آیفون تصویری جزء یکی از دستگاه های مدرن الکترونیکی محسوب می شود که حاصل تکنولوژی پیشرفته می باشد و با هدف افزایش سطح امنیت ساختمان های مختلف طراحی شده اند. در گذشته های دور برای مشخص کردن جنسیت فرد پشت درب از کوبه و حلقه های مخصوص بر روی درب استفاده می نمودند که اختصاص به جنسیت خاص داشت و صاحب خانه از طریق صدای آنها، تنها به زن و مرد بودن فرد پی می بردند. لذا با گذشت زمان، پیشرفت زمینۀ لازم را در رابطه با طراحی و ساخت آیفون های صوتی فراهم نمود و با ورود سیستم های دیجیتالی و دوربین های پیشرفته، باعث پیشرفت فناوری تولید دستگاه آیفون شد. از این رو امروزه شاهد فروش انواع آیفون تصویری در مدل های متنوع می باشیم که امکان نمایش تصویر فرد مقابل درب را به صورت سیا و سفید و یا رنگی فراهم می کند. در نتیجه افرادی که علاقه مند هستند که ساختمان محل سکونت خود را به جدیدترین محصولات الکترونیکی مجهز کنند، می توانند از مزایای دستگاه آیفون تصویری استفاده کنند. در دنیای امروز، پیشرفت فناوری ساخت آیفون تصویری موجب شده تا افراد پس از مشاهده و رویت فرد، درب را باز کنند. بدین وسیله می توانند سطح امنیت ساختمان را نسبت به گذشته افزایش دهند و از ورود افراد متفرقه به ساختمان جلوگیری کنند.

خرید آیفون تصویری مدرن

در دنیای امروز با پیشرفت فناوری، انواع آیفون تصویری با تکنولوژی پیشرفته ساخته شده است که مجهز به پنل های تشخیص چهره، تشخیص اثر انگشت و یا پنل کارتخوان می باشند. در نتیجه افرادی که تمایل دارند کنترل بیشتری بر روی ورود و خروج افراد ساختمان داشته باشند، می توانند از مزایای این نوع آیفون های تصویری پیشرفته استفاده نمایند. آیفون های تصویری آنالوگ و دیجیتال از جمله دو دسته بندی اصلی این نوع آیفون های تصویری می باشد که دارای ساختار فنی متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند.

البته لازم به ذکر است که هر دو دسته دارای قطعات و اجزای یکسان می باشند، که عبارتند از پنل صفحه کلید ورودی، کابل های ارتباطی میان واحدها و سیستم ارتباطی داخلی، دوربین، صفحه نمایش و گوشی، دستگاه تغذیه، کنترل مرکزی و قفل بازکن آیفون تصویری می باشند. البته متناسب با مدل های پشرفته، پنل کارتخوان، سیستم تشخیص چهره و اثر انگشت نیز باید اشاره نمود.

اجزای پنل ورودی آیفون تصویری شامل قاب، شستی زنگ، جعبه زیر پنل و صفحه کلید مشترک کلیۀ واحدها اشاره کرد. در نتیجه فردی که نصب آیفون تصویری را بر عهده می گیرید، باید نسبت به نصب صحیح ارتباطات هر کدام از آنها توجه داشته باشند، علاوه بر آنکه هنگام نصب آیفون تصویری، از تابش مستقیم نور خورشید به آیفون جلوگیری کنند و نسبت به شرایط نامساعد جوی مقاومت بالایی داشته باشد. معمولاً پنل خروجی آیفون تصویری را در مقابل درب نصب می کنند تا افراد دسترسی راحتی به پنل داشته باشند و در عین حال دید لنز دوربین در ارتفاع 145 سانتی متر از سطح زمین نصب می شود که دید کاملی از فرد نمایش دهد. برای اطلاع از قیمت آنتن مرکزی به سایت مراجعه کنید. 

قیمت مدرن ترین آیفون تصویری

انواع آیفون تصویری با پنل های متفاوت از یکدیگر عرضه می شوند. هنگام خرید آیفون، باید بر مبنای تعداد واحدهای ساختمانی، آیفون را تهیه نمائید. از این رو آیفون تصویری تک واحده، آیفون تصویری 2، 4، 6 و تعداد واحدهای بیشتر تولید می شوند که امکان پشتیبانی کلیۀ واحدهای ساختمان را داشته باشد. بنابراین متناسب با تعداد واحده های ساختمان، می توانید با قیمت ارزان، آیفون تصویری دیجیتال ساختمان را تهیه کنید.

شرکت فنی مهندسی فهام دُر، از ابتدای فعالیت حرفه ای خود با اتکاء به نیروی پرسنل مجرب، در حوزۀ فروش و طراحی اتوماسیون های صنعتی در تهران فعالیت می کند و امکان سفارش اینترنتی انواع آیفون تصویری دیجیتال را برای مشتریان فراهم نموده است.

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 906
نمایش همه
علاقه مندی ها ()