مزایای کفپوش اپوکسی:

از کفپوش اپوکسی برای کفپوش کردن محیط های خاصی استفاده می شود. این کفپوش ها از ماده رزین اپوکسی تولید شده‌ اند. همان طور که می دانید رزین اپوکسی متریالی است برای تولید بسیاری از ماده‌ های شیمیایی مختلف که یکی از آن ها انواع کفپوش اپوکسی می باشد. این ماده به دلیل دارا بودن ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد در حوزه های مختلف کاربرد داشته که هر کدام از آن ها در نوع خود بسیار پر کاربرد و موفق می باشند. البته با توجه به متریالی که در انواع کفپوش های اپوکسی به کار برده شده است این کفپوش ها تنوع بسیار زیادی پیدا کردند و باعث شده اند که بتوان از آن ها در محیط های گوناگونی استفاده نمود. از آن ها می ‌توان در انباری، سوله، بیمارستان، درمانگاه، کف خانه ها، آزمایشگاه، کارخانه ها و کارگاه های تولید مواد غذایی، آرایشی، بهداشتی و دارویی و بسیاری از محیط های دیگر اشاره نمود. همان طور که می دانید به دلیل ویژگی و خصوصیات بسیار مطلوبی که دارند در  سال‌های اخیر استفاده از آن ها در صنایع مختلفی دیده شده است. به دلیل مزیت های بسیار زیادی که این کفپوش ها دارند کاربرد آن ها روز به روز در حال گسترده شدن است. در ادامه این مقاله مزیت های کفپوش های اپوکسی را بازگو خواهیم نمود. یکی از مزیت هایی که برای  کفپوش اپوکسی در نظر گرفتند این است که این کفپوش ها را می توان به راحتی شست و شو داد. ضمن این که با هر بار شست و شو هیچ گونه آسیبی به این کفپوش ها وارد نخواهد شد. به دلیل استفاده از فناوری های اشکال هندسی در محیط های مختلف، از این کف پوش ها به صورت سه بعدی و دو بعدی نیز استفاده می شود که ضمن مقاومت بالا می تواند زیبایی بی نظیری در محیط ها ایجاد کند. البته به غیر از موارد گفته شده کفپوش های اپوکسی دارای ویژگی براق و شفافیت هستند که ناشی از استفاده از رزین اپوکسی در ساختار این کفپوش می باشد.

سایر مزایای کفپوش اپوکسی:

کفپوش های اپوکسی علاوه بر زیبایی خود می توانند شرایط آب و هوایی مختلف را کاملاً تحمل کرده و نسبت به آن مقاومت داشته باشند و این مزیت بسیار بزرگی محسوب می‌شود. زیرا برخی از کفپوش ها در برابر سرما و گرمای هوا مقاومتی نداشته و پس از مدت کوتاهی از بین می روند. کفپوش های اپوکسی می ‌توانند فشار های مکانیکی بسیار زیادی را تحمل کنند. به همین دلیل است که از آن ها حتی در سوله و انبار ها نیز استفاده خواهد شد. ضمن این که چنین کفپوش هایی برای استفاده در بیمارستان ها و پارکینگ، سوله و انباری ها که رفت و آمد در آن ها بسیار زیاد است استفاده می ‌شود. البته باید عنوان نمود که برای استفاده کردن انواع کفپوش اپوکسی در چنین محیط هایی باید متریال آن را به گونه ای تغییر داد که بتواند در برابر این فشار های مکانیکی تحمل بالایی از خود نشان بدهد.برای اطلاع از اجرای کفپوش رزینی بهداشتی به سایت مراجعه نمایید.

با توجه به این که امروزه سازه های مختلف را به گونه ای می سازند که بتوانند در برابر آسیب ‌ها و بلایای طبیعی مقاوم باشد، کفپوش های اپوکسی را نیز به گونه ‌ای تولید می ‌کنند که بتواند در برابر آتش سوزی و حریق مقاومت بالایی داشته باشد. این کفپوش ها به دلیل پیوستگی زیادی که بین ذرات آن ها مشاهده می شود، کاملاً استحکام داشته و می ‌توانند در برابر آسیب ها و ضربات مختلف مقاومت کامل داشته باشند. ضمن این که برای استفاده در محیط های مرطوب و همچنین پالایشگاه ها نیز کاملاً قابل استفاده خواهد بود. زیرا نسبت به مواد نفتی و همچنین آب نفوذ ناپذیر بوده و می ‌تواند در برابر این مواد از خود مقاومت نشان بدهد. همان طور که گفته شد به دلیل خاصیت آنتی باکتریال که در این کفپوش ها دیده می شود از آن ها برای محیط هایی استفاده می شود که رعایت اصول بهداشتی برای آن ها امری مهم است.

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

          pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 909
نمایش همه
علاقه مندی ها ()