سیمان ماده ای بسیار ضروری در ساخت و ساز ها بوده و برای مقاومت سازه و چسباندن قطعات به هم از آن استفاده می گردد. خرید سیمان در انواع مختلفی صورت می گیرد که بستگی به شرایط مورد نظر دارد. بنابراین انتخاب سیمان مناسب بسیار مهم می باشد. ماده تشکیل دهنده ی سیمان سنگ آهک و خاک رس می باشد که با ترکیب این مواد و پخت دوغاب آن و اضافه کردن برخی از مواد دیگر به سبب تمایز سیمان ها می شود، پودری به دست می آید که سیمان نام دارد و استفاده از آن با استفاده از ترکیب پودر با آب می باشد . امروزه این ماده توانسته به ماده ضروری سازه ها تبدیل شود. برای خرید سیمان به سایت مراجعه کنید. 

سیمان چیست؟

سیمان پودری است که از ترکیب سنگ آهک و خاک رس به دست می آید. این ملات بسیار مقاوم و جاذب است و در لایه های ساخت و ساز از آن استفاده می شود. از ترکیب سیمان با شن و ماسه و سنگ موادی به نام بتن به دست می آید که دارای سختی بیشتری نسبت به سیمان می باشد و برای مقاوم سازی سازه ها از آن استفاده می گردد. سیمان همانند چسب بوده و می توان با استفاده از آن سازه ها را به هم چسباند. در میان آجر ها و یا در میان سازه ها از این ماده استفاده می شود. سیمان نوعی ملات آبی است که برای استفاده باید پودر آن را با آب مخلوط کرد تا مایعی غلیظ به دست بیاید و از این مواد باید در زمان کوتاهی استفاده کرد زیرا در کوتاه مدت خشک می شود. امروزه سیمان دارای انواع مختلفی می باشد که در ساخت و ساز ها بسیار کاربردی بوده و بازار خرید سیمان بسیار زیاد شده است.

انواع سیمان

به صورت کلی چهار گروه از سیمان وجود دارد. این گروه ها عبارتند از سیمان ها هیدولیکی، سیمان آمیخته، سیمان سفید، سیمان پرتلند رنگی

هر یک از این انواع نیز به دسته بندی های مختلفی تقسیم بندی می شود.

سیمان نسوز

سیمان نسوز یکی از انواع سیمان هایی است که در برابر گرما مقاومت بالایی دارد. نام دیگر سیمان نسوز، سیمان پر آلومین می باشد که از اکسید ماده هایی مانند کلسیم، سیلیسیوم، آلومینیوم و... به دست می آید. این سیمان هر مقدار که آب به خود جذب کند مقاوم تر می شود .

کارخانه های سیمان

برای این که کارخانه های سیمانی بتوانند کار خود را به صورت گسترده انجام دهند باید در کنار آن ها معدنی وجود داشته باشد. با استفاده از مواد اصلی سیمان که خاک مارون و آهک است می توان سیمان را به تولید رساند. ترکیب این مواد باید به میزان مناسبی باشد تا بتوان کیفیت خوبی را مشاهده نمود. خرید سیمان از مراکز عرضه کننده از درب کارخانه با قیمت ارزان تری انجام می گردد .

فروش سیمان

فروش سیمان کیسه ای و فله در شهر های مختلف کشورمان انجام می گیرد و به دلیل استفاده ی بسیار از این ماده خرید و فروش آن نیز به مراتب افزایش پیدا کرده است. خرید سیمان در صورتی که به صورت مستقیم انجام گیرد می تواند هزینه ی کمتری را به خود اختصاص دهد. بنابراین اگر قصد خرید سیمان را دارید آن را به طور مستقیم خرید نمایید. سیمان ها با توجه به انواع مختلفی که دارند دارای قیمت های مختلفی می باشند. شما می توانید خرید سیمان را به صورت حضوری و غیر حضوری و به صورت آنلاین از مراکز فروش سیمان انجام دهید.

شرکت آرین سازه رهام از ماکز معتبر در زمینه ی فروش سیمان با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت می باشد. شما می توانید به سایت مراجعه نمایید و سفارش خود را به صورت اینترنتی نیز انجام دهید و همین طور برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید.

آدرس : تهران ، خیابان دماوند ، مابین چهارراه خاقانی و آیت ، ایستگاه ابوریحان ، نبش کوچه مهریزی ، برج دماوند ، طبقه 6 ، واحد 64

ایمیل: info@arian-saze.com

شماره تماس : 09129634314 شیخ حسنی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1010
نمایش همه
علاقه مندی ها ()