سیم خاردار تبری از مدل های جدید سیم خاردار در جهان می باشد. سیم خاردار خطی، سیم خاردار تیغه ای تبری و سیم خاردار حلقه ای تبری از جمله انواع سیم خاردار موجود در بازار می باشند. نصب سیم خاردار به عنوان یکی از بهترین گزینه هایی است که جهت تأمین امنیت ساختمان های مختلف به کار برده می شود. در واقع نصب سیم خاردار به عنوان یکی از روش های ارزان برای ارتقاء سطح امنیت ساختمان، بر روی دیوار محوطه به کار برده می شود. خرید و فروش  سیم خاردار تبری  نسبت به سیم خاردار ساده، مشتریان بیشتری دارد. چرا که به دلیل طراحی فوق العاده ای که دارند، به میزان قابل توجهی از ورود انسان ها و حیوانات به داخل محوطه جلوگیری می کند. همچنین این نوع سیم خاردار از نظر طراحی و شکل ظاهری بسیار شیک و مدرن است.

چند سال اخیر شاهد نصب انواع سیم خاردار تبری بر روی ساختمان های مسکونی که دارای محوطۀ حیاط می باشند، هستیم. علاوه بر آنکه کلیۀ ساختمان های نظامی، هسته ای، کارخانجات حساس امنیتی و غیر امنیتی به حصار سیم خاردار مجهز می باشند. با توجه به تنوع مدل های سیم خاردار تبری، نوع سیم خاردار را بر اساس میزان سطح امنیت، ارتفاع دیوار و ورودی ساختمان و محوطه در نظر گرفته می شوند.

فروش انواع سیم خاردار تبری

همانطور که بر روی دیوارهای محوطه های مختلف مشاهده کرده باشید، انواع سیم خاردار حلزونی تبری و سیم خاردار تیغه ای تبری را رویت نموده اید. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با انتخاب و خرید سیم خاردار وجود دارد، این است که برخی از آنها را نمی توان در ارتفاع بالا استفاده نمود ولی برخی از مدل های دیگر سیم خاردار، برای نصب بر روی ارتفاع بلند طراحی شده اند. معمولاً تیغه هایی که بر روی سیم های خاردار تبری تعبیه می شود به صورت اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک انجام می شود. نکتۀ قابل توجهی که در طراحی انواع سیم خاردار وجود دارد، استفاده از فولاد مقاوم و ضد زنگ می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و در مواجه با آب و رطوبت اکسید نمی شود. بنابراین اگر سیم خارداری که خریداری نمودید، زنگ زده می شود، بدانید که از کیفیت پایینی برخوردار می باشد و جنس با کیفیت را جایگزین فنس های بی کیفیت نمائید.

خرید سیم خاردار تبری نیز همانند خرید هر کالای دیگری، نیاز به بررسی و توجه به یک سری نکات مهم و قابل توجهی دارد. در نتیجه از خرید محصول رضایت مندی بسزایی خواهید داشت. در حال حاضر امکان خرید سیم خاردار در اندازۀ مورد دلخواه شما وجود دارد و بدین وسیله می توانید متناسب با ارتفاع دیوار محوطه، نوع سیم خاردار تبری را انتخاب نمائید. نصب سیم خاردار برای افزایش میزان امنیت مکان های مختلف صورت می گیرد که می تواند مسکونی، اداری، تجاری، نظامی، فرودگاه ها، پالایشگاه های نفت و گاز و غیره باشد. به این ترتیب می توانید با حداقل هزینه، از وقوع حوادث ناگهانی جلوگیری کنید. معمولاً اکثر محوطه هایی که با استفاده از سیم خاردار پوشانده می شود، به دلیل افزایش سطح امنیت و همچنین ورود انسان ها و حیوانات استفاده می شود.برای اطلاع از  فروش سیم خاردار به سایت مراجعه کنید. 

هنگام خرید سیم خاردار تیغه ای تبری و یا حلقه ای، باید نسبت به کیفیت مفتول به کار رفته در سیم خاردار توجه داشته باشید. چرا که سیم خاردار با کیفیت نسبت به رطوبت و آب مقاومت بالایی دارد و زنگ زده نمی شود. بنابراین از استحکام بالایی برخوردار می باشد.

برای خرید انواع سیم خاردار تبری ، می توانید از محصولات تولیدی مجموعۀ حصار سیم خریداری نمائید. این مجموعه از مواد اولیۀ با کیفیت برای تولید انواع سیم خاردار استفاده می کند و امکان سفارش اینترنتی را برای مشتریان نیز فراهم نموده است.

آدرس: ارومیه - شهرک صنعتی فاز دو توسعه - بلوار مهارت - پلاک 11

شماره تماس: 04433744991

تلفن همراه: 09143411954

فکس: 04433744992

تلگرام و واتس آپ: 09019138799

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 969
نمایش همه
علاقه مندی ها ()