تمامی تجهیزات الکترومکانیکی، تهویه و در کل تمامی تجهیزات لازم برای سیستم های سرمایشی و گرمایشی ساختمان در قسمت موتور خانه مستقر شده اند، و همگی به صورت مرتب با یکدیگر در حال کار هستند و ذرات معلق و دود حاصل از احتراق مشعل ها و دیگر موتورها را برای افزایش راندمان سیستم و عدم دودگرفتگی ساختمان به سمت دودکش موتورخانه هدایت می کنند، تا در زمینه کارایی چیلر ها و بویلر ها اختلالی به وجود نیاید و به خوبی بتوانند فعالیت مورد نظر خود را که به ترتیب سرمایش و گرمایش ساختمان می باشد را به انجام برسانند. بنابراین می توان دودکش موتورخانه را در شمار مهمترین اتصالات این سیستم دانست که سلامت ساکنین و افراد ساختمان به عملکرد صحیح آن بستگی دارد.  گذر زمان در زمینه تولید انواع دودکش ها تاثیری نداشته است، و سالهاست که انواع کلاهک های سیاه و فلزی را در پشت بام ساختمان ها نظاره گر هستیم، ساختار ساده و نصب آسان از مهمترین ویژگی های انواع برای دودکش موتورخانه  به سایت مراجعه نمایید. می باشد، که البته در کتار آن ها باید به موارد ایمنی نیز دقت کرد تا در فرایند نصب و اجرا به مشکل برنخورد. حرارت و اختلاف فشار از اساس کار دودکش ها در ساختمان می باشد، و بسته به هر ساختمانی و تعداد وسایل الکترونیکی و الکترومکانیکی آن این میزان تغییر می کند. دودکش موتورخانه و سیستم داخلی آن بر حسب نوع ساختمان ها  در دسته های موتورخانه های صنعتی، اداری، بیمارستانی، مجتمع ها و آپارتمان ها قرار می گیرند، که در هریک از آن ها برای انتخاب و خرید دودکش موتورخانه مناسب و ارزان قیمت از کارشناسان و متخصصین این صنعت استفاده کرد، تا علاوه بر ارتقاء ایمنی ساختمان ها در هزینه های نصب و نگهداری تاسیسات نیز صرفه جویی کرد. 

از مهمترین موارد ایمنی که باید در هنگام نصب دودکش موتورخانه مورد بررسی قرار داد و رعایت نمود می توان به تساوی بودن ابعاد دهانه و لوله دودکش اشاره کرد، تا عملیات مکش هوا و خارج کردن آن به راحتی انجام گیرد، ارتفاع این دود کش ها باید یک متر از سطح بام بالاتر باشد، تا جریان هوا را به خوبی به بیرون از ساختمان هدایت کند. انواع دودکش موتور خانه باکیفیت و استاندارد را می توان در طراحی های H، پره ای و یا چهارگوش از بازارهای عرضه کننده این محصولات خریداری کرد. ضخامت دودکش نیز از دیگر موارد بسیار مهم در انتخاب دودکش موتورخانه مناسب می باشد، تا در صورت برخورد حرارت بالای بویلر دچار خرابی و ذوب شدگی نشود. قواعد بسیار زیادی هستند که به مشتریان خرید دودکش موتورخانه کمک می کند تا بهترین و استاندارد ترین آن ها را انتخاب کنند، این پارمتر ها شامل درجه حرارت محیط، فشار خروجی بویلر، حرارت دود خروجی، ظرفیت حرارتی بویلر و ارتفاع ساختمان می شود. قیمت دودکش موتورخانه بر حسب متریال مصرفی و نوع آن تعیین می شود، این دودکش ها را در ارتفاع یک متری از بام منازل و ساختمان ها قرار می دهند و اغلب از ورق های سیاه در ساخت آن ها استفاده می شود، اما از آلیاژ هایی نظیر ورق های گالوانبزه و استیل استنلس در ضخامت های مختلف در ساخت آن ها استفاده می شود که قیمت دودکش موتورخانه در هر کدام از آن ها متفاوت است. برای اجرای سیستم شوت نخاله از طریق لینک اقدام نمایید. 

 شرکت نخستین کار از بزرگ ترین و معتبرترین مراکز فروش دودکش موتورخانه و  سیستم ها هوشمند دفع زباله در کشور می باشد، که تمامی اطلاعات لازم را در خصوص این مرکز می توان از طریق وب سایت رسمی آن دنبال کرد. تیم فنی و متخصص نخستین کار آمادگی نصب و اجرای انواع دوکش موتورخانه را برای ساختمان های بزرگ و مجتمع هایی باسیستم های پیچیده دارد، که برای مثال می توان به پروژه های فرودگاه امام خمینی و برج میلاد اشاره کرد. نخستین کار سالهاست که با اجرای پروژه های موفق در سراسر کشور توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید.

 

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستبی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس : 02177148025

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 912
نمایش همه
علاقه مندی ها ()