آب بندی نمای ساختمان یکی از کاربردی ترین خدماتی است که توسط افراد حرفه ای صورت می گیرد. همانطور که می دانید نمای ساختمان قسمتی از ساختمان است که در معرض مستقیم نور خورشید، باران، برف و باد و طوفان قرار گرفته می شود. به همین دلیل با گذشت زمان دچار فرسایش می شود. بدین ترتیب لایه های نمای ساختمان درزهایی پیدا خواهد کرد و علاوه بر آنکه زیبایی ساختمان را از بین می برد، بلکه نفوذپذیری رطوبت و باران را به داخل ساختمان افزایش می دهد. اجرای آب بندی نمای ساختمان مطابق با نوع مصالح ساختمانی و میزان ترمیم و آب بندی، نیاز به مدت زمان متغیر دارد. معمولاً  آب بندی نمای ساختمان را به وسیلۀ طناب و یا داربست انجام می دهند. در نتیجه با استفاده از این تجهیزات می توان عملیات آب بندی نماهای ساختمانی را با دقت بالایی انجام داد. البته باید توجه داشت که در اجرای این کار نیاز به رعایت نکات ایمنی است. بدین وسیله سرعت اجرای عملیات آب بندی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

اجرای آب بندی نمای انواع ساختمان

امروزه علاوه بر آب بندی نمای ساختمان بتنی و سنگی، آب بندی نمای ساختمان های کامپوزیتی و شیشه ای و ... نیز توسط افراد حرفه ای و متخصص صورت می پذیرد. بدین وسیله میزان نفوذ آب و رطوبت به داخل نمای ساختمان کاهش پیدا می کند و به نوعی لاستیک های آب بندی میان لایه های کامپوزیت و شیشه را با استفاده از مواد مخصوص، مجدداً ترمیم می کنند. آب بندی برخی از سطوح به وسیلۀ چسب های آکریلیک، پلی یوتان و سیلیکون انجام می شود که بسته به مصالح ساختمانی نما دارد. با استفاده از این تجهیزات به راحتی می توان عایق بندی و آب بندی سطوح نمای ساختمان را انجام داد. البته لازم به ذکر است که چسب آکواریم از جمله چسب های رایج جهت آبندی نما می باشد که از مقاومت بالا برخوردار می باشد و نسبت به رطوبت و فشار دارای استحکام بالایی می باشد. استفاده از چسب های سیلیکونی به دلیل انعطاف پذیری و قدرت چسبندگی بالایی که دارد، به عنوان محبوب ترین متریال آب بندی نما مورد استفاده قرار گرفته می شود. 

اجرای آب بندی نمای کامپوزیتی

معمولاً نمای کامپوزیت و شیشه از رایج ترین نماهای ساختمان محسوب می شود که جلوۀ نمای آنها از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. با توجه به داشتن یکپارچگی که این نوع نماهای ساختمان ایجاد می کنند، داشتن درز در داخل نما، ممکن است که استحکام و چسبندگی آنها را کاهش دهد و عمر آنها کاهش پیدا کند. بنابراین از چسب های پلی یورتان برای آب بندی نمای کامپوزیت ساختمان استفاده می شود که از استحکام بالایی برخوردار می باشد. در نتیجه نمای ساختمان نسبت به اشعه فرابنفش نور خورشید از مقامت بالایی برخوردار خواهد بود. استفاده از این روش ها برای ایجاد آب بندی در نمای ساختمان، می تواند مقاومت و استحکام نمای ساختمان را بیشتر نماید.برای اجرای آب بندی نمای ساختمان در شرق تهران به سایت مراجعه کنید. 

آب بندی انواع نمای ساختمان

امروزه متریال با کیفیتی جهت امور آب بندی نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود که نقش مهمی در دوام و طول عمر نمای ساختمان دارد. مواد رزین، نانو، عایق های دو جزئی، مایع های پلیمری شفاف و ... نمونه ای از انواع مواد با کیفیتی است که در امور آب بندی سطوح غیر صیقلی نمای سنگ، آجر و سیمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با این مسئله وجود دارد، این است که مصرف هر کدام از این مواد دارای نقاط ضعف و قوت می باشند.

گروه نما روز به عنوان یکی از گروه های فعال و با سابقه در حوزۀ ارائه خدمات نظافتی نمای ساختمان فعالیت می کند.

 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 587
نمایش همه
علاقه مندی ها ()