افزودنی بتن از جمله مهم ترین موادی است که در زمینۀ ساخت بتن های سازه های عمرانی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. کاربرد مواد افزودنی بتن در نگهداری بتن بسیار حائز اهمیت می باشد. از این رو برخی از مجموعه ها به صورت تخصصی در زمینۀ فروش انواع افزودنی بتن فعالیت می کنند. همانطور که می دانید سازه های بتنی نسبت به آهن ارزان تر می باشد و به همین دلیل اکثر پروژه های عمرانی را با استفاده از بتن تولید می سازند. در نتیجه برای آنکه بتوانند خواص بتن را نسبت به گذشته بهبود ببخشند، نیاز به بهره گیری از مواد افزودنی بتن دارند که ماهیت شیمیایی دارند تا مزایای متعددی را برای بهبود خاصیت بتن داشته باشد. استفاده از محصولات شیمیایی ساختمان جزء ترکیبات اصلی اجزای بتن می باشد که به غیر از مواد اولیۀ آب، سنگدانه، سیمان هیدرولیکی و الیاف مسطح کننده به کار برده می شود.

مواد افزودنی بتن

هماطور که از نام این مواد مشخص می باشد، کابرد آنها برای بهبود خواص بتن مورد استفاده قرار گرفته می شود. در نتیجه شرکت های ساختمان سازی از این مزیت در جهت روان سازی بتن، حالت گیرش و یا میزان سخت شدن بتن، پیش از اختلاط به صورت پیمانه ای افزوده می شود. افزودن مواد شیمیایی برای بخش های مختلف از صنعت قابل استفاده می باشد و مصارف قابل توجهی دارد. با افزودن مواد شیمیایی اسلامپ بتن بدون نیاز به استفاده از آب می باشد و همچنین برای کاهش قابل توجه خواص آب، حین اختلاط بتن مورد استفاده قرار گرفته می شود. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با ساخت بتن های آماده وجود دارد، مسئله به کارگیری از مواد شیمیایی افزودنی بتن می باشد، تا بدین وسیله می توانند توانمندی بتن های آماده سازی شده را نسبت به گذشته بهبود ببخشند. افزودنی های بتن موحب بهبود خواص بتن می شود و به نوعی از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می سازد.

معمولاً مواد افزودنی شیمیایی بتن برای تأمین اصلاح خواص بتن و یا دوغاب سخت شده و یا تازه مورد استفاده قرار گرفته می شود. بدین وسیله با به کار گیری از افزودنی ها به راحتی می توانند از یخ زدگی، سخت شدن زود هنگام بتن جلوگیری کنند. همچنین با استفاده از این مواد شیمیایی جداشدگی بتن را نسبت به حالت عادی کاهش می دهند. کاهش میزان اسلامپ بتن، کند کردن زمان بسته شدن بتن، امکان پمپاژ نمودن بتن و اصلاح میزان مصرف آب نیز دیگر مزایای استفاده از مواد شیمیایی در آماده سازی بتن می باشد.برای خرید فوق روان کننده کاهنده آب به سایت مراجعه کنید.

خرید مواد افزودنی بتن

با خرید مواد افزودنی بتن به راحتی می توانید میزان مقاومت فشاری، کششی و پیچشی بتن را افزایش داد. بدین ترتیب می توانند به میزان قابل توجهی دوام و پایداری بتن را در معرض قرار گرفتن در شرایط نامساعد بهبود بخشید. همچنین امکان تولید بتن ملات رنگی را نیز برای مهندسان عمران فراهم می کند و به استفاده از مواد شیمیایی مخصوص می توانند امکان اتصال بتن جدید را به بتن قدیمی میسر ساخت. علاوه بر آنها با بهره گیری از مواد شیمیایی مخصوص به راحتی می توانند میزان خوردگی فولاد را که در داخل بتن قرار گرفته می شوند، کاهش دهد.

استفاده از مواد شیمیایی مناسب، امکان هوازایی در بتن را ایجاد می کند تا بدین صورت از میزان مصرف آب بکاهد و در نتیجۀ آن میزان دوام بتن را بهبود می بخشد و کیفیت بتن را بهتر می کند. بدین وسیله میزان تسریع و یا تأخیر در گیرش بتن را افزایش می دهد و موجب روان سازی بتن می شود.

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه یکی از جمله، شرکت های با سابقه در حوزۀ ارائه خدمات مرتبط با اجرای پروژه های عمرانی و فروش مواد افزودنی بتن در سراسر کشور فعالیت می کند.

 

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 874
نمایش همه
علاقه مندی ها ()