ورق استیل به عنوان یکی از ورق های پرکاربرد در ساخت تجهیزات پزشکی، ساختمانی، خانگی و صنعتی می باشد. ورق استنلس استیل از عناصر مختلفی چون کروم، نیکل، آهن و دیگر ترکیبات آلیاژ فولادی ساخته شده است. این نوع فولاد، ماهیت ضد زنگ و فاقد اکسید می باشد. لذا از مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی دارد. البته نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با تهیۀ این فولاد مقاوم وجود دارد، این است که میزان درصد عناصر فلزی ترکیبی، نقش مستقیم بر روی ماهیت ساختار ورق های استیل دارد. به همین دلیل خرید ورق استیل در گریدهای مختلف صورت می گیرد. دسته بندی های رایچ گرید ورق های استیل در سری های 200، 300 و 400 وجود دارد. بنابراین متناسب با نوع کالایی که قرار است تولید نمائید، می توانید نوع گرید ورق استیل را انتخاب کنید.

فروش ورق استنلس استیل

ورق استیل گرید 304، 201، 309، 310، 316، 420، 430 و ... از جمله رایج ترین گریدهای این آلیاژ در بازار می باشد. در واقع بر اساس ویژگی های ساختاری و ظاهری، هر کدام از آنها را انتخاب می کنند. به عنوان مثال به دلیل خاصیت غیر مغناطیسی که ورق استیل گرید 304 دارد، از این نوع ورق در ساخت تجهیزاتی که مقاومت در برابر رطوبت حائز اهمیت است، مورد استفاده قرار گرفته می شود. ساخت تجهیزات پزشکی، تجهیزات آشپزخانه، تجهیزات پتروشیمی و پالایشگاهی، تجهیزات صنعتی و غیره از جمله کاربردهای اصلی این نوع ورق های استیل می باشد.

انتخاب نوع ورق استیل در ساخت تجهیزات فولادی موجب کاهش هزینه های مصرفی و همچنین تولید لوازم با کیفیت و با دوام شده است. فروش ورق های استیل به صورت رول و شیت می باشد که به طور عمده از کشورهای مختلف اروپایی چون چین، تایوانف کره جنوبی و غیره به داخل کشور وارد می شود. کاربرد ورق های استیل را می توانید در صنایع مختلف به وفور مشاهده نمائید که نقش مهم و کاربردی در صنعت داشته است.

از مهمترین ویژگی های ورق استیل گرید 300 می تواند به خاصیت غیر مغناطیسی و نگیر بودن آن اشاره نمود و در ساخت تجهیزاتی که این ویژگی حائز اهمیت می باشد، به کار برده می شود.

ورق استیل گرید 400 نیز به عنوان استیل بگیر و یا مغناطیسی معرفی می شود و در ساخت تجهیزاتی که در معرض آب قرار گرفته نمی شوند، مورد استفاده قرار گرفته می شود. در واقع این نوع ورق های استیل نسبت به آب مقاومت بالایی ندارند و به مرور زمان ممکن است حالت خوردگی و زنگ زدگی پیدا کند.

بنابراین پیش از خرید ورق های استیل، نوع گرید و میزان ضخامت ورق های فولادی را در نظر بگیرید. به این ترتیب می توانید از این متریال مقاوم و با کیفیت در ساخت تجهیزات، ابزارآلات صنعتی و همچنین صنعت ساخت ماشین آلات صنعتی، کشاورزی و غیره استفاده نمائید. برای اطلاع از فروش ورق استیل براق به سایت مراجعه کنید. 

ورق استیل مات، ورق استیل براق، ورق استیل نسوز، ورق استیل خشدار و ورق استیل مشبک از جمله دسته بندی های کلی ورق های استیل موجود در بازار محسوب می شوند. در نتیجه بر اساس نوع کالای تولیدی می توانید طرح و گرید ورق استیل را انتخاب نمائید. معمولاً ورق های استیل با ضخامت و ابعاد استاندارد در بازار عرضه می شوند که در صورت نیاز نیز امکان فروش ورق های استیل سفارشی مطابق با نیاز مشتریان وجود دارد. ورق استیل نسوز گرید 310 به دلیل برخورداری از درصد بالای کروم به میزان 18 % توانایی مقاومت دمای بالا به میزان 900 درجه سلیسوس را دارد.

شرکت الف استیل به عنوان یکی از تأمین کنندگان بزرگ ورق های فولادی از جمله ورق های استنلس استیل در گریدهای مختلف می باشد. این مجموعه امکان سفارش اینترنتی انواع ورق فولادی را برای مشتریان فراهم نموده است.

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 983
نمایش همه
علاقه مندی ها ()