بررسی ویژگی های کفپوش بتنی:

در این مقاله سعی داریم در مورد کفپوش بتنی صحبت کنیم. کلمه بتن در ذهن عموم مردم نمایانگر ساختاری مقاوم می باشد. بتن در واقع یکی از مصالح ساختمانی می باشد که در کارهای ساخت و ساز بسیار قابل استفاده است. کفپوش بتنی نیز یکی از بهترین انواع کفپوش میباشد که در ساخت آن از بتن استفاده شده است. قیمت انواع مختلف کفپوش که از جنس بتن تهیه شده اند تحت تاثیر مواردی متغیر می باشد. از جمله مواردی که بر روی قیمت انواع مختلف کفپوش تاثیرگذار می ‌باشد، می‌ توان به :مدل کفپوش، ابعاد ،کیفیت بتن به کار رفته و......اشاره نمود که کاربران می ‌توانند با توجه به نیاز خود و اینکه برای چه مکانی تصمیم به استفاده از کفپوش را دارند یکی از انواع آن را انتخاب و خریداری نمایند. یکی از مهمترین مزیت های کفپوش بتنی  در مقایسه با انواع دیگر کفپوش مقاومت و دوام بالای آن می باشد که همین امر سبب می ‌شود که بتوان سالیان متمادی بدون بروز کوچکترین مشکلی از آن استفاده نمود. بتن یکی از مصالح ساختمانی می باشد که جاذبه گرمای خوبی محسوب می ‌شود استفاده از کفپوش هایی که از مواد اولیه بتنی ساخته شده اند این کمک را به کاربران می نماید که کف ساختمان را گرم کند چون می‌تواند به راحتی گرما را جذب نماید. از جمله دیگر قابلیت های مطرح انواع کفپوش از جنس بتن تهیه شده ‌اند، می ‌توان به رنگ آمیزی متنوع آن اشاره نمود. کفپوش بتنی با سطح صیقلی که دارد این قابلیت را برای کاربر فراهم می نماید که بتواند به خوبی آن را تمیز کند. تمام این شرایط وقتی فراهم می شوند که به بتن بکار رفته در این کفپوش ها به خوبی بتن ریزی شده باشد. اگر بتن به کار رفته شده در این کفپوش به خوبی بتن ریزی نشده باشد و دارای مواد اولیه با کیفیت نباشد به مرور زمان سبب جذب رطوبت می شود. جذب رطوبت در کفپوش به مرور زمان سبب رشد انواع کپک قارچ و باکتری می شود.

مزایای استفاده از کفپوش بتنی:

امروزه قطعا استفاده از هر کالایی دارای مزایا و معایبی می باشد. استفاده از انواع مختلف کفپوش نیز دارای مزایا و معایب میباشد. امروزه استفاده از کفپوش بتنی در ساختمان ها بسیار پرکاربرد شده است. استفاده از کفپوش بتنی از نظر طراحان دکوراسیون بسیار دکوراتیو و محبوب می باشد. در ادامه سعی داریم به بررسی مزایای مهم کفپوش های بتنی بپردازیم:

مقاومت بالا: یکی از مزایای مهم کفپوش های بتنی طول عمر بالای آن می باشد. در واقع این مدل کفپوش به علت تهیه شدن از مواد اولیه بتنی دارای مقاومت بالا در برابر آسیب ها می باشد و سالیان سال دوام دارد. عموماً این کفپوش به علت مقاومت و دوام بالا برای فضاهای شلوغ و پر تردد مورد استفاده قرار می گیرد. گاهی اوقات از این مدل کفپوش در طراحی داخلی نیز استفاده می گردد تا اجسام سنگینی که در دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرند به کفپوش آسیبی وارد نکنند.

نگهداری آسان از کفپوش: یکی از مهمترین مزیت های کفپوش بتنی نیاز به نگهداری نه چندان زیاد آن می باشد. در واقع برای تعمیر و یا نگهداری انواع مختلف کفپوش که از جنس بتن می باشند می توان سالیانه با پرداخت هزینه کم اقدام نمود. کفپوش هایی که از جنس بتن ساخته شده اند این مزیت را برای کاربران دارد که می ‌توانند برای تمیز نمودن آن از انواع مواد شوینده که خنثی می باشند استفاده نماید.برای اطلاع از  خدمات کفپوش اپوکسی به سایت مراجعه کنید.

مقاوم در برابر آتش سوزی: کفپوش بتنی برعکس انواع دیگر کفپوش ها عایق خیلی خوبی در برابر آتش سوزی می باشد و از گسترش آتش سوزی جلوگیری میکند.

استفاده از مواد سازگار با محیط : یکی از ویژگی های مهم این مدل کفپوش مواد بازگشت پذیر می باشد که در تولید آن استفاده شده است و همین ویژگی سبب می شود این مدل کفپوش کاملاً سازگار و هماهنگ با محیط زیست باشد.

تنوع بالا: عموم مردم این تصور را دارند که این مدل کفپوش فقط از رنگ خاکستری و طرحی ساده ساخته می ‌شود در حالی که امروزه انواع کفپوش در رنگ ها و طرح های دلخواه قابل تولید می باشند.

شركت پارس الیس 

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89

تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

          pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 839
نمایش همه
علاقه مندی ها ()