انتقال زباله در بازه های زمانی مشخص در جلوی خروجی های ساختمان در مجتمع های بزرگ همواره مشکلاتی از قبیل افزایش تردد و بار ترافیکی آسانسور، افزایش هزینه های برق مصرفی، آلودگی مشاعات بر اثر ریزش شیرابه زباله ها و نیاز به نیروی انسانی برای کاهش هزینه های جانبی  را به همراه داشته است، که البته سالهاست برای رفع این معضل از سیستم شوتینگ زباله در تمامی ساختمان های مرتفع و برج های اداری، تجاری و مسکونی استفاده می شود. نحوه ی طراحی و اجرای انواع سیستم شوتینگ زباله در ساختمان ها بر حسب نوع طراحی در گروه های داخلی و خارجی قرار می گیرد.  سیستم  شوتینگ زباله  نیز مانند دیگر تجهیزات تولیدی بهع مرور زمان مسیر پیشرفت خود را طی کرد، و مشکلاتی که در سیستم های قدیمی وجود داشت را مانند انتشار بوی نامطبوع زباله ها در ساختمان و همین طور ایجاد سر و صداهایی که در هنگام دفع زباله به وجود می آمد را با تکامل این سیستم و مجهز کردن آن به نازل های شست و شو، کاور های عایق صوتی و سیستم تهویه هوا به خوبی مدیریت کرده و از بین برد. در ساختمان هایی که در مرحله تکمیل قرار گرفته اند و یا ساختمان هایی که سالهاست از ساخت و اجرای آن ها گذشته است، استفاده از سیستم شوتینگ زباله خارجی تنها گزینه کارفرمایان و ساکنین آن ها می باشد، اما امروزه در تمامی پروژه های بزرگ ساختمانی، معمولا پیمانکاران در همان مراحل ساخت و طراحی ساختمان از سیستم شوتینگ داخلی استفاده می کنند، که به صورت توکار درون سازه اصلی قرار گرفته است، و  نمی توان آن ها را مشاهده کرد.

قیمت اجرای شوتینگ زباله مانند دیگر مشاغل اجرایی و خدماتی علاوه بر میزان و مساحت کار انجام شده به مقدار و کیفیت متریال مصرفی نیز بستگی دارد، این نوع تجهیزات رفاهی معمولا دارای ساختمانی فلزی از آلیاژ های استیل استنلس و در ضخامت های مختلف می باشد، که در برابر رطوبت و ضربه دوام بسیار بالایی دارند و سالها می توان از آن ها بدون پیش آمدن کوچکترین اختلالی استفاده نمود.

مزیت های استفاده و خرید سیستم شوتینگ زباله بسیار زیاد است، اما از مهمترین آن ها می توان به کاهش آلودگی های محیط زندگی و رشد و تجمع باکتری ها اشاره کرد، این سیستم ها به راحتی عمل دفع بهداشتی زباله ها را برای ساکنین ساختمان ها فراهم می کنند. شست و شوی کانال های اصلی و فرعی با استفاده از نازل های شست و شو علاوه بر ارتقاء بهداشت محیط از تکثیر حیوانات موذی و انتشار بوی نامطبوع در ساختمان جلوگیری می کند. قیمت سیستم شوتینگ زباله بر حسب کاربرد آن ها متفاوت است، این سیستم ها را می توان در دسته بندی های مختلف مانند سیستم  شوتینگ نخاله ساختمانی، آپارتمانی، هتل ها و بیمارستان ها قرار داد، این سیستم ها در نهایت ممکن است دارای سیستم جدا کننده زباله و کامپکتور برای فشرده کردن زباله ها باشند و یا مستقیم زباله ها را به سطل زباله منتقل کنند.  مکانیزم دفع زباله های ساختمانی کاملا یکپارچه و هدفمند می باشد، و در ساخت آن از اجزائی نظیر کانال های اصلی، تقسیم کننده یا سه راهی،دریچه شوت زباله، سیستم شست و شو، سرعتگیر، دریچه انتهایی، ساپورتها و عایق های صوتی استفاده شده است، تا ضمن بهبود بهداشت ساختمان، با ارتقاء سبک زندگی افراد، رضایت آن ها را نیز جلب نماید. برای خرید درب انتهایی شوت زباله به سایت مراجعه نمایید. 

شرکت معتبر نخستین کار از  مجرب ترین مجموعه های اجرا و نصب سیستم شوتینگ زباله با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در کشور می باشد، که به متقاضیان استفاده از این سیستم ها در سراسر کشور  خدمات می دهد. با مراجعه به وبسایت نخستین کار می توان علاوه بر مشاهده رزومه و نمونه کارهای این مرکز با کارشناسان آن نیز تماس گرفت و در مورد پروژ های ساختمانی خود از مشورت های آن ها نیز استفاده کرد.

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083  

فکس 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 896
نمایش همه
علاقه مندی ها ()