دکوراسیون داخلی منزل یکی از مهمترین راهکارهایی نظم بخشیدن اصولی به اجزاء و عناصر داخلی ساختمان می باشد، به نحوی که علاوه بر زیبایی محیط، آرامش و انرژی افراد را بیشتر نماید، زیرا روانشناسان بر این باورند که افراد بخشی از انرژی مثبت یا منی خود را از محیط پیرامونش دریافت می کند، البته هنر دکوراسیون داخلی ساختمان در سالهای اخیر با استقبال بی سابقه ای همراه بوده است، بطوریکه روز به روز دکوراتور ها به دنبال معرفی ایده های خلاقانه خود در این صنعت به مردم می باشند. دکوراسیون داخلی ساختمان را می توان برای قسمت های مختلف آن به صورت جداگانه و متناسب با سلیقه ساکنین آن انجام داد،  برای مثال برای دکوراسیون داخلی پذیرایی می توان از نظرات تمامی افراد منزل کمک گرفت و برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب از نظرات و سلیقه شخصی افراد ساکن در آن استفاده کرد. قیمت اجرای دکوراسیون داخلی ساختمان برحسب نوع طراحی داخلی، متریال مصرفی، سبک طراحی، متراژ ساختمان و مدت زمان اجرای پروژه محاسبه و به صورت تقریبی تعیین می شود.

اصول طراحی دکوراسیون داخلی

نظم اصولی و چنش صحیح اشیاء و اثاثیه ساختمان بر اساس تمامی معیارهای رنگ شناسی، فنگ شویی و انرژی بخشی را می توان نمونه هایی از علم دکوراسیون داخلی منزل و یا ساختمان های اداری و تجاری دیگر دانست، که باعث می شود افراد مختلف در آن محیط ها احساس راحتی و آرامش بیشتری داشته باشند. از مهمترین عناصر اصلی که در دکوراسیون داخلی مطرح می شود می توان به فضا، خط، شکل، نور، رنگ، بافت و الگو  اشاره کرد، که هر کدام از آن ها به نوعی در فضای داخلی ساختمان سهیم هستند، برای مثال در ابتدا باید فضای مثبت و فنی ساختمان را مشخص کنیم، بافت اثاثیه در طراحی دکوراسیون داخلی منزل اهمیت بسیار زیادی دارد به عنوان مثال در سبک های کلاسیک اغلب از وسایل چوبی و شیک استفاده ، و سپس به دنبال دیگر خصوصیات دکوراسیون داخلی  ازجمله نور محیط که به دو صورت طبیعی و مصنوعی تامین می شود توجه کرد، این مسائل در دکوراسیون داخلی ساختمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. از دیگر مواردی که در اصول دکوراسیون داخلی ساختمان باید به آن پرداخته شود ایجاد تعادل یبن رنگ ها و عدم به وجود آوردن فضایی سرد و بی روح می باشد، ضمن اینکه نوع سبک دکوراسیون داخلی ساختمان باید از الگوهایی نظیر سبک های مدرن، کلاسیک، روستیک، سنتی، اسلامی، اروپایی و غیره برخوردار باشد، تا طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان دارای هویت باشد، و بتوان سبک طراحی خود را برای دیگران شرح داد.

دکوراسیون داخلی ارزان

دکوراسیون داخلی ارزان و  باکیفیت از مهمترین مسائلی است که در وهله اول توجه مشتریان را به خود اختصاص می دهد در این مرحله باید در ابتدا  با مشخص کردن بوجه محدودیت های پروژه را مشخص کرد و  سپس کار طراحی فضا و ایده پردازی را با منابع موجود ادامه داد. دکوراسیون داخلی ارزان و باکیفیت گاهی تنها با برخی تغییرات جزئی در نوع کفپوش ها و دیوار پوش ها و همین طور یک نورپردازی حرفه ای و اصولی با کمترین هزینه به بهترین حالت ممکن انجام داد. قیمت اجرای دکوراسیون داخلی در چگونگی و مدیریت اجرای آن تاثیرات بسیار زیادی دارد، برای مثال می توان به نوع متریالی که در ساخت آن ها به کار رفته اشاره کرد، که در سبک های دکوراسیون داخلی کلاسیک به دلیل استفاده از متریال چوبی با ارزش و گران بها بالاتر از دیگر سبک های طراحی می باشد. برای اجرای دکوراسیون خانه به سایت مراجعه کنید. 

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا از معتبرترین مراکز مهندسی و اجرای طراحی داخلی ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و غیره با ارزان ترین قیمت می باشد، این مجموعه دارای یک تیم حرفه ای و متخصص در زمینه طراحی و معماری ساختمان می باشد، که سالهاست اعتماد مشتریان خود را جلب کرده است. برای مشاهده نمونه کارهای این مرکز می توان به سایت اینترنتی هیرادانا مراجعه کرد، و در صورت تمایل پروژه مورد نظر خود را به این مرکز معتبر طراحی و دکوراسیون داخلی بسپارند.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 775
نمایش همه
علاقه مندی ها ()