طراحی دکوراسیون داخلی آمیزه ای از هنر  علم معماری می باشد، که در آن تغییرات سازه ای و ساختاری وجود ندارد، و اغلب بر پایه تعویض روکش های دیواری و کفپوش ها و استفاده از اشیاء و لوازم دکوراتیو متناسب با ذوق و سلیقه ی مشتریان به انجام می رسد. کلمه ی دکوراسیون در لغت به معنای چیدن، آراستن و هماهنگ سازی محیط با اشیاء و لوازم ساختمان به طوری که نظر هر بیننده ای را به خود جلب نماید، و  فضایی رویایی و دکوراتیو را به نمایش بگذارد. با صنعتی تر شدن شهر ها و رونق رگرفتن فعالیت های ساختمان سازی صنعت طراحی دکوراسیون داخلی با رونق بسیار خوبی همراه شد، بطوریکه امروزه تمامی مشتریان و پیمانکاران ساختمانی برای طراحی و زیبا سازی سازه های ساختمانی خود از کارشناسان طراحی و دکوراتورهای مجرب استفاده می کنند، تا علاوه بر جلب توجه مشتریان، به فروش واحدهای ساختمانی هم تسریع ببخشند. قیمت طراحی دکوراسیون داخلی را بر حسب نوع و کیفیت طراحی، در نظر گرفتن جزئیات و  وسعت طراحی محاسبه و تعیی می کنند، دکوراتور ها معمولا برای تمامی خدمات انجام شده در ساختمان از قبیل تعویض روکش های دیوار و سقف، مبلمان، پرده ها، شومینه، نور پردازی و غیره یک فاکتور کامل تهیه می کنند و جمع هزینه ها را به اطلاع مشتریان به صورت جزء به جزء می رسانند.

طراحی دکوراسیون داخلی تهران

تهران به عنوان پایتخت کشور، یکی از صنعتی ترین و پرتراکم ترین شهرها می باشد، که روز به روز  به تعداد ساخت و ساز های شهرک های ساختمانی در داخلی و حاشیه های آن افزوده می شود، به همین دلیل است که  تعداد شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی تهران به مراتب بیشتر از دیگر شهرستان ها می باشد، و این هنر معماری در این کلان شهر صنعتی مخاطبان بسیار زیادی دارد. معمولا برای شبیه سازی نقشه های طراحی و تصور بهتر مشتریان  از اجرای این محصولات اغلب شرکت ها و دکوراتور ها از روش طراحی دکوراسیون داخلی با کامپیوتر استفاده می کنند، تا درک بهتری از طراحی و اجرای محیط به مشتریانشان بدهند و آنها را  راضی نگه دارند.

سبک های طراحی دکوراسیون داخلی

سبک های طراحی دکوراسیون داخلی نیز متناسب با سبک های معماری بسیار متفاوت و متنوع می باشند، که از مهمترین و پر طرفدار ترین آن ها می توان به سبک های مدرن، کلاسیک، سنتی، مصری، اسلامی، هندی و روستیک اشاره کرد. طراحی دکوراسیون داخلی با چوب که از سبک طراحی و معماری روستیک نشأت گرفته است برای طراحی داخلی ویلاها و منازل بسیار پر طرفدار و مشتری پسند می باشد، زیرا این سبک درواقع ارتباط بسیار نزدیکی با طبیعت دارد، و آرامش بسیار ویژه ای به محیط داخلی ساختمان می بخشد.

طراحی دکوراسیون داخلی ارزان

طراحی دکوراسیون داخلی پیشرفت های بسیار زیادی در سالهای اخیر داشته و معمولا افرادی که دارای نبوغ و خلاقیت بسیار زیادی هستند در این زمینه موفق تر عمل می کنند. دکوراتورها و طراحان داخلی اغلب با تغییرات سازه ای ساختمان ها سرو کاری ندارند و معمولا توجه خود را روی تغییرات دکوراسیون و پوسته ساختمان جلب می کنند، این افراد با تولید کنندگان مبلمان، مجسمه ساز ها، پرده دوز ها و سازندگان اشیاء دکوراتیو ارتباط بسیار خوبی دارندو برای اجرای طراحی دکوراسیون داخلی ارزان و باکیفیت سعی می کنند، از هنر این افراد در طراحی های خود استفاده نمایند. برای اطلاع از هزینه طراحی داخلی خانه به سایت مراجعه کنید. 

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

گروه معماری و طراحی هیرادانا سالهاست که در شمار برترین شرکت های اجرایی طراحی دکوراسیون داخلی منزل و فضاهای اداری و تجاری قرار گرفته است. این مجموعه معتبر با استفاده از کارشناسان و افراد خبره در این زمینه توانسته است، بهترین طراحی ها در تمامی سبک های معتبر و مدرن دنیا به نمایش بگذارد و اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید. برای مشاهده نمونه کارهای این مرکز معتبر و اطلاع از شرایط کاری آن می توان به سایت هیرادانا مراجعه کرد.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 952
نمایش همه
علاقه مندی ها ()