اجرای آردواز به عنوان یکی از تکنیک های اجرای سقف شیروانی برای ساختمان های مختلف محسوب می شود. نصب آردواز به عنوان پوشش سقف های شیروانی مورد استفاده قرار گرفته می شود. اجرا و نصب آردواز برای قسمت سقف ساختمان، بهترین ایده برای محافظت از نمای ساختمان می باشد. بدین وسیله از نفوذ آب باران و برف از قسمت پنجره ها به داخل ساختمان جلوگیری می کند. علاوه بر آن، از ایجاد آلودگی بیش از اندازه در ناحیۀ ایوان و پنجره ها به میزان قابل توجهی می کاهد. متریال آردواز به عنوان اولین محصولاتی است که برای اجرای پوشش های سقف شیروانی مورد استفاده قرار گرفته می شود. استفاده لغت آردواز ریشۀ زبان فرانسوی دارد و جزء اصطلاحات فنی صنعت ساخت و ساز محسوب می شود. معمولاً اجرای آردواز سیمانی از متریال سیمان، آزبست، الیاف معدنی، الیاف مصنوعی و همچنین مواد شیمیایی به همراه آب ساخته می شود.

اجرای انواع آردواز

از ویژگی های قابل توجه این نوع مصالح ساختمانی می توان به حالت پله ای داشتن آن اشاره نمود. معمولاً اجرای سقف آردواز را می تواند بر اساس شیب های قابل تنظیم در نمای ساختمان استفاده کرد. بیشترین اجرا و نصب آردواز در سقف ساختمان های ویلایی، آپارتمانی، پوشش های آلاچیق، کلبه های جنگلی، سردرب ورودی، قسمت بالای پنجره ها و بالکن و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شود. اجرای شیروانی آردواز به دلیل ماهیت بتنی که دارد، قابلیت رنگ پذیری دارد. در نتیجه امکان نقاشی و رنگ آمیزی آن بر اساس طیف رنگی مختلف محیا می باشد. با توجه به دید قابل توجهی که سقف شیروانی آردواز دارد، برای آنکه نمای زیبا و بسیار عالی داشته باشد، در مرحلۀ نهایی از نقاشی کنیتکس برای رنگ آمیزی روی آردواز استفاده می شود.

همانطور که از ماهیت این روش مشخص می باشد، بیشترین کاربرد این نوع سقف های شیروانی در ناحیۀ شمال کشور و منطقه های حاصلخیز می باشد که بارش باران و برف به وفور صورت می گیرد. در نتیجه از مزایای سقف شیروانی آردواز برای پوشش سقف ساختمان های آپارتمانی و ویلایی استفاده نمایند. استفاده از ایده های خلاقانه در اجرای نمای ساختمان، موجب می شود که طول عمر ساختمان افزایش پیدا کند و در عین حال بتوان زیبایی نمای ساختمان را نسبت به گذشته بهبود بخشید.

با اجرای سقف آردواز به راحتی می توانید از نفوذ آب در سازه جلوگیری کنید و به عبارتی نمای ساختمان را از آلودگی و کثیفی زودهنگام جلوگیری کنید. علاوه بر آنکه نمای ساختمان زیباتر خواهد بود. نصب ورقه های آردواز برای ایجاد سقف شیروانی باعث محافظت بیشتر از نمای ساختمان می شود و از نفوذ آب، برف،  گرد و خاک به داخل ساختمان جلوگیری می کنند. در ضمن اجرا و نصب شیروانی آردواز موجب می شود که شرایط تغییرات آب و هوایی تأثیر منفی بر روی دمای داخل ساختمان نداشته باشد. لذا همانطور که گفته شد، از مزایای این سقف شیب دار آردواز برای پوشش سقف آلاچیق، اتاقک های کلبۀ جنگلی، سردرب ورودی های مجتمع، محوطۀ پارکینگ، ایستگاه های اتوبوسرانی، فضاهای استراحتگاهی موجود در جنگل و پارک و ... استفاده می شود. لذا موارد کاربرد و اجرای آردواز شیروانی در صنعت ساخت و ساز افزایش پیدا کرده است. در نتیجه شاهد نصب ورقه های آردواز بر روی سقف اکثر ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، ویلایی و غیره می باشیم. برای اطلاع از مراحل کار توسط نصاب شیروانی و آردواز به سایت مراجعه کنید. 

نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با اجرای سقف شیروانی آردواز وجود دارد، مسئله زیبا نمودن نمای ساختمان می باشد و خیلی از افراد به دلیل همین ویژگی آن، اجرای سقف شیروانی را برای محل سکونت خود انتخاب می کنند که کاربرد دو جانبه داشته باشد.

برای اجرا و نصب انواع آردواز یا همان سقف شیب دار، می توانید از تجربیات کادر متخصص مجموعه آراز سقف بهره گیرید.  

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
6 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 860
نمایش همه
علاقه مندی ها ()