شوت زباله یک روش بسیار ایده آل و مناسب برای انتقال صحیح زباله به محل های جمع آوری زباله می باشد، که اغلب از این سیستم در ساختمان های مرتفع و برج ها با تعداد بسیار زیاد واحد های مسکونی استفاده می شود، زیرا همواره در این ساختمان مشکلات دفع زباله ها از اصلی ترین معضلات ساکنین می باشد، برای مثال از مشکلات آپارتمان هایی که فاقد سیستم شوت زباله مناسب هستند  می توان به مواردی نظیر ماندن در صف آسانسور، هزینه های برق مصرفی و استهلاک آسانسور، ریختن شیرابه ها در مشاعات، ورود حشرات موذی به ساختمان و غیره اشاره کرد، که سبب کاهش سطح کیفیت زندگی و نارضایتی مردم از این شیوه مرسوم دفع زباله ها شده است. امکان اجرا و نصب سیستم شوت زباله در ساختمان های قدیمی نیز وجود داردف این روش نصب که به آن روش خارجی نیز می گویند، در ساختمان های قدیمی و فاقد این سیستم مورد استفاده قرار می گیرد، اما با توجه به محبوبیت این سیستم در بین مردم امروزه پیمانکاران داخلی در همان مراحل اولیه ساخت و ساز اقدام به خرید سیستم شوت زباله در ساختمان می کنند، تا علاوه بر بهره مندی از این آپشن مهم در نمای ساختمان نیز قابل روئیت نباشد، که به آن سیستم شوتینگ داخلی می گویند. قیمت شوت زباله در ساختمان های مختلف و بر حسب موارد بسیار زیادی از جمله متریال مصرفی، تعداد طبقات، مساحت کانال ها و نوع آتن ها برآورد می شود، و در همان مراحل ابتدایی پروژه به اطلاع مشتریان می رسد.

به مرور زمان طراحی ساختاری سیستم شوت زباله هم مانند دیگر محصولات تولیدی تغییراتی پیدا کرد و با اضافه شدن برخی امکانات از قبیل استفاده از تهویه های مناسب در کانال ها و اتاقک زباله، کاورهای صوتی و  سیستم های شست و شو دریچه ها و کانال شوتینگ مشکلات سیستم های قبلی و قدیمی تر در مورد آلودگی های صوتی در هنگام پرتاب زباله ها و همین طور پخش شدن بوی نامطبوع در ساختمان به طور کل مرتفع گردید. روش جمع آوری و تخلیه زباله ها در اتاقک زباله به سه طریق انجام می شود، در روش اول زباله به طور مستقیم به سیطل های زباله منتقل می شوند، که این روش در شمار پر استفاده ترین روش های دفع در سیستم های شوت زباله آپارتمان می باشد، در روش دوم زباله با استفاده از دستگاه کامپکتور تا حدود 40 درصد فشرده می شوند و در روش سوم  زباله ها جدا می شوند، و شیرابه های آن ها از طریق فاضلاب ساختمان دفع می شود، که البته روش های دوم و سوم هزینه بر هستند و کمتر مورد توجه مشتریان قرار می گیرند. برای خرید سنسور پر شدن مخزن شوت زباله به سایت مراجعه کنید. 

این سیستم ها از اجزاء بسیار زیادی مانند کانال اصلی، سرعتگیر زباله، که در مسیر کیسه های زباله قرار می گیرد تا مانع متلاشی شدن کیسه ها گردد، ساپورت ها، نازل های شسست و شو، تصویه هوا، عایق صوتی، کانال تقسیم کننده سه راهی و غیره تشکیل شده است، که همگی به صورت یکپارچه با یکدیگر کار می کنند، تا به دفع هوشمند و بهداشتی زباله های ساختمان کمک کنند. متقاضیان خرید شوت زباله آپارتمان باید در ابتدای خرید خود به نوع متریال مصرفی و ضخامت ورق های کانال های اصلی و دریچه توجه کنند، این اجزاء معمولا با استفاده از ورق های استیل ضد زنگ در ضخامت های مختلف تولید می شود، که قیمت سیستم شوت زباله نیز با افزایش قطر و ضخامت آن ها بالاتر می رود.

نمایندگی بزرگ نخستین کار از معتبرترین مراکز ارائه دهنده خدمات فروش شوت زباله با ارزان ترین قیمت می باشد، که به تمامی متقاضیان استفاده از این سیستم در سراسر کشور خدمات می دهد. تمامی اطلاعات مربوط به نوع سیستم های شوت زباله در این مرکز، نحوه ی اجرا و نصب آن ها را می توان در سایت نخستین کار مشاهده نمود.

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083  

فکس 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 909
نمایش همه
علاقه مندی ها ()