آب بندی نمای ساختمان یکی از خدمات تخصصی است که توسط گروه تخصصی ارائه داده می شود. ورود آب و رطوبت به داخل نمای ساختمان موجب می شود که عمر ساختمان کاهش پیدا کند. در نتیجه با استفاده از مواد رزینی و چسب های مخصوص، تلاش می کنند که آب بندی درزهای ایجاد شده بر روی سطوح نما را انجام دهند. لازم به ذکر است که اجرای آب بندی نمای ساختمان نیاز به رعایت یکسری نکات اصولی دارد. در نتیجه بدین وسیله می توانند میزان استحکام نما را نسبت به گذشته ارتقاء ببخشند. بدین وسیله با استفاده از مواد با کیفیت، می توانند از ورود آب به داخل نمای ساختمان جلوگیری کنند. نمای اکثر ساختمان ها، کامپوزیت و شیشه می باشد که بر اثر بارش باران، تابش نور خورشید و باد و طوفان، لایه های درز میان قطعات کامپوزیت دچار فرسایش شود و بدین وسیله درزهایی در نوارهای میانی و حاشیه ای نمای ساختمان ایجاد شود. بنابراین برای آنکه بتوانند از نفوذ گرد و خاک و همچنین رطوبت و نم به داخل ساختمان جلوگیری کنند، از مزایای مواد رزینی و چسب های مختلف برای اجرای آب بندی نمای ساختمان های مختلف استفاده می شود.

اجرای آب بندی نمای انواع ساختمان

همانطور که می دانید از مصالح ساختمانی متنوع برای طراحی نمای ساختمان به کار برده می شود که زیبایی خاص خود را دارند. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با اجرای آب بندی نمای ساختمان وجود دارد، این است که نیاز به استفاده از مواد شیمیای و چسب های درزگیر مخصوص دارند. مواد نانو، رزینی، چسب های پلی یورتان، مواد پلیمری شفاف، چسب های سلیکونی چون چسب های آکواریوم و ... نمونه ای از مواد رایج برای پوشش درز و شکستگی های نمای ساختمان محسوب می شوند. باید توجه داشته باشید که در صورت استفادۀ نادرست از این متریال چسبنده، ممکن است که طول عمر کوتاهی داشته باشد و در عین حال زیبایی نمای ساختمان را از بین ببرد. به عنوان مثال چسب های پلی یورتان به عنوان متریال بدون رقیب برای اجرای آب بندی نمای کامپوزیت ساختمان و همچنین نمای شیشه می باشد. به این ترتیب می توانند چسبندگی لازم را برای پوشش درزهای بوجود آمده بر روی سطوح نمای ساختمان را بوجود آورند، که از استحکام بالایی برخوردار باشد.

استفاده از مواد سیلیکونی برای پوشاندن سطوح منافذ نمای ساختمان، یکی از گزینه های رایج برای آب بندی نمای ساختمان کامپوزیتی و شیشه ای به کار برده می شود. بدین وسیله می توانند میزان رطوبت ناشی از بوجود آمدن درزهای ساختمان را مرتفع نمایند. این نوع مواد چسبندۀ سیلیکونی در برابر رطوبت مقاومت بسیار دارند و در عین حال قدرت چسبندگی بالایی دارد. به این ترتیب می توانند مقاومت سازه های نمای ساختمان را همانند قبل افزایش دهند. با توجه به نامساعد شدن شرایط محیطی، نمی توان از تخریب نمای ساختمان جلوگیری نمود، لذا بهترین روش برای افزایش عمر نمای ساختمان، انجام آب بندی نمای ساختمان در شرق تهران به صورت دوره ای می باشد. در نتیجه بدین صورت می توانید زیبایی و عمر ساختمان را بهبود ببخشید.

هزینۀ اجرای آب بندی نمای ساختمان به فاکتورهای متعددی چون نوع و میزان مواد آب بندی و میزان درز و ترک خوردگی های نمای ساختمان بستگی دارد. بنابراین کارشناسان پیش از اینکه اجرای آب بندی نمای ساختمان را آغاز کنند، ساختمان را مورد بررسی قرار می دهند. افراد متخصص آگاهی و مهارت لازم، در خصوص شناخت مواد شیمیایی و چسب های درزگیری نمای ساختمان دارند، تا بدین صورت بتوانند از مناسب ترین موارد برای عایق بندی و آب بندی نمای ساختمان استفاده کنند که استحکام بالایی داشته باشد.

گروه نما روز یکی از گروه های متخصص در حوزۀ ارائه خدمات ساختمانی از جمله آب بندی نمای ساختمان با استفاده از ابزارآلات حرفه ای در تهران می باشد.

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 583
نمایش همه
علاقه مندی ها ()