آیفون تصویری تکنما جزء یکی از مشهورترین کمپانی های تولیدکنندۀ آیفون تصویری در کشور می باشد. آیفون تصویری به عنوان جدیدترین سبک طراحی دستگاه آیفون می باشد که علاوه بر صدا، امکان نمایش تصویر فرد مقابل درب را توسط دوربین پنل خروجی فراهم می کند. بنابراین در دنیای امروز هر ساختمانی نیاز به خرید آیفون تصویری تکنما با آپشن های پیشرفته و کاربردی دارد. بنابراین با توجه به ویژگی هایی که یک آیفون تصویری ممکن است داشته باشد، می توانید انتخاب این نوع آیفون را در مدل های مختلف مد نظر قرار دهید. با توجه به تنوع مدل های آیفون تصویری و برندهای ایرانی و خارجی، امکان انتخاب کردن نوع آیفون برای شما دشوار باشد، امّا با در نظر داشتن آپشن هایی که شما می خواهید یک آیفون تصویری داشته باشد، انتخاب بهتری داشته باشید که مطابق با انتظارات شما باشد. در حال حاضر انواع آیفون تصویری تکنما در سری های مختلف تولید شده اند، که به دلیل مجهز بودن به سیستم درب بازکن تصویری مورد استقبال اکثر خریداران قرار گرفته می شود.

خرید آیفون تصویری تکنما

تکنما از جمله برندهای مطرح در بازار فروش آیفون تصویری است که از نظر زیبایی و کارایی دارای کیفیت بالایی می باشد. در واقع این شاخصه ها موجب موفقیت شرکت تکنما در میان رقبای کاری خود شده است. لذا این شرکت با توسعه و پیشرفت فناوری ساخت آیفون های مدرن، امکان تولید و فروش آیفون های تصویری تکنما را در سراسر بازار داخل فراهم نمودند. بدین ترتیب استفاده از نیروی جوان و متخصص تحصیلکرده و مجرب، بستر مناسبی برای معرفی محصولات آیفون تصویری شرکت تکنما برای مجموعۀ فعال و با انگیزه محیا شد. لذا افرادی که نگران امنیت پایین محل زندگی خود بودند، می توانستند از مزایای آیفون تصویری برای شناسایی افراد پشت درب استفاده کنند. به این ترتیب با اطمینان خاطر می توانند درب را برای افراد آشنا بگشایند.

این کالا از اجزای مختلفی تشکیل شده است که در کنار یکدیگر امکان نمایش تصاویر و پخش صدا را میسر می سازد. لذا در این قسمت، تمایل داریم که اجزای مختلف مانیتور آیفون تصویری تکنما را به صورت مختصر معرفی کنیم:

  • گوشی آیفون
  • صفحه نمایشگر
  • لامپ LED
  • کلید مخصوص نمایش تصویر
  • کلید برقراری ارتباط داخلی
  • کلید درب باز کن
  • دکمه های تنظیم کیفیت صدا و تصویر
  • و ...

در نتیجه متناسب با دفترچۀ راهنمای آیفون تصویری، می توانید به راحتی با نحوۀ کار کردن با دکمه های انواع آیفون تصویری تکنما آشنا شوید.

قیمت آیفون تصویری تکنما

با توجه به تنوع سری های محصولات آیفون این کمپانی، قیمت آیفون تصویری تکنما به میزان کیفیت صدا و تصویر به همراه آپشن های کاربردی که آیفون های تصویری به آن مجهز می باشند، بستگی دارد. بنابراین عموم مردم متناسب با توان مالی خود و نوع انتظار خود از سیستم درب بازکن ساختمان، می توانید خرید بهترین سری آیفون تصویری تکنما را بر اساس نیاز خود، با قیمت ارزان و خدمات گارانتی و پشتیبانی فعال خریداری نمایند. به این ترتیب می توانند درب ورودی اصلی ساختمان های آپارتمان، برج های مسکونی و ویلاها را مجهز به پیشرفته ترین آیفون تصویری تکنما نمایند. برای اطلاع از قیمت آیفون تصویری به سایت مراجعه کنید. 

هنگام انتخاب و خرید آیفون تصویری، بهتر است امکانات و قابلیت های آیفون را مورد بررسی قرار دهید. همچنین سطح کیفیت متریال بدنۀ آیفون تصویری را در نظر داشته باشید. با مراجعه به مرکز نمایندگی فروش آیفون تصویری تکنما، می توانید از تجربیات کارشناسان فروش متخصص در جهت انتخاب بهترین آیفون تصویری بهره گیرید. در دنیای امروز تجهیز نمودن ساختمان های مختلف و ویلا به آیفون های تصویری، موجب افزایش سطح امنیت آنها می شود.

فروشگاه اینترنتی آکام سازه جزء یکی از نمایندگی های معتبر فروش محصولات کمپانی تکنما از جمله سری های مختلف آیفون تصویری تکنما در تهران و شهرستان می باشد.

 

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871
پیام کوتاه : 50001040052871
فکس :  02152871 داخلی 109 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1037
نمایش همه
علاقه مندی ها ()