تعمیر آیفون تصویری نیاز به تخصص و مهارت دارد. در نتیجه تنها افرادی که تجربۀ کافی در رابطه با نحوۀ تعمیر کردن آیفون تصویری را پیدا کرده اند، می توانند با اطمینان این کار را انجام دهند. با توجه به تجهیز نمودن ساختمان های مختلف به این نوع آیفون، در برخی از موارد نیاز به دریافت خدمات تعمیر آیفون تصویری می باشند. این نوع آیفون، علاوه بر صدا توانایی نمایش تصویر به شکل رنگی و یا سیاه و سفید را دارند. بنابراین امکان انتقال تصویر را به دو صورت آنالوگ و دیجیتال میسر می سازد.

صفحۀ فلزی، دوربین پنل خروجی آیفون تصویری، شیشه محافظ دوربین، LED مادون قرمز برای دید در شب، پخش کنندۀ صدا، میکروفن، دکمۀ زنگ، پیچ های ویژه برای بستن پنل، ترمینال های اتصال سیستم صفحه نمایشگر، سیستم اتصال درب بازکن و سیستم اتصال منبع تغذیه 12 ولت نیز به عنوان مهترین قسمت های تشکیل دهندۀ پنل آیفون تصویری است. لذا در صورت مشاهدۀ هرگونه اختلال در صدا و تصویر، بهتر است با مرکز تخصصی تعمیر آیفون تصویری تماس برقرار کنید. بدین صورت می توانید با اطمینان خاطر از سرویس خدمات تعمیرات آیفون تصویری برند مورد نظر خود با بهترین کیفیت و به صورت تضمین شده دریافت کنید. برای اطلاع از تعمیر آیفون تصویری به سایت مراجعه کنید. 

لذا فروشگاه اینترنتی آکام سازه با داشتن تکنسین های مجرب تعمیرکار آیفون تصویری، امکان مرتفع نمودن ایرادات رایج و دشوار آیفون ساختمان را میسر می سازد.

شاید کمتر مجموعه و شرکتی را بتوان یافت که مانند آکام سازه در زمینه تعمیر آیفون تصویری موفق عمل کرده باشد. این مجموعه بهترین و تخصص ترین کادر را در اختیار دارد و تا کنون توانسته آیفون های تصویری زیادی از جمله ایرانی  و خارجی را تعمیر نماید که با توجه به تعرفه های مناسب هزینه ها را نیز برای مشتری کاهش داده است.

یکی از تجهیزات ساختمانی که پس از مدتی استفاده نیاز به تعمیر و سرویس پیدا میکند آیفون تصویری میباشد زیرا آیفون های تصویری همواره در فضای باز قرار دارند که این موضوع باعث شده تا در طولانی مدت و حتی کوتاه مدت با مشکل مواجه شده و نیاز به تعمیر و سرویس داشته باشند. برای تعمیر آیفون تصویری بسیار مهم است که فرد تعمیرکار از تخصص و تجربه بالایی برخوردار باشد و بتواند تعمیر را بصورت اصولی و با دقت بالایی به انجام برساند. آیفون های تصویری هریک از لحاظ مشخصات فنی با یکدیگر متفاوت هستند و به همین دلیل نحوه تعمیر آنها نیز با یکدیگر متفاوت است و باید از روش های مختلف و همچنین ابزار آلات و قطعات متفاوتی بدین منظور بهره گرفته شود. برای خرید آیفون تصویری از طریق لینک اقدام نمایید. 

تعمیر آیفون تصویری زیر نظر کارشناسان مجرب و در کوتاه ترین زمان

یکی از ویژگیهایی که مجموعه آکام سازه برای مشتریان خود فراهم آورده است تعمیر آیفون تصویری در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. این مجموعه پرسنل زیادی را از سراسر کشور گرد آوری نموده که این پرسنل میتوانند تعمیر را به صورت اصولی انجام داده و دیگر نیازی نباشد تا بعد از مدتی مجددا آیفون را برای تعمیر به تعمیرگاه واگذار نمایید. با واگذارکردن تعمیر آیفون تصویری به آکام سازه تا مدتها از بابت این موضوع که آیفون به تعمیرنیاز نخواهد داشت خاطرجمع خواهید بود . یکی از مواردی که باعث شده تا تعمیر آیفون تصویری در آکام سازه بصورت اصولی انجام شود استفاده از قطعاتی بسیار با کیفیت است که در دسته قطعات اصلی و اورجینال قرار میگیرند. این قطعات به سختی فرسوده و از رده خارج میشوند و دیگر نیازی به تعمیر و تعویض مجدد نخواهند داشت. برای تعمیر آیفون تصویری همچنین زمان زیادی را معطل نخواهید ماند و در کوتاه ترین زمان ممکن میتوانید آیفون تصویری را تحویل گرفته و استفاده نمایید.

 فروشگاه آکام سازه

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871
پیام کوتاه : 50001040052871
فکس :  02152871 داخلی 109 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1153
نمایش همه
علاقه مندی ها ()