سقف های شیروانی از سقف هایی است که از زمان های گذشته مورد استفاده قرار می گیرد . این سقف ها که برای مکان های ویلایی به کار می رود بسیار زیبا و کاربردی بوده و در بسیاری از شهر ها مورد استفاده قرار می گیرد.  اجرای سقف شیروانی می تواند زیبایی بسیاری را به ساختمان ببخشد و به دلیل تنوع بسیار در طرح و رنگ آن می تواند مورد سلیقه ی بسیاری از افراد باشد.

طراحی و اجرای سقف شیروانی

طراحی و اجرای سقف شیروانی بسیار مهم بوده و در ابتدا طراحی برای سقف صورت می گیرد. طراحی باید توسط افراد متبحر انجام شود زیرا در صورت اشتباه در طراحی ، نتیجه ی کار رضایت بخش نخواهد بود. شیب دار بودن یکی از مشخصه های اصلی سقف های شیروانی است که شیب باید به درستی انتخاب شود. طراح در ابتدا طرح مناسب را در نظر می گیرد و با مشورت با صاحب ملک آن را اجرایی می نماید. انتخاب مصالح با توجه به بودجه و سلیقه انتخاب می شود . در ابتدای کار ستون گذاری ها انجام می گیرد و زیرساز سقف آماده می شود ، این مرحله که بسیار مهم است زیرا اجرای سقف شیروانی بر روی این زیرساز انجام خواهد گرفت و باید از مقاومت و استحکام کافی برخوردار باشد.  خرپا سازی با استفاده از پروفیل های فلزی انجام گرفته و تیرریزی ها انجام می گیرد و سپس تایل ها بر روی آن نصب می گیرد ، تمامی مراحل موجود در اجرای سقف شیروانی باید با دقت تمام انجام گیرد. رعایت فاصله ها و جوشکاری درست و استفاده از مصالح مناسب می تواند نتیجه ی مطلوبی را ایجاد نماید.

کاربرد اجرای سقف شیروانی

اجرای سقف شیروانی برای شهر های باران خیز مورد استفاده قرار می گیرد. در کشور ما نیز در شهر های شمالی بیشتر از سقف شیروانی استفاده می گردد. در مناطقی که برف و باران بسیاری می بارد به دلیل نفوذ آب به داخل ساختمان و مشکلات فراوان در پی آن ، از سقف شیروانی بهره می برند. سقف های شیروانی دارای شیب هستند و باران را به سرعت از روی خود به اطراف انتقال می دهند بدین ترتیب آب برروی سقف نمی ماند و ساختمان در امان خواهد بود.

سقف های شیروانی بسیار زیبا هستند و می توانند در نمونه های مختلف اجرا شوند. انتخاب مصالح برای اجرای سقف شیروانی بسیار مهم بوده و این انتخاب توسط صاحب ملک همراه با نظر معمار یا طراح صورت می گیرد . وزن سقف بسیار مهم است و با توجه به مصالح به کار رفته در سقف معین می شود بنابراین اجرای سقف سنگین برای مکان های کوچک کاربردی نخواهد بود و همین طور نکات بسیاری در این رابطه وجود دارد که بهتر است در این باره با طراح مشورت کنیم. اگر شما سقف را می خواهید بازسازی نمایید و سقف جدید را اجرا کنید باید حتما در نظر داشته باشید که وزن سقف جدید از سقف قبلی بیشتر نباشد تا مشکلی را ایجاد نکند. برای اطلاع از هزینه اجرای شیروانی سقف سوله به سایت مراجعه کنید. 

سقف ها باید هر چندوقت یکبار چک شوند و ایرادات آن ها برطرف گردد. رسیدگی به سقف همانند اجرای سقف شیروانی بسیار مهم بوده زیرا در صورت رسیدگی نکردن ممکن است مصالح آن آسیب دیده باشد و شما متوجه آن نباشید و آب به درون ساختمان نفوذ کند و یا حیوانات در آن جا زندگی کنند و.....

 مرکز آراز سقف یکی از مراکز ارئه دهنده ی خدمات اجرای سقف شیروانی می باشد که با بهره مندی از بهترین طراحان و معماران توانسته اجرای اصولی سقف ها را با هزینه ی بسیار مناسب به انجام برساند.

 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 811
نمایش همه
علاقه مندی ها ()