بتن یکی از مواد های بسیار ضروری در صنعت ساخت و ساز می باشد. با استفاده از بتن می توان سازه ها را مقاوم سازی کرد. بتن ها بسیار کاربردی بوده و بسیار مقاوم می باشند . بتن برای استفاده های خاص نیازمند افزودنی های بتن بوده و باید موادی را به آن اضافه کرد تا بتوان کاربردش را افزایش داد. این مواد بسیار پیشرفت داشته اند و امروزه بیش از پیش در صنعت بتن مورد استفاده قرار می گیرند. بتن های امروزی بسیار مقاوم تر بوده و دارای ماندگاری بیشتری است که این ها از اثرات استفاده از افزودنی بتن بوده و این مواد به همراه سه ماده ی اصلی بتن در ترکیب آن وجود دارند.

برای شرایط خاص ساخت بتن نیاز به استفاده از افزودنی بتن دارد.

فوق روان کننده ها:

فوق روان کننده ها ، کاهنده های آب قوی هستند. این نوع از افزودنی های بتن قدرت کاهش آب بتن را در چند برابر کاهنده های آب دارند و بسیار کاربردی می باشند.

شتاب دهنده ها:

این ها همان تسریع کننده ها می باشند که باعث افزایش پیدا کردن مقاومت لازم در بتن می باشند. این نوع از افزودنی های بتن در موارد خاص در ساخت انواع سازه های شهری مورد استفاده قرار می گیرد. در هوای سرد معمولا از این افزودنی استفاده می شود .  

کندگیرنده ها:

با استفاده از این افزودنی می توان گیرش بتن را کاهش داد بنابراین زمان بیشتری برای گیرش بتن نیاز می باشد. این ماده در هوای گرم بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در مواردی که شرایط بتن ریزی سخت باشد و نیاز به زمان بیشتری برای انجام کار داشته باشیم می توان از این نوع افزودنی استفاده کرد. تاثیری که این افزودنی می گذارد تا حدی است که می تواند زمان گیرش را به سه ساعت تعویق بیندازد.

افزودنی های معدنی بتن:

مواد معدنی که به شکل پودر در ترکیب بتن مورد استفاده قرار می گیرند که باعث شکل گیری خاصیت های مختلفی در بتن می شوند. برخی از این افزودنی های بتن معدنی عبارتند از: رنگدانه ها که باعث چسبندگی بتن و بهبود عملکردشان می شوند ، موجب تولید بتن رنگی می گردند. این رنگ دانه ها از مواد مختلفی به دست می آیند، مثلا برای رنگ های قرمز و سیاه و زرد از اکسید آهن استفاده میگردد یا برای رنگ سبز از اکسید کرم و برای رنگ آبی از اکسید آبی کبالت و برای رنگ سفید از اکسید تیتان و... استفاده می شود. برای خرید روان کننده بتن به سایت مراجعه نمایید. 

پوزولانها:

این مواد افزودنی بتن متشکل از مواد سیلیسی هستند که به دلیل از بین بردن قابلیت انبساط به دست آمده از واکنش سنگدانه ها به کار گرفته می شوند. با استفاده از این مواد بتن کارایی بهتری پیدا می کند و مقاومت بتن افزایش پیدا می کند.

افزودنی شبه سیمانی:

این مواد باعث افزایش کارایی بتن می شود همچنین گیرش بتن را به تاخیر می اندازد، سرعت آبگیری را کم می کند .

استفاده از افزودنی بتن می تواند عملکرد بتن را ارتقا داده و باعث تقویت ویژگی های خاصی از آن مانند مقاومت آن و نتسریع و یا تاخیر گیرش بتن و... شود . بنابراین در زمان کار بتن باید با این افزودنی های بتن آشنا بود و نحوه ی استفاده از آن را دانست تا بتوان بتنی با ویژگی های مورد نظر را ایجاد کرد.

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه از مراکز معتبر در بخش فروش افزودنی های بتن می باشد که به طور مستقیم این محصولات را به فروش می رساند. کیفیت بالای محصولات و قیمت منصفانه از مواردی است که در این مرکز به آن توجه شده و شما با خیال راحت می توانید خرید خود را انجام دهید.

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 874
نمایش همه
علاقه مندی ها ()