دوربین مداربسته از جمله محصولات حاصل پیشرفت تکنولوژی در جهان می باشد. این محصول به عنوان یکی دیگر از تجهیزات الکترونیکی و برقی محسوب می شود که به دلیل تجهیز بودن به دوربین امکان ثبت تصاویر را در داخل سرور اختصاصی دارد. امروزه خرید و فروش دوربین مداربسته به منظور حفظ امنیت و حفاظت ساختمانی، در سطح جهان رونق یافته است. در نتیجه افراد شخصی، شرکت های دولتی و خصوصی برای آنکه بتوانند از سرقت افراد جلوگیری کنند، محوطه های ساختمان خود را به تجهیزات پیشرفته امنیتی مجهز می کنند. با توجه به ساختار این دستگاه، تحول عظیمی در عرصۀ محصولات امنیتی در سطح جهان بوجود آورده اند. دستگاه های دوربین مداربسته با نام اختصار CCTV شناخته می شوند که به عنوان جعبه جادویی مداربسته شناخته می شود و دارای جایگاه ویژه ای بین تجهیزات امنیتی می باشد. این دستگاه مجهز به تجهیزات جانبی است که امکان مشاهدۀ تصاویر را برای افراد فراهم کند.

کاربرد دوربین مداربسته

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره نمودیم، کاربرد اصلی دوربین مداربسته به منظور استفاده در تجهیزات امنیتی است که کاربرد گسترده ای دارد و بدون محدودیت می باشد. کاربرد نظامی، پلیسی، کنترل ترافیک، ارتباطات تصویری، کاربردهای فضایی و صنعتی از جمله موارد قابل توجه دوربین های مداربسته در سراسر جهان می باشد. یکی از مزایای قابل توجه این دستگاه ها، این است که با استفاده از این دستگاه ها توانسته از ارتکاب جرائم جلوگیری کنند و به حداقل میزان برسانند. در دنیای امروز اکثر افراد که مشغول کسب و کار هستند، برای آنکه بتوانند مجموعۀ خود را به سیستم حفاظتی مجهز کنند، از دستگاه های دوربین مداربسته استفاده می کنند. بدین وسیله می توانند کنترل بیشتری بر روی عبور و مرور پرسنل و افراد متفرقه داشته باشند.

در نتیجه تمامی شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی، نظامی، هواپیمایی، ترددهای شهری و ترافیکی و غیره محوطۀ داخل و خارج ساختمان های خود را به سیستم های امنیتی دیداری مجهز می کنند، تا بدین وسیله بتوانند کنترل کاملی نسبت به ترددهای افراد مختلف داشته باشند در واقع چندین سال است که با خرید دوربین مداربسته می توان کنترل نامحسوس نسبت به رفت و آمدهای پرسنل و دیگر افراد مراجعه کننده به سازمان ها داشت و بدین وسیله بتوانند میزان ارتکاب جرائم را به حداقل رساند..

امروزه آمارهای مختلف نشان می دهد که پس از نصب دوربین های مداربسته در پارکینگ ها، مقابل مغازه، داخل فروشگاه ها، داخل ساختمان های اداری، چهار راه ها و سطح شهر توانسته حجم جرائم را به میزان بالا کاهش دهد و به نوبۀ خود سطح امنیت جامعه را افزایش دهد.

فروش انواع دوربین مداربسته

در حال حاضر انواع دوربین مداربسته با قیمت ارزان و گران عرضه می شوند که قیمت آنها به فاکتورهای متعددی چون فناوری، برند و تجهیزات جانبی آنها بستگی دارد. دوربین مداربسته آنالوگ، دورین مداربسته دو منظوره، دوربین مداربسته IP دار تحت شبکه، دوربین مداربسته دام، دوربین مداربسته صنعتی، دوربین مینیاتوری، دوربین مداربسته مخفی، دوربین مداربسته قاب فانتزی و ... از مدل های مختلف دوربین مداربسته محسوب می شوند که مجهز به فناوری های مدرن و پیشرفته می باشند. برای خرید دوربین مداربسته بولت به سایت مراجعه کنید. 

دوربین های مداربسته در برندهای معتبر جهانی چون سامسونگ، سونی، هایک ویژن، اکسیس، هانیول، سونل، ویژن لاین و غیره عرضه می شوند. در نتیجه شرکت های تولیدکنندهۀ همواره تلاش می کنند که از تکنولوژی روز و تجهیزات مدرن در ساخت انواع دوربین مداربسته استفاده نمایند.

شرکت فنی مهندسی فهام دُر مفتخر است که به عنوان یکی از شرکت های معتبر مشاوره و طراحی اتوماسیون های صنعتی را در سطح کشور برعهده می گیرد و امکان خرید تجهیزات امنیتی و حفاظتی چون دوربین های مداربسته را برای مشتریان فراهم می نماید.

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 819
نمایش همه
علاقه مندی ها ()