بازسازی ساختمان یکی از بهترین ایده ها برای بهینه کردن فضای ساختمان، تغییر دکوراسیون داخلی، افزایش مقاومت و اجرای تعمییرات زیر سازی و غیره می باشد، که به علت هزینه های بسیار مناسب آن نسبت به نوسازی و یا تعویض آپارتمان مخاطبان بسیار زیادی دارد. تعویض سیستم لوله کشی، برق ساختمان، تعمییرات موتورخانه، تعویض کفپوش ها، استفاده از پوستر دیواری و روکش های کاغذ جذاب و شکیل، نورپردازی حرفه ای محیط، حذف دیوارهای اضافی، بهترین استفاده از فضاهای مثبت و منفی محیط و غیره از جمله خدماتی است که در بحث بازسازی ساختمان مورد بررسی و بازبینی قرار می گیرند و با توجه به انتظارات مشتری، بوجه تخصیص یافته و اهداف پروژه در مورد آن ها تصمیم گیری می کنند، تا در نهایت یک خروجی قوی را به نمایش بگذارند. در بازسازی ساختمان های قدیمی به دلیل بافت فرسوده ساختمان اجرای تمامی مراحل فوق ضرورت بسیار زیادی دارد، و معمولا هزینه های بازسازی در این ساختمان ها به دلیل تعویض قسمت های تاسیساتی بسیار بالاتر از بازسازی های جزئی با هدف تغییر طراحی داخلی ساختمان می باشد. از دیگر موارد بسیار مهمی که در هنگام  بازسازی ساختمان باید در اولویت قرار داد، تا در روند اجرایی پروژه وقفه ای به وجود نیاید می توان به گرفتن مجوزهای لازم از شهرداری اشاره کرد، البته بخش های پوسته ای و ظاهری بازسازی مانند تعویض روکش های دیوار و کف و یا سیستم تاسیسات به مجوز احتیاجی ندارد، اما اگر تصمیم به بازسازی های گسترده سازه ای یا تغییر نقشه ساختمان را دارید باید قبل از اجرای پروژه مجوز قانونی لازم را دریافت کرده باشید. قیمت بازسازی ساختمان در پروژه های مختلف مسکونی، اداری، تجاری و ویلاها با توجه به متراژ سازه، نوع خدمات دریافتی، نوع کاربری، اهداف پروژه، متریال مصرفی، سبک های طراحی، هزینه های تعمییرات و غیره توسط کارشناسان حرفه ای محاسبه و تعیین می شود، و معمولا در همان ابتدای پروژه به مشتریان اعلام می شود.

اصول بازسازی ساختمان

اصول بازسازی ساختمان شامل چندین مرحله عملیاتی می باشد، و هر قسمت از آن باید توسط متخصصین آن حوزه انجام شود، زیرا پروژه های بازسازی ساختمان از حساس ترین پروژه های اجرایی هستند، که در صورت اشتباه در آن ها ممکن است خسارات مالی بسیار زیادی را برای ساختمان مربوطه و یا ساختمان های همجوار به همراه داشته باشد. تخریب، ساخت و ساز و طراحی داخلی از جمله مراحل و گام های بازسازی ساختمان می باشد، که هر کدام از آن ها زیر مجموعه های بسیار زیادی دارد، برای مثال در بخش طراحی داخلی که آخرین مرحله از پروژه های اجرایی می باشد، انتظارات مشتریان، کاربری محیط، سبک طراحی، بهینه سازی فضا، دکوراسیون داخلی، ترکیب رنگ ها و بسیاری موارد دیگر را مورد بررسی قرار می دهند، تا در نهایت خروجی مورد نظر مشتریان را با بالاترین کیفیت پیاده سازی نمایند.

برآورد هزینه بازسازی ساختمان

برآورد هزینه بازسازی ساختمان از مهمترین بخش های اجرایی پروژه می باشد، که با توجه به موارد و فاکتورهای بسیار زیادی از جمله موقعیت پروژه، کاربری آن، مساحت و متراژ آن، سبک طراحی، نوع خدمات تعمییراتی و زیرساختی، دستمزد کارگران و معماران، مدت زمان اجرای پروژه، نوع متریال مصرفی و بسیاری موارد دیگر توسط کارشناسان محاسبه و به صورت تقریبی به مشتریان اعلام می شود. برای انجام تمامی پروژه های بازسازی ساختمان که وسعت بسیار زیادی دارند باید به سراغ متخصصین این امور و شرکت های فعال و مجرب مراجعه کرد، تا با بالاترین کیفیت ممکن به تمامی اهداف پروژه بتوان دسترسی پیدا کرد. برای اطلاع از خدمات بازسازی و نوسازی ساختمان  به سایت مراجعه کنید. 

خدمات بازسازی ساختمان با مناسب ترین قیمت

گروه معماری و دکوراسیون هیرادانا از مجرب ترین و محبوبترین مراکز اجرایی خدمات بازسازی ساختمان با مناسب ترین قیمت و بالاترین سطح کیفی می باشد، که سالهاست با ارائه برترین پروژه های عمرانی و طراحی ساختمان توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید برای مشاهده نمونه کارهای این گروه مهندسی  می توان به سایت هیرادانا مراجعه کرد، و در صورت تمایل پروژه های خود را به آن سپرد.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 873
نمایش همه
علاقه مندی ها ()