از این درب معمولا برای ورودی هایی به کار می رود که امکان باز شدن دولنگه درب وجود نداشته باشد.

درب اتوماتیک دولنگه: برای اجرای درب اتوماتیک دولنگه نیاز به فضا در دو سمت درب داریم تا درب به راحتی باز و بسته شود.

شرکت فهام در از مراکز فروش انواع جک برقی با بهترین کیفیت و قیمت می باشد. برای مشاهده محصولات از طریق لینک ها به سایت مراجعه نمایید.

 

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 963
نمایش همه
علاقه مندی ها ()