تعریف کفپوش اپوکسی:

کفپوش های متعددی وجود دارند که بنا بر سازه مربوطه انواع مختلفی از آن ها وجود دارد که از آن ها می‌ توان به کفپوش اپوکسی، کفپوش لمینت، کفپوش پارکت، بتن، سنگ، سرامیک، کاشی، موزاییک و کفپوش های دیگر وجود دارند که هر کدام از آن ها برای محیط های مختلفی مناسب هستند و هر یک دارای مزایا و معایبی می باشند. ما در این مقاله می خواهیم در مورد کفپوش اپوکسی اطلاعات کافی برای شما ارائه دهیم. کفپوش اپوکسی نوعی از کفپوش است که متریال اصلی به کار برده شده در آن ها رزین اپوکسی می باشد. برای انواع کفپوش های اپوکسی که دارای طرح و رنگ‌ های مختلفی هستند باید به زیرساخت مورد نظر توجه نمود. برای کار کردن هر گونه از کفپوش های اپوکسی باید زیرساخت مورد نظر کاملا صاف و صیقلی نباشد و دارای زبری اندکی باشد، سپس به انجام  کفپوش اپوکسی پرداخت. زیرا در صورتی که کف این سازه ها صیقلی باشد مطمئناً مشکلاتی در به کار بردن کفپوش های اپوکسی به وجود خواهد آمد. یکی از این زیرساخت ‌ها بتن می باشد که دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و می توان به راحتی آن را روی سطوح مختلف به کار برد. از کفپوش های اپوکسی برای محیط های مختلف مانند بیمارستان، کف ساختمان ها، اداره، فروشگاه ها، آزمایشگاه ها، فرودگاه و بسیاری از مراکز دیگر استفاده خواهد شد. زیرا این کفپوش ها علاوه بر این که دارای زیبایی و تنوع طرح و رنگ می باشند دارای مقاومت بسیار بالایی هستند. ضمن این که با وجود سطح صاف و صیقلی که دارند می توان به راحتی آن ها را شستشو داد. از ویژگی ‌های دیگر کفپوش های اپوکسی این است که این کفپوش ها نسبت به مواد شیمیایی مختلف مقاومت بسیار بالایی دارند. به همین دلیل از این کفپوش ها در بیمارستان ها و کارخانه های تولید مواد آرایشی، بهداشتی و دارویی استفاده خواهد شد.

سایر اطلاعات در مورد کفپوش اپوکسی:

کفپوش های اپوکسی به دلیل مقاومت بسیار بالایی که در برابر آسیب های مکانیکی و آسیب های ناشی از تغییرات آب و هوایی دارند، مورد استفاده کاربران زیادی هستند و به همین دلیل است که این کفپوش ها در سال‌ های اخیر جایگزین بسیاری از کفپوش های دیگر شده اند. ضمن این که قیمت چنین کفپوش هایی برحسب کارکرد، راندمان و مقاومت بسیار بالا کاملا مطلوب بوده و مناسب محسوب می شود. این کفپوش ها توانسته اند با توجه به مقاومت بسیار بالای خود، به همان نسبت زیبایی بی ‌نظیری داشته باشند و با کار کردن چنین کفپوش هایی در سطوح مختلف، طرح بی نظیری به آن خواهند بخشید. برای اجرای کفپوش اپوکسی پارکینگی به سایت مراجعه نمایید.

همان طور که در متن های بالا به آن اشاره شد کفپوش اپوکسی از ماده رزین اپوکسی تولید شده است و دارای ماهیتی مشابه با این ماده می ‌باشد. به این منظور دارای ویژگی هایی مانند شفاف بودن است و پس از کار کردن آن روی سطوح مختلف به حالت جامد در می آید. همان طور که گفته شد این کفپوش ها به دلیل خاصیت آنتی باکتریالی که دارند در محیط های مختلفی به خصوص محیط هایی که برای آن ها بهداشت بسیار مهم است به کار برده می شوند. مثلاً کف بیمارستان ها که به وسیله بتن ریزی استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارد کفپوشی به نام کفپوش اپوکسی روی آن کار شده است که می ‌تواند با سطح صاف و صیقلی خود علاوه بر مقاومت در برابر مواد شیمیایی گوناگون، خاصیت آنتی باکتریال داشته و می تواند در برابر میکروب ها مقاومت نشان دهد. ضمن این که در صورت آلودگی این کفپوش ها به راحتی می ‌توان آن ها را با مواد شوینده شست و شو داد. بدون این که هیچ گونه مشکلی برای این کفپوش ها به وجود بیاید. البته با وجود مشکلاتی در سطح این کفپوش ها می توان آن ها را به راحتی تعمیر و یا ترمیم نمود.

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

                            pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 772
نمایش همه
علاقه مندی ها ()