دزدگیر اماکن جزء یکی از مهم ترین تجهیزات امنیتی ساختمان های مختلف به کار برده می شود. سیستم دزدگیر اماکن متشکل از قطعات مختلفی می باشد. به این ترتیب می توانند از این امکانات در جهت افزایش سطح امنیت سازه های مسکونی، تجاری و اداری استفاده کنند. فناوری سازه های الکترونیکی موجب شده تا بدین وسیله بتوانند تجهیزات الکترونیکی کاربردی متنوعی را تولید نمایند. لذا تولید دستگاه های دزدگیر برای اماکن به میزان قابل توجهی سطح امنیت سازه های ساختمانی را افزایش می دهد. با توجه به تنوع محصولات دیجیتالی و الکترونیکی در که با هدف افزایش سطح امنیت سازه های ساختمانی ساخته شده است، خرید و فروش دزدگیر اماکن رونق یافته است و به نوعی اکثر ساختمان ها برای آنکه بتوانند از ورود سارقان به ساختمان جلوگیری کنند، از این نوع هشداردهنده های آژیردار استفاده می کنند. همانطور که می دانید یکی از سیستم های حفاظتی و نظارتی که در عرصۀ امنیت، ساختمان ها را به آن مجهز می کنند، استفاده از مزایای دزدگیر اماکن است که مجهز به پیشرفته ترین سیستم های امنیتی می باشند.

خرید دزدگیر اماکن

از مهمترین ویژگی هایی که می توان در رابطه با این نوع دستگاه های امنیتی اشاره نمود، تجهیز بودن آنها به سنسورهای چشمی حرکتی است که هنگام فعال بودن دزدگیر، بر اثر کوچکترین حرکت، سیستم هشداردهنده آژیر خطر خود را فعال می کند و بدین وسیله مالک ساختمان را مطلع می سازد. همانطور که می دانید مهم ترین مسئله ای که در رابطه با سیستم های حفاظتی دزدگیر اماکن از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد، توجه به چگونگی عملکرد دستگاه  های دزدگیر می باشد. چرا که متناسب با نیاز شما از میزان سطح امنیت و همچنین نوع سازۀ ساختمانی، نیاز به خرید سیستم حفاظتی ویژه با بهره گیری بالا دارد که بتواند تمام قسمت های ورودی و خروجی ساختمان را تحت پوشش قرار دهد.

یکی از ویژگی های قابل توجهی که در رابطه با سیستم امنیتی دزدگیر وجود دارد، این است که امکان راه اندازی سیستم هشداردهنده به صورت با سیم و همچنین بدون سیم فراهم می باشد. علاوه بر آنکه با استفاده از کنترل از راه دور می توان تنظیمات آپشن های برنامۀ سیستم حفاظتی را به صورت دقیق مشخص نمود.

نکتۀ دیگری که در رابطه با این سیستم ها در نظر گرفته می شود، مقولۀ نحوۀ نصب سنسورهای هشدار دهنده می باشد که پوشش کاملی نسبت به تمام قسمت های حساس و قابل نفوذ به ساختمان داشته باشد.

کاربرد حساس سنسورهای دزدگیر اماکن

سنسورهای چشمی، سنسورهای تشخیص دود و سنسورهای مگنتی از پرکاربردترین سنسورهایی است که دستگاه های دزدگیر اماکن به آنها مجهز می باشند. بدین وسیله می توانند صاحبخانه را از آتش سوزی و همچنین ورود غیر مجاز افراد به فضای شخصی مطلع سازند. بنابراین آپارتمان های مسکونی، تجاری و ادارات سازمانی برای اینکه از سرقت در امان باشند، ساختمان را به سیستم اعلام سرقت تجهیز می کنند. برای خرید تجهیزات سیستم اعلام سرقت به سایت مراجعه کنید.

کاربرد سنسور مگنتی در قسمت ورودی های ساختمان می باشد که می توان به پنجره ها و درب ها اشاره نمود که با استفاده از سنسورهای مگنتی به راحتی می توانند باز و بسته شدن درب را هنگام فعال بودن سیستم امنیتی، تحت کنترل داشته باشند. با توجه به تنوع سنسورهایی که اختصاص به حرکت اجسام دارند، تولیدکنندگان سیستم های امنیتی ساختمان، تلاش می کنند که پیشرفته ترین سنسورها را در داخل سیستم حفاظتی مورد استفاده قرار دهند.

در نتیجه سیستم های امنیتی ویژه علاوه بر آنکه به کنترل کننده های باز و بسته مجهز می باشند، به سیستم هشداردهنده یعنی آژیر و بوق نیز تجهیز است که قابلیت هشداردهی را داشته باشند.

شرکت فنی مهندسی فهام دُر، جزء یکی از شرکت های معتبر در حوزۀ پخش انواع سیستم حفاظتی چون انواع دزدگیر اماکن و دیگر تجهیزات الکترونیکی و پیشرفته می باشد.

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 829
نمایش همه
علاقه مندی ها ()