عایق الاستومری جزء کاربردی ترین تجهیزاتی است که هنگام راه اندازی خطوط لوله کشی و اجرای کانال های تهویه مورد استفاده قرار گرفته می شود. نصب عایق الاستومری به منظور جلوگیری از هدر رفت انرژی حرارتی و رطوبت خطوط لوله کشی به کار برده می شود. ساختار اصلی عایق الاستومری یا همان عایق رولی سلولی است که موجب افزایش مقاومت سیستم در برابر نفوذ پذیری رطوبت و مایعات می گردد. مصارف عایق رولی را می توان در احداث کلیۀ سیستم های لوله کشی صنعتی و خانگی مشاهده نمود که در آنها عبور آب گرم و سرد جریان دارد. در نتیجه با خرید عایق الاستومری رولی می توانند دمای لوله ها را پایدار نگهدارند و از هزینه های اضافی برای خرید دستگاه های اتوماسیون صنعتی اضافی جلوگیری کنند.

اجرای عایق الاستومری

با توجه به اهمیت ویژه ای که سیستم خطوط لوله کشی برای امور تأسیسات ساختمانی و صنعتی دارد. لذا اجرای عایق الاستومری نیز به تناسب با آن نیز از ضرورت بالایی برخوردار می باشد. خرید و نصب فوم عایق الاستومری رولی در سیستم خطوط لوله کشی باعث ممانعت از هدر رفت انرژی های برودتی می شود. در واقع نصب عایق برای خطوط لوله کشی آب سرد و گرم باعث پایدار نگه داشتن دمای لوله ها می شود و در نتیجۀ آن نیاز به نصب دستگاه و فرایند های دیگری برای تأمین مجدد دمای خطوط لوله کشی نیست. با استفاده از این تجهیزات به میزان چشمگیری می توانند از هدر رفتن انرژی سیستم های تأسیساتی ممانعت کنند.

مواد کف کنندۀ شیمیایی، مواد وینیل کلرید و مواد لاستیکی موتادین نیتریل یا همان مواد مونومر اتیلن- پلوپیلن دیین از جمله مواد اصلی تشکیل دهندۀ عایق الاستومری رولی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. به این ترتیب می توانند از مزایای آن در صرفه جویی انرژی های حرارتی بهره گیرند. نصب عایق رولی بر روی خطوط لولۀ آب گرم و سرد و همچنین کانال های تهویه باعث پایدار نگه داشتن حرارت و انرژی می شود. بدین وسیله می توانند سیستم های تأسیساتی را به تجهیزات عایقی مجهز کنند که بتوانند کارآمدی سیستم را ارتقاء ببخشند و عملکرد سیستم را نسبت به گذشته بهتر سازند. معمولاً عایق های الاستومری در دو نوع عایق الاستومری لوله ای و عایق الاستومری رولی تولید و عرضه می شوند که متناسب با نوع کاربرد، بهترین مدل را انتخاب می کنند.

فروش انواع عایق الاستومری برای پایدار نگه داشتن سیستم های سرمایشی و گرمایشی از ضرورت بالایی برخوردار است. معمولاً هدف اصلی از کاربرد عایق های حرارتی علاوه بر پایداری دما و رطوبت سیستم های مورد نظر صورت می گیرد، علاوه بر آن سیستم را در برابر گرد و خاک هوا و آلودگی های محیطی در امان نگه می دارد. بنابراین تأثیر مثبت بر روی کیفیت و سرعت اجرای عملکرد سیستم دارد.

اجرا و نصب عایق الاستومری در تهران

امروزه به دلیل حجم بالای راه اندازی سازه های ساختمانی مسکونی، اداری و تجاری، اجرا و نصب عایق الاستومری در تهران همانند شهرستان ها تقاضای زیادی دارد و صنعت گران همواره در صدد تأمین این نیاز برای راه اندازی سیستم های تأسیساتی و خطوط لوله کشی می باشند. نصب عایق رولی به دلیل ساختاری که دارد، از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و امکان نصب آن را برای فرد راحت تر از گذشته می نماید.

از دیگر مزایای کاربرد عایق الاستومری رولی برای جلوگیری از رشد قارچ و کپک، خوردگی خطوط لوله کشی، نفوذ رطوبت و اشتعال مواد و آتش سوزی می شود.

شرکت تهران دما به عنوان نمایندۀ رسمی فروش و اجرای انواع عایق الاستومری در تهران فعالیت می کند. در نتیجه می توانید خدمات عایق بندی سیستم خطوط لوله کشی و کانال های تهویه را به این شرکت واگذار نمائید.

آدرس دفتر مرکزی: تهران_خیابان آزادی_خیابان بیست و یک متری جی_ خیابان دامپزشکی_بعد از کوچه ی حسینی_پلاک 931_طبقه دوم

ایمیل: sherkate.tehrandama

مشاوره و فروش:   09125456950    09190888245

شماره تماس واتس آپ شرکت تهران دما آرکا:  09190888245

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 943
نمایش همه
علاقه مندی ها ()