شوت زباله یک سیستم کاملا منظم و هماهنگ است، که به منظور دفع زباله های آپارتمانی مورد استفاده قرار می گیرد،  این سیستم از یک کانال یکپارچه استوانه ای به ارتفاع ساختمان تشکیل شده است، که با استفاده از نیروی گرانش زمین زباله ها را به محل تخلیه و سطل های زباله تعبیه شده در قسمت پایینی آن منتقل می کند. هتل ها، بیمارستان ها، پاساژها، برج ها و مجتمع های مسکونی با تراکم بالای جمعیت از مشتریان بالقوه خرید شوت زباله هستند، زیرا دفع زباله در این ساختمان ها مشکلات بسیار زیادی را به همراه دارد، که از مهمترین آن ها می توان به ریزش شیرابه های زباله در مسیر، ترافیک بالای آسانسور و بالا رفتن هزینه های برق مصرفی و استهلاک آن، استفاده از نیروی انسانی برای رفع مشکلات جانبی، جمع شدن موریانه ها و سایر حشرات و حیوانات موذی اشاره کرد، که ساکنین این ساختمان ها را ترغیب به سفارش و خرید شوت زباله آپارتمان می کند. شوتینگ خارجی و شوتینگ داخلی از سیستم های شوتینگ می باشند، که استفاده از هر کدام از آن ها در شرایط خاصی قابل اجرا می باشد، برای مثال در ساختمان هایی که مراحل ساخت آن ها تکمیل شده و یا ساختمان هایی قدیمی تنها گزینه پیش رو مشتریان استفاده از سیستم شوت زباله خارجی می باشد. پیمانکاران ساختمان های مدرن و لاکچری و همین طور مجتمع های نوساز امروزه به سیستم شوت زباله به عنوان یک آپشن بسیار مهم در ساختمان ها اهمیت می دهند، که علاوه بر افزایش ارتقاء زندگی توجه مشتریان را نیز جلب می کند، و به فروش این واحد های آپارتمانی سرغت بیشتری می بخشد.

شوت زباله را می توان یک فناوری محبوب در تمامی ساختمان های بزرگ دانست که سیر تکامل خود را طی کرده است، و به مرور زمان ایرادات و کاستی های آن توسط مهندسین و فعالان این صنعت گرفته شده است تا بتواند رضایت صد درصدی مشتریان را کسب نماید. شوت زباله اکنون از اجزاء مختلفی همچون کانال اصلی، سه راهی، سرعت گیرد زباله، کانال تهویه هوا، ساپورتها، دریچه کانال و عایق های صوتی تشکیل شده است ، که هر کدام از آن ها در این سیستم دارای وظیفه ی خاصی هستند و انتقال صحیح و بهداشتی زباله را به سطل های موجود در اتاقک زباله مدیریت می کنند. برای مثال قرار گرفتن سرعت گیرهایی که در مسیر زباله ها قرار گرفته است، مانع متلاشی شدن کیسه های زباله در مسیر انتقال از کانال و پخش زباله ها در کانال شوت زباله می شود، نازل های شست و شو همان طور که از نامشان پیداست در بازه های زمانی مشخص و به انتخاب کاربران اقدام به شست و شوی این سیستم می کنند، و به ترتیب هر یک از این اجزاء یک قابلیت جدید به این سیستم ها اضافه می کند. نوع سیستم ، متریال مصرفی، مساحت ساختمان، تعداد طبقات و غیره از جمله مواردی هستند که در تعیین قیمت شوت زباله تاثیر گذار هستند، و کیفیت بالای آن ها منجر به بالارفتن قیمت این محصول کاربردی می شود. برای اطلاع از فروش درب شوتینگ زباله به سایت مراجعه کنید.

شرکت نخستین کار از بزرگترین مراکز فروش و اجرای شوت زباله با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد، که سالهاست در این صنعت به ارائه خدمات به مشتریان می پردازد و توانسته اعتماد و اطمینان مشتریان را جلب نماید. این شرکت امروزه قادر است بهترین و بی عیب و نقص ترین سیستم های شوت زباله را طراحی و اجرا نماید، که از نظر کیفیت با نمونه های خارجی آن برابری می کند، اما قیمت بسیار ارزان تری دارند. نمونه کارهای نصابان و مهندسین ناظر این مرکز را می توان در سایت اطلاع رسانی نخستین کار مشاهده کرد، و با خیالی آسوده پروژه ساختمانی خود را به دست پرسنل مجرب این شرکت خدماتی سپرد، قیمت مناسب، کیفیت بالای اجرا و سرعت بالای انجام کار از مهمترین مشخصه های این مرکز می باشد.

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس : 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 846
نمایش همه
علاقه مندی ها ()