ظواهر همیشه در انتخاب ها و پیش داوری های تمام افراد جامعه تاثیرات بسیار زیادی داشته است، به طوریکه به سادگی نمی توان از کنار آن گذشت به همین دلیل است که افراد همیشه با تغییر در سبک زندگی خود در تلاش هستند، تا تاثیرات مثبتی روی دیگران بگذارند، برای مثال می توان به طراحی نما ساختمان اشاره کرد، از آنجایی که ظاهر ساختمان و نمای خارجی آن اولین موردی است که مخاطبان و یا مشتریان با آن مواجه می شوند، باید در طراحی آن نهایت دقت و ظرافت را به خرج داد، تا به خوبی ارزش والایی که برای کسب و کارتان و یا محیط زندگی خود قائل هستید را به نمایش بگذارید. طراحی نما خصوصا در ساختمان های تجاری و اداری یک آپشن تبلیغاتی به حساب می آید و نمی توان به سادگی از کنار آن عبور کرد، زیرا نگاه اول در جلب و جذب مشتریان تاثیر بسیار زیادی دارد. طراحی نما  مدرن از پرطرفدارترین سبک های طراحی خارجی و معماری ساختمان می باشد، که برحسب نوع سازه، مصالح و متریال مصرفی و همین طور سلیقه مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد، و مهمترین دلیل آن تغییر سبک زندگی و تمایلات افراد به سمت زندگی های مجلل و  مدرن می باشد. استفاده از مصالح ساختمانی  و چینش صحیح آن ها در طراحی نما خارجی ساختمان نقش کلیدی را ایفا می کند، این مواد و مصالح را می توان در دسته ای سنگ های طبیعی، نمای کامپوزیتی، نماهای شیشه ای، نمای آجری، نماهای رومی، نماهای ترکیبی، بایرامیکس و چوبی قرار دارد. استفاده از مصالح و متریال مختلف در قیمت طراحی نما در ساختمان های مختلف تاثیر بسیار زیادی دارد، برای مثال قیمت طراحی نما در ساختمان های با نمای کامپوزیت بسیار مقرون به صرفه تر از طراحی نمای سنگی یا بایرامیکس می باشد، زیرا متریال مصرفی در هر دو مورد با یکدیگر تفاوت های بسیار زیادی دارد.

اصول کلی در نمای ساختمان

طراحی نما ساختمان یکی از مهمترین موارد در زیبا سازی شهرهاست که البته در اجرای آن باید به قواعد و قوانین شهری و شهرداری دقت نمود و آن ها را به خوبی رعایت کرد، از مهمترین اصول کلی در نمای ساختمان می توان به پیش آمدگی و بازشوهای نما، پویایی در طراحی نما، خوانایی نما، سازگاری نما با اقلیم سازه، هدف از طراحی نما، ایمنی طراحی و توجه به بافت شهری دقت کرد، تا در این زمینه دچار مشکل نشد. نورپردازی و پویایی در طراحی نما از دیگر قواعد طراحی نما می باشد، که در ساختمان های مرتفع، ویلاها، مجتمع های تجاری و اداری به خوبی جلوه گری می کند و نظرات مشتریان را جلب می کند.

اجرای نمای ساختمان

در طراحی نمای ساختمان اصول و روش های اجرا بسیار متفاوت و متنوع می باشند، و استفاده از این روش ها بیشتر به نوع مواد و متریالی که در طراحی نما ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد، وابسته است، و البته کیفیت و دوام سازه و نمای ساختمان نیز تحت تاثیر آن قرار دارد. اجرای نما با ملات سیمان، اجرای نمای خشک، اجرای نما با استفاده از چسب و غیره از جمله روش های اجرای نمای ساختمان می باشد، که با توجه به مصالح مورد استفاده و اقلیم منطقه یکی از آن ها استفاده می شود. برای اجرای طراحی نمای لوکس به سایت مراجعه کنید. 

طراحی نما با مناسب ترین قیمت

فاکتورهای بسیار زیادی در تعیین قیمت طراحی نما دخیل هستند، برای مثال می توان به سبک های مورد استفاده در طراحی  نما، نقشه و موقعیت ساختمان، متریال مصرفی، مساحت و ابعاد پروژه و غیره اشاره کرد، و برای اجرای طراحی نما با مناسب ترین قیمت در ابتدا باید به سراغ شرکت های طراحی معتبر و با سابقه در این زمینه مراجعه کرد، تا با مشخص کردن بوجه اولیه پروژه و مشخص کردن محدودیت های طراحی بتوانند بهترین نماهای خارجی ساختمان را به مرحله اجرا برسانند. گروه طراحی داخلی و معماری هیرادانا از بزرگترین و محبوب ترین شرکت های طراحی نما مدرن، کلاسیک و غیره با مناسب ترین قیمت می باشد، و نمونه کارهای آن را می توان در سایت این مجموعه مشاهده کرد.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 680
نمایش همه
علاقه مندی ها ()