گذر زمان و گرایش مردم به ایجاد تغییرات در محیط زندگی از مهمترین دلایل نیاز به بازسازی ساختمان می باشند، که شامل تمامی کارهای زیربنایی، ساختاری و یا طراحی داخلی فضا  می شود، و در نهایت منجر به مقاومت و پایداری سازه و همین طور بهینه سازی فضا و جذابیت ساختمان می گردد. بازسازی ساختمان های قدیمی با اهدافی نظیر تغییرات ساختاری و سازه ای و همین طور تعمییرات ساختمان انجام می شود، و هر بخش آن دارای جزئیات بسیار زیادی می باشد، که باید به صورت ویژه و اصولی به هر کدام از آن ها پرداخت. بازسازی ساختمان در بخش تعمیرات و افزایش مقاومت ساختمان به بررسی سیستم تاسیساتی ساختمان، لوله کشی، موتورخانه، سیستم برق و گاز و فاضلاب ساختمان می پردازند و قسمت های آسیب دیده را تعمیر و یا تعویض می کنند، اما در بخش تغییرات ظاهری و دکوراسیون ساختمان به تمامی جنبه های زیباشناسی محیط و بهینه سازی فضا با توجه به اهدف و بوجه پروژه می پردازند، تغییر و تعویض پارکت ها، روکش های دیواری، نورپردازی، حذف المان های اضافی مانند برخی دیوارها، استفاده از پارتیشن، گل های آپارتمانی و سبک طراحی از سری مواردی است که در بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی به آن می پردازند و با استفاده از آن ها فضای داخلی ساختمان ها را به شیوه ای مدرن و امروزی تغییر می دهند.

تفاوت بازسازی ساختمان با نوسازی

همان طور که در ابتدا به آن اشاره شد، بازسازی ساختمان طیف عظیمی از خدمات و فعالیت های مقاوم سازی و طراحی و دکوراسیون داخلی را در برمی گیرد، که این موارد از مهمترین موضوعات تفاوت بازسازی ساختمان با نوسازی آن می باشد، زیرا در نوسازی سازه مورد نظر به کلی تخریب و دوباره فرایند ساخت و ساز انجام می گیرد، و اجرای آن نیازمند گرفتن مجوز های قانونی و لازم از شهرداری است، و بدون آن ها اجرای این پروژه ها امکان پذیر نخواهد بود، در ضمن هزینه های نوسازی به مراتب بیشتر از بازسازی ساختمان ها می باشد. طول دوره یا مدت زمان اجرای پروژه نیز از دیگر دلایل تفاوت این دو خدمت می باشند، که معمولا در پروژه های بازسازی ساختمان به دلیل عدم مشکلات و پیچیدگی های نوسازی بسیار کمتر است.

قیمت اجرای بازسازی ساختمان

استفاده از سبک های مختلف طراحی و معماری را می توان یکی از عوامل بسیار مهم  و تاثیر گذار در قیمت اجرای بازسازی ساختمان دانست، زیرا نوع متریال مصرفی و المان هایی اضافی که در سبک های مختلف طراحی و باز سازی مورد استفاده قرار می گیرند، تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند، برای مثال معمولا از سبک طراحی کلاسیک برای ساختمان هایی با متراژ بالای 80 متر استفاده می شود، و اغلب از لوازم دکوراتیو دست ساز و گران قیمت چوبی در طراحی آن استفاده می شود، که در بالا رفتن هزینه های اجرای آن تاثیر مستقیم دارد. بنابراین تمامی خدماتی که در بخش های عمرانی و ساخت و ساز انجام  می گیرد، با توجه به اهداف پروژه، بوجه مشتریان، سبک های طراحی، نوع متریال مصرفی، بخش زیر سازی و تعمیرات و بسیاری فاکتورهای دیگر بررسی و محاسبه می شود، و معمولا برآورد هزینه ها توسط مجریان طرح و شرکت بازسازی ساختمان در ابتدای پروژه انجام شده و به مشتریان اعلام می شود. برای اطلاع از خدمات بازسازی ساختمان اداری به سایت مراجعه کنید. 

بازسازی ساختمان با مناسب ترین قیمت

گروه معماری و طراحی دکوراسیون هیرادانا که متشکل از یک تیم بسیار مجرب و خبره از مهندسین، طراحان داخلی و دکوراتور ها می باشد، سالهاست که با ارائه پروژه های بازسازی ساختمان با مناسب ترین قیمت در موعد تعیین شده، و متناسب با خواسته ها و انتظارات مشتریان توانسته اعتماد و رضایت مردم را جلب نماید، و در شمار شرکت های فنی و مهندسی محبوب قرار بگیرد. متقاضیان استفاده از انواع خدمات بازسازی ساختمان با مراجعه به سایت هیرادانا می توانند نمونه کارهای این مرکز را مشاهده کرده و در صورت تمایل نسبت به ارائه پروژه های خود به این مجموعه مهندسی تصمیم گیری کنند.

 

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 829
نمایش همه
علاقه مندی ها ()