نماشویی جزء یکی از خدماتی است که اختصاص به شستشو و نظافت ساختمان های بزرگ و کوچک دارد. در واقع ساختمان ها و آپارتمان ها را نمی توان همانند شیشه های منزل تمیز نمود و نیاز به استفاده از خدمات افراد متخصص می باشد. بنابراین شرکت هایی به صورت اختصاصی در حوزۀ شستشوی نما، مرمت نما، آب بندی نمای ساختمان، تعویض شیشه های نما و نماشویی ساختمان فعالیت می کنند و همواره از افراد حرفه ای و با تجربه برای اجرای چنین کارهایی بهره می گیرند. البته لازم به ذکر است که از بهترین و تخصصی ترین روش ها برای انجام چنین کارهایی استفاده می کنند که سطح امنیت بالایی داشته باشد.

اجرای نماشویی انواع ساختمان

همانطور که می دانید تنوع مصالحی که برای اجرای نمای ساختمان به کار برده می شود، بسیار متنوع می باشد. در نتیجه برای آنکه بتوان نظافت نمای ساختمان را به درستی انجام داد، این است که تکنسین این کار نسبت به روش های شستشو و نظافت انواع نمای ساختمان داشته باشد. چنین افرادی پیش از اینکه بخواهند اجرای نماشویی ساختمان را انجام دهند، باید زیرسازی لازم را در خصوص تأمین امنیت خود انجام دهند. لازم به ذکر است که نماشویی طناب از جمله رایج ترین روش هایی است که برای اجرای چنین کاری انتخاب می شود، که البته نیاز به تخصص و توانایی بالا دارد. داربست، کلایمر و بالابر از جمله روش های دیگر اجرای نماشویی است که به منظور شستشوی نمای ساختمان به کار برده می شوند.

نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با این روش ها وجود دارد، این است که باید سطح ایمنی اپراتور باید به طور کامل در نظر گرفته شود. لذا برای زیرسازی اجرای این کار نیاز است که طناب ها و رابطه های ارتباطی، باید بر روی پشت بام، به وسیلۀ لوله های مستحکمی که در آن مکان وجود دارد، مستحکم شود. چرا که مهمترین مسئله در انجام نماشویی ساختمان، تأمین امنیت تکنسین می باشد.

اجرای نماشویی متناسب با جنس نمای ساختمان و میزان آلودگی سطح نما، نیاز به زمان و مواد شویندۀ متفاوتی دارد. بنابراین پیش از اینکه نماشویی ساختمان را انجام دهند، تمام این موارد را مورد بررسی دقیق قرار می دهند، تا بدین وسیله بتوانند به بهترین شکل ممکن، شستشوی نمای ساختمان را انجام دهند. در واقع استفاده از ابزارآلات مناسب و با کیفیت می تواند نتیجۀ کار را بهبود ببخشد.

همانطور که می دانید آلودگی هایی که بر روی سطوح نمای ساختمان نشسته می شود، اگر در بلند مدت نسبت به آنها رسیدگی نشود، ممکن است باعث رسوب شدید آلودگی ها بر روی سطوح نمای کاپوزیتی ساختمان گردد. در نتیجه زیبایی نمای ساختمان را از بین ببرد و در عین حال موجب کاهش استحکام نما گردد. به همین جهت، نماشویی ساختمان های کامپوزیتی جزء مهمترین خدمات نظافتی است که توسط شرکت های خدمات رسانی نظافتی ساختمان به مشتریان خود ارائه می دهند. برای انجام شستشوی نمای ساختمان به سایت مراجعه کنید. 

امروزه از دستگاه واترجت به منظور اجرای نماشویی ساختمان به کار برده می شود، که نقش بسزایی در این زمینه ایفا می کند. این نوع دستگاه در سه نوع تک فاز، سه فاز و بنزینی ساخته شده اند. از این رو متناسب با ارتفاع ساختمان، این دستگاه را استفاده می نمایند. نحوۀ عملکرد این دستگاه بدین صورت است که با تأمین فشار بالا در آب خروجی، می توان آن را برای سطوح صیقلی چون شیشه، کامپوزیت و همچنین سطوح غیر صیقلی استفاده کرد. از این دستگاه برای نماشویی نمای سنگ، نماشویی آجرنما، نماشویی نمای سیمانی و غیره نیز استفاده نمود. امروزه استفاده از ابزارآلات مدرن و پیشرفته، به تکنسین کمک می کند که در مدت زمان کوتاهی بتواند اجرای نماشویی ساختمان را با کیفیت بالایی انجام دهد.

گروه نما روز به عنوان یکی از مراکز تخصصی خدمات نظافتی و مرمتی نمای ساختمان در تهران به فعالیت حرفه ای خود ادامه می دهد.

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 642
نمایش همه
علاقه مندی ها ()