شستشوی نمای ساختمان یکی از خدمات تخصصی است که توسط واحدهای امور ساختمانی به شما ارائه می دهد. از متریال متنوعی برای ساخت نمای ساختمان استفاده می شود. شیوه های اجرای کار، روش های شستشوی نما، استفاده از مواد شویندۀ با کیفیت و نانو، اجرای عملیات در بازه زمانی اندک و پرداخت کمترین هزینه از جمله مواردی می باشند که نقش بسزایی در قیمت و بازدهی اجرای کار دارد. واحدهای خدماتی ساختمان که پروژه های کار در ارتفاع را انجام می دهند، می توانند از عهدۀ اجرای چنین کارهایی برآیند. اجرای شستشوی نمای ساختمان نیاز به ابزارآلات مخصوص دارد. در واقع به دلیل اینکه ارتفاع ساختمان ها بسیار بلند می باشد. در نتیجه با استفاده از طناب، بالابر، کلایمر و یا داربست می توان پروژه های ساختمانی را انجام داد. این روش ها هر کدام متناسب با میزان مهارت فرد، طرح نما و جنس نمای ساختمان انتخاب می شود.

همواره پیش از اجرای پروژه های اختصاصی برای نمای ساختمان، تمام جوانب و فاکتورهای لازم در نظر گرفته می شود و سپس کار را انجام می دهند. هزینه و مدت زمان اجرای عملیات شستشوی نمای ساختمان از مهم ترین پارامترهایی است که ارتباط مستقیم با انتخاب نوع روش اجرایی دارد.

شستشوی نمای ساختمان با متریال با کیفیت

همانطور که می دانید، به دلیل تنوع در مصالح ساختمانی نمای ساختمان، برای اجرای شستشوی نمای ساختمان، از متریال نانو و با کیفیت استفاده می شود. در واقع علت استفاده از این مواد، این است که مدت زمان شستشوی نما را به حداقل زمان برساند و در عین حال قابلیت انحلال آلودگی و کثیفی های روغنی را در مدت زمان کوتاهی انجام می دهد. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با این مسئله وجود دارد، این است که اگر در فواصل زمانی کوتاهی، عملیات شستشوی نمای ساختمان را انجام دهید، به مراتب از بین بردن جرم و رسوب از روی سطوح بسیار ساده تر خواهد بود. در نتیجه هزینه های شستشوی نمای ساختمان کاهش پیدا می کند و مقرون به صرفه خواهد بود. استفاده از روش های متنوع به همراه به کارگیری از مواد پاک کنندۀ با کیفیت می تواند نتیجۀ نظافت نمای ساختمان را بهتر از گذشته نماید.

امروزه ترافیک های شهری نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است و این مسئله موجب نشستن رسوب و آلودگی های بر روی سطوح نمای ساختمان می شود. لذا عدم رسیدگی به این مسئله موجب کاهش دید افراد برای نمای شیشه ای ساختمان و کاهش جلوۀ نمای ساختمان می شود. در نتیجه برای از بین بردن این موارد نیاز به استفاده از خدمات نماشویی  می باشد، تا بدین وسیله بتوانند میزان رسوب سطوح نما را کاهش دهند و یا به طور کامل از بین ببرند.

شستشوی نمای ساختمان با واترجت

عملیات شستشوی نمای ساختمان به روش واترجت و همچنین دستی صورت می گیرد. معمولاً برای شستشوی نما از روش های ترکیبی دست و دستگاه های واترجت استفاده می شود که خستگی را برای فرد به دنبال نداشته باشد. البته انتخاب نوع روش شستشوی نما بستگی به میزان آلودگی و جنس نمای ساختمان دارد. ویژگی قابل توجهی که این دستگاه دارد، این است که از فشار خروجی بالایی برخوردار می باشد و در سه مدل مختلف چون تک فاز، سه فاز و دیزلی ساخته شده است. معمولاً میزان فشار آب خروجی دستگاه های واترجت برای شستشوی نمای ساختمان بین 130 الی 350 بار می باشد.

البته روش های دستی شستشوی نمای ساختمان نیز با استفاده از ابر، طی، کاردک و مواد شویندۀ نانو صورت می گیرد که از ظرافت بیشتری برخوردار می باشد و نیاز به صرف مدت زمان بیشتری است.

اگر تصمیم اجرای شستشوی نمای ساختمان مسکونی، اداری و یا تجاری را دارید، می توانید از خدمات حرفه ای گروه نما روز استفاده نمائید.

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 564
نمایش همه
علاقه مندی ها ()