بررسی برتری های کفپوش پارکینگ:

در این مقاله سعی داریم به توضیح در مورد کفپوش پارکینگ بپردازیم. در زمان های گذشته عموماً از انواع موزاییک و سنگ برای پوشاندن کف پارکینگ ها و گاراژ استفاده می ‌شد. اما امروزه با پیشرفت علم و صنعت انواع مختلف کفپوش تولید شده اند که هر کدام قابلیت استفاده در مکان خاصی را دارند. یکی از انواع کفپوش های تولیدی،  کفپوش پارکینگ  می باشد که خود دارای انواع مختلفی است و کاربران می‌ توانند با بررسی مزایا و معایب انواع مختلف آن بهترین طرح آن را برای خود برگزینند.  اما انواع مختلف کفپوش قابل استفاده در پارکینگ دارای مقاومت های مختلف در برابر ساییدگی و تردد بالا می باشد. بعضی از کفپوش ها برای پارکینگ های مشاغل صنعتی و بیمارستانی قابل استفاده است و بعضی دیگر از انواع کفپوش ها برای پارکینگ منازل مسکونی مناسب می باشد. قطعاً استفاده از کفپوش مناسب مشاغل صنعتی برای منازل مسکونی قابل استفاده نمی باشد چون سبب ایجاد هزینه های هنگفت می باشد. همچنین کفپوش پارکینگ منازل مسکونی نیز برای پارکینگ های پر تردد مناسب نیست چون تردد بالا سبب کاهش طول عمر این مدل کفپوش می ‌شود. استفاده از کفپوش مناسب برای هر پارکینگی سبب ایجاد محیطی امن برای کاربر می شود. امروزه نیز برای پارکینگ های کوچک همچنان از موزاییک و سنگ استفاده می شود اما در پارکینگ های مشاغل بزرگ و یا پارکینگ های صنعتی عموماً از کفپوش هایی استفاده می شود که دارای مؤلفه هایی از جمله: مقاومت بالا، طول عمر، هزینه مناسب، ضد لغزندگی و... باشد. امروز استفاده از انواع کفپوش پارکینگ اپوکسی، پلی اورتان و بتنی به علت مزایای که دارند بسیار مورد استفاده است.

مقایسه انواع کفپوش پارکینگ:

انواع مختلف کفپوش با توجه به مزایا و معایبی که دارند عموماً برای مکانهای خاصی قابل استفاده می باشند. در این قسمت سعی داریم به معرفی چند مدل کفپوش که قابل استفاده در پارکینگ مکان های مختلف است اشاره نماییم:

کفپوش بتنی: بتن یکی از سخت ترین مصالح ساختمانی می باشد. انواع کفپوش پارکینگ بتنی در ساختمان ها و مجتمع های مسکونی امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مزایای مهم این مدل کفپوش که سبب شده خواهان زیادی را داشته باشد قیمت مناسب و عمر طولانی آن است. البته قیمت نهایی کفپوش بتنی به مواردی از جمله: سطح پارکینگ، رنگ کفپوش، کیفیت بتن و.... بستگی دارد. کفپوش بتنی خود دارای انواع مختلفی می باشد که در دو دسته  اصلی کفپوش رنگی و آرملات جای می گیرد. کفپوش بتنی رنگی از سیمان و انواع پودر های مخصوص رنگی تشکیل شده است. این مدل کفپوش در مقایسه با انواع دیگر کفپوش بتنی دارای قیمت مناسب تر و مقاومت بالاتری می باشد. کفپوش آرملات دارای مقاومت بالایی است و عموماً برای پارکینگ  مشاغل صنعتی کاربرد دارد. انواع مختلف کفپوش پارکینگ بتنی از مدل های اپوکسی و پلی اورتان بسیار مقرون به صرفه تر می باشند. این مدل کفپوش ضد لغزنده است و در برابر سرمای زیاد که سبب بروز یخ زدگی در سطح کف پوش می ‌شود مقاوم است. مقاومت سایشی بالای این مدل کفپوش سبب شده که بتوان از آن در پارکینگ های پر تردد استفاده گردد. برای اجرای بتن الیافی و کفسازی بتنی به سایت مراجعه کنید.

کفپوش موزاییکی: یکی از مصالح ساختمانی می باشد که از زمانهای دور برای کفپوش پارکینگ مورد استفاده قرار میگرفت. اما امروزه استفاده از این مدل کفپوش در ساختمان های پر تردد کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل کفپوش دارای تنوع بالایی در رنگ ها و طرح های مختلف می باشد. قیمت این مدل کفپوش در مقایسه با سایر کفپوش ها بسیار مقرون به صرفه تر است و در کمترین زمان ممکن قابل اجرا می باشد. از جمله معایب کفپوش موزاییک می توان به مقاومت پایین آن در برابر ضربه و تردد زیاد اشاره نمود. اگر جسمی سنگین به کفپوش موزاییکی برخورد نماید سبب شکسته شدن موزاییک ها می شود و همچنین تردد بالا نیز سبب کنده شدن موزاییک و لق شدن آن ها می گردد.

شركت پارس الیس 

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89

تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

          pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 870
نمایش همه
علاقه مندی ها ()