نقاشی ساختمان از اولین روش هایی است که جهت تزئین دکوراسیون ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار گرفته شد. رنگ آمیزی ساختمان با یک نگاه در دید مخاطبان ساده به نظر می رسد ولی با شناخت بیشتر نسبت به آثار نقاشی ساختمان، می توان به ظرافت های اصول نقاشی ساختمان پی برد. نقاش ساختمان باید دانش و مهارت کافی نسبت به متریال رنگ کاری، نحوۀ استفاده از ابزارآلات نقاشی و همچنین اصول و روش های نقاشی ساختمان داشته باشد. در نتیجه اجرای نقاشی ساختمان توسط نقاش کار ساختمان حرفه ای می تواند بهترین آثار هنری را در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری ایجاد کنند.

اوایل پیدایش رنگ آمیزی برای ساختمان، در سال های ابتدایی از مواد طبیعی گیاهی و معدنی برای نقاشی ساختمان استفاده می نمودند ولی با گذشت زمان و پیشرفت دانش بشری، متریال متعددی جهت رنگ کاری ساختمان اختراع شد و در اجرای نقاشی ساختمان مورد استفاده قرار گرفت. رنگ پلاستیک، رنگ روغنی، رنگ اکرولیک، رنگ کناف، رنگ پتینه، رنگ بلکا، رنگ مولتی کالر و ... نمونه ای از انواع رنگ نقاشی است که در امور نقاشی نمای داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. انجام نقاشی ساختمان نیاز به رعایت اصول ابتدایی در اجرای مراحل مختلف رنگ آمیزی دارد و یک نقاش ساختمان مجرب، نیاز به تخصص و آگاهی کافی دارد.

اصول اولیۀ نقاشی ساختمان

هر کدام از رنگ هایی که برای رنگ کاری مورد استفاده قرار گرفته می شوند، دارای یک سری ویژگی های ساختاری می باشند که نقاش باید نسبت به آنها اطلاعات جامعی داشته باشد و بداند که با چه موادی باید رقیق شود و چه نوع ابزارآلاتی مناسب ترین گزینه برای اجرای نقاشی دیوار و سقف ساختمان می باشد.

نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک نیاز به رقیق کنندۀ آب دارد و نیاز به حلال کننده های نفتی ندارد و به سرعت رنگ آمیزی می شود، نیاز به زیرسازی ندارد، بسیار مقرون به صرفه و به سرعت خشک می شود.

نقاشی ساختمان با رنگ روغنی از کیفیت بالایی برخوردار می باشد، نیاز به حلال کننده های نفتی چون تینر دارد. قابل شستشو بودن سطوح رنگ آمیزی شده نیز یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این نوع روش از رنگ آمیزی ساختمان محسوب می شود و عمدتاً رنگ آمیزی فضای آشپزخانه با استفاده از رنگ روغن انجام می گیرد.

نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک دارای ویژگی هایی چون حالت های مات، براق، نیمه براق، قابل شستشو، قابلیت انحلال در آب، قیمت مناسب، تنوع رنگ و طرح می باشد.

نقاشی ساختمان با رنگ بلکا نیز شامل ویژگی های متنوعی است که می توان به مواردی چون قابلیت شستشو داشتن، استحکام بالا در برابر ضربه، عدم جذب گرد و غبار، عدم داشتن بوی ناخوشایند، امکان اجرا بر روی انواع مصالح ساختمانی بدون اجرای زیرسازی، عایق حرارتی و صوت و امکان انحلال در آب اشاره کرد.

روش نقاشی ساختمان با رنگ کنیتکس نیز بهترین گزینه برای نقاشی سطوح مختلف دیوار و سقف می باشد که به راحتی می تواند پوشش دهنده ای ارزان برای تورفتگی ها و درزهای سطوح دیوار و سقف محسوب شود. بنابراین نقاش ساختمان حرفه ای می تواند متناسب با بودجۀ مالی مالک و آگاهی نسبت به رنگ های ساختمانی و ابزارآلات، مناسب ترین روش را برای رنگ آمیزی ساختمان انتخاب نماید.برای اطلاع از هزینه خدمات نقاشی ساختمان از طریق لینک اقدام نمایید. 

هزینۀ نقاشی ساختمان بر اساس نوع رنگ، سبک رنگ آمیزی، میزان حجم کار زیرسازی و مساحت فضای رنگ کاری بر حسب متر مکعب دارد. در نتیجه به راحتی نمی توان هزینه های نقاشی ساختمان را مشخص نمود و نیاز به بررسی شاخص های ذکر شده دارد.

گروه نقاشی ساختمان بیرامی چندین سال است که به صورت تخصصی در زمینۀ خدمات نقاشی ساختمان فعالیت دارد و همواره از تخصص و مهارت نقاشان حرفه ای استفاده می کند.

 ارتباط با گروه نقاشی ساختمانی 

آدرس: تهرانپارس خیابان امین خیابان امیر شرقی پلاک ۷۴

ایمیل: info@rangkaran.com

شماره تماس : 09124447263   بیرامی

شماره تماس: 09197361233 - 02177248655              

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 770
نمایش همه
علاقه مندی ها ()