آنتن مرکزی یکی از جدیدترین تجهیزات دیجیتالی است که جهت سهولت زندگی مردم طراحی شده است. همانطور که از نام این وسیله مشخص می باشد، به منظور آنتن مرکزی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود و امکان سیگنال دهی به کلیۀ واحدهای یک ساختمان را دارد. تکنولوژی ساخت آنتن های مرکزی برگرفته از فناوری روز می باشد که میزان سیگنال دریافتی را به واسطۀ آمپلی فایر تقویت می کند و آنها را به گیرنده ها ارسال می کند. تکنولوژی آنتن مرکزی برگرفته از فناوری دیجیتال می باشد که امکان دریافت سیگنال های دیجیتالی را به سادگی فراهم می کند و آن را به صورت تقویت شده به گیرنده ها ارسال می کند. خرید و فروش آنتن مرکزی به دلیل مزایای متعددی که دارد، مورد استقبال قرار گرفته می شود و مجریان طرح سازه های ساختمانی بزرگ برای آنکه بتوانند میزان امکانات ساختمان های ساخته شده را بهبود ببخشند، از سیستم آنتن مرکزی استفاده می کنند.

خرید آنتن مرکزی دیجیتالی

با خرید آنتن مرکزی به میزان قابل توجهی می توانند از هزینه های مصرفی تکراری جهت استفاده از صفحات، کابل، سوئیچ های آنتن، LNC و غیره صرفه جویی کنند. علاوه بر آن می توانند از شلوغ شدن فضای پشت بام جلوگیری کنند و نظم قابل ملاحظه ای به پیرامون ساختمان ببخشند. جلوگیری از سیم کشی های زیاد و نامنظم برای هر کدام از واحدهای ساختمان نیز یکی از مهم ترین مزایای خرید آنتن مرکزی دیجیتالی می باشد.

سیستم آنتن مرکزی به بخش های مختلفی مجهز می باشد که می توان به قسمت های دریافت کننده، تقویت کننده، تقسیم کننده و انتقال دهنده اشاره نمود. هر کدام از قسمت های مختلف آنتن مرکزی نقش بسزایی در کیفیت آنتن دهی دیجیتال آنتن مرکزی دارد. بنابراین مشخصات فنی درج شده بر روی بسته بندی های این نوع آنتن ها را مطالعه نمائید، تا بهترین آنتن مرکزی را با آنتن دهی بالا و قیمت مناسب خریداری نمائید. استفاده از قطعات مختلفی چون مبدل های فرکانسی، مچینگ، تله موج و تقویت کننده نقش بسزایی در کیفیت سیگنال های دریافت کننده و همچنین ارسال کننده به سمت بخش گیرنده ها دارد. هر کدام از این قطعات مجهز به فناوری می باشند که امکان سیگنال دهی دیجیتالی آنتن را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشند. استفاده از تجهیزات توزیع سیگنال به عنوان قطعاتی که وظیفۀ انتقال سیگنال های دریافتی را به داخل هر کدام از واحدهای ساختمان دارند. تقسیم کننده های انشعابی، انتهایی و عبوری از جمله این تقسیم کننده ها محسوب می شوند که در کنار مقاومت ها مورد استفاده قرار گرفته می شوند. برای خرید آیفون تصویری به سایت مراجعه کنید. 

فروش آنتن مرکزی با قیمت ارزان

با توجه به استقبال فراوان از سیستم آنتن مرکزی، فروش آنتن مرکزی با قیمت ارزان را می توان در مدل های مختلف در سطح بازار مشاهده نمود که متناسب با تعداد واحد ساختمان های مختلف ساخته شده اند. از این رو خریداران می توانند متناسب با تعداد واحدهای ساختمان، مناسب ترین نوع آنتن مرکزی را با مشخصات فنی استاندارد خریداری نمایند که کیفیت کافی برای سیگنال دهی کلیۀ واحدهای ساختمان داشته باشد. با این تفاسیر قیمت آنتن مرکزی به مشخصات درج شده بر روی آنتن بستگی دارد. بنابراین بر اساس تعداد واحدهای ساختمان می توانید مناسب ترین آنتن مرکزی را برای ساختمان تازه تأسیس خریداری نمائید و بدین وسیله از هزینه های مصرفی تکراری که جهت کابل کشی، خرید صفحات و قطعات مرتبط به آنتن کشی مجزای تک واحدی جلوگیری نمائید. از این رو خریداران می توانند متناسب با ظرفیت برج های ساختمانی، آنتن مرکزی ساختمان را تهیه کنند.

شرکت فنی مهندسی فهام دُر به عنوان یکی از مجریان و عرضه کنندگان تجهیزات ساختمانی در سراسر کشور فعالیت دارد و با بهره گیری از پرسنل مجرب، امکان فروش اینترنتی محصولات شرکت را برای خریداران فراهم می کند.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 826
نمایش همه
علاقه مندی ها ()