معرفی کردن قطعات مختلف در آموزش پکیج:

در این مطالب قصد داریم در حوزه آموزش پکیج شما را با قطعات مختلفی از پکیج ها به صورت مختصر آشنا کنیم. همان طور که می دانید در چند سال اخیر تعداد ساختمان هایی که در آن ها پکیج به کار برده می‌ شود رو به افزایش بوده و هم اکنون نیز اکثر ساختمان هایی که ساخته می ‌شوند دارای سیستم پکیج می باشند و می توان گفت یکی از شغل هایی که افراد می ‌توانند در این حوزه فعالیت کنند نصب و تعمیر انواع پکیج می باشد. برای آموزش دیدن در حوزه سیستم های پکیج باید با قطعات مختلف آن آشنا شد، که البته قطعات مختلفی که در این دستگاه وجود دارد در آموزشگاه‌ ها به صورت عملی و تئوری و با روش های مختلفی مانند تصاویر، نرم افزارها و یا به صورت عملی و تجربی نشان داده خواهد شد‌. این قطعات به صورت کلی آموزش داده می ‌شود تا فرد در هنگام انتخاب شغل تعمیر پکیج و یا نصب آن، بتواند به درستی به فعالیت پرداخته و در شغل خود موفق باشد. همان طور که می دانید پکیج های مختلفی وجود دارد که بر اساس هر کدام از آن ها قطعات مختلفی وجود دارد. فردی که در مراکز فنی و حرفه ‌ای گوناگونی به آموزش پکیج بپردازد، با همه انواع پکیج آشنا شده و نحوه عملکرد و فعالیت این قطعات را آموزش خواهد دید‌. تفاوت در این قطعات در پکیج های مختلف باعث تفاوت در عملکرد و همچنین ولتاژ پکیج ها خواهد شد که شناخت این قطعات می تواند از هر نظر فرد را برای شغل مورد نظر خود آماده کند. پکیج ها دارای یک برد می باشند که به عنوان مرکز اطلاعات ورودی و خروجی سیستم می باشد. این برد های الکترونیکی به عنوان مغز و یا مرکز اطلاعات کلی در پکیج محسوب می ‌شوند به همین دلیل از مهمترین قطعاتی که در پکیج ها باید کاملاً آن را شناخت برد پکیج می باشد.

سایر قطعات در آموزش پکیج:

از قطعات مهم در پکیج وریستور پکیج می باشد که نقش مقاومت را به عهده داشته و در برابر آسیب هایی که می تواند به پکیج در برابر نوسانات برقی وارد شود، محافظت خواهد کرد. یکی دیگر از قطعاتی که در آموزش پکیج به افراد آموزش داده خواهد شد قطعه ترمیستور می باشد. همان طور که از نام این قطعه بر می آید مقاومتی است که نسبت به حرارت حساس بوده و با تغییر درجه حرارت به وسیله پارامتر هایی مقاومت خود را نشان خواهد داد. از دیگر قطعات به کار برده شده در سیستم پکیج، شیر سه طرفه می باشد که وظیفه آن کنترل کردن تغییرات مسیر آب گرم می باشد. از قطعات دیگری که می توان برای پکیج ها نام برد قطعه شیر پر کن، پمپ سیرکولاسیون، شیر تخلیه، شیر اطمینان و سنسور حرارتی می باشد. هر کدام از این قطعات دارای انواع مختلفی بوده و بر حسب نوع پکیج استفاده شده انواع گوناگون خواهند داشت. برای اطلاع از هزینه دوره آموزش آبگرمکن دیواری به سایت مراجعه کنید.

ولی به طور کلی کاربرد این قطعات در پکیج های گوناگون تقریباً با یکدیگر برابر می باشد. پکیج های قدیمی و جدید از نظر قطعه به کار برده شده و سیستمی که دارند با یکدیگر کاملا متفاوت هستند، که آموزشگاه های مختلفی که به آموزش پکیج می پردازند همه انواع پکیج را به همراه قطعات و کاربرد این قطعات آموزش خواهند داد، تا فرد بتواند به هنگام مواجه شدن با هرگونه پکیجی در شغل خود به تعمیر و یا نصب آن ها بپردازد. به غیر از قطعات نام برده شده، قطعات بسیار دیگری نیز وجود دارند که در این آموزشگاه ها آموزش داده می شود‌ ضمن این که علاوه بر قطعات مختلف پکیج باید ابزار آلات و دستگاه هایی که برای نصب و یا تعمیر پکیج لازم و ضروری هستند آموزش داده شوند تا فرد برای شغل مورد نظر خود بتواند آن ها را تهیه کرده و به وسیله آن ها حرفه خود را آغاز کند.

جهت ارتباط با آموزشگاه دما صنعت با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن:66928505-66928464-021

فکس: 66928452-021

همراه: 09196400916

تلگرام : 09196400916

آدرس: میدان انقلاب - خیابان جمالزاده شمالی- نبش بلوار کشاورز- پلاک 125 واحد 10 (خارج از محدوده طرح ترافیک)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 758
نمایش همه
علاقه مندی ها ()