هماهنگ سازی، تطابق رنگ ها، چینش و انتخاب صحیح اثاثیه، بهینه سازی فضا و هنر سبک شناسی و استفاده درست از آن همه و همه در طراحی داخلی ساختمان مانند یک پکیج کامل در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.  طراحی داخلی منزل به تمامی تغییرات ساختاری، سازه ای و دکوراسیون داخلی اطلاق می شود، طراحان داخلی ساختمان با بررسی فضای در اختیار و اجرای برخی تغییرات در آن، کار خود را در اجرای پلان های بازسازی و تغییرات سازه ای آغاز می کنند، برای مثال می توان به تغییر شومینه، حذف برخی دیوارهای اضافی، نصب پارتیشن، افزودن پنجره های جدید و تغییرات اساسی در سالن پذیرایی و آشپزخانه اشاره کرد. گاهی تنها با طراحی داخلی  آشپزخانه و یا طراحی داخلی اتاق خواب و سالن پذیرایی می توان تاثیرات بسیار زیادی در ساختمان با هزینه های بسیار پایین تر به وجود آورد. طراحی داخلی یکی از مهمترین و پرطرفدارترین شاخه های رشته معماری ساختمان است، که معمولا علاوه بر دانش معماری دروسی هم در زمینه های طراحی مبلمان، طراحی داخلی به کمک کامپیوتر، نقاشی، رنگ و پارچه و برنامه ریزی فضا ارائه می شود که به طراحان داخلی در رسیدن به اهدافشان کمک بسیار زیادی می کند، طراحان داخلی با معماران و پیمانکاران ساختمانی رابطه ی نزدیکی دارند. قیمت خدمات طراحی داخلی مدرن برای ساختمان های مختلف و در حال ساخت با بازسازی ساختمان های قدیمی بسیار متفاوت است، زیرا در بازسازی و نوسازی ساختمان های قدیمی خدمات تخریب نیز به کار طراحان داخلی ساختمان افزوده می شود، که هزینه های آن به صورت جداگانه محاسبه و تعیین می شود.

سبک های طراحی داخلی

از میان تمامی سبک های طراحی از قبیل مدرن، کلاسیک، روستیک، اروپایی، اسلامی، سنتی، مینیمال و غیره، طراحی داخلی کلاسیک و طراحی داخلی مدرن بیشترین طرفداران را در سراسر دنیا به خود اختصاص داده اند، هزینه های اجرایی این سبک های طراحی بایکدیگر بسیار متفاوت است، و می توان گفت بوجه مشتریان در این امر به جای سلیقه آن ها نوع سبک طراحی داخلی ویلا و ساختمان را انتخاب می کند. طراحی داخلی کلاسیک معمولا با تمامی سلیقه ها همخوانی دارد،  و اغلب برای ساختمان هایی با متراژ بالاتر از 80 متر توصیه می شود، و به دلیل استفاده از اشیاء و لوازم دکوراتیو دست ساز و چوبی از هزینه های اجرایی بسیار بالایی برخوردار است، درحالی که در طراحی داخلی مدرن با حذف اکسسوری های اضافی و معمولا ترکیب آن با سبک مینیمال طراحان در تلاش هستند تا بیشترین فضا را با کمترین هزینه برای مشتریانشان طراحی نمایند، هزینه اجرایی این سبک در مقایسه با طراحی مدرن ساختمان بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر می باشد، به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

هدف طراحی داخلی ساختمان

 هدف طراحی داخلی ساختمان در پروژه های مختلف از قبیل مسکونی، تجاری، عمومی، مسکونی، باشگاهی، تفریحی، آموزشی و غیره متفاوت است و معمولا طراحان داخلی با بررسی بوجه و هدف مشتریان ایده ها و نقشه های خود را به مرحله اجرا می رسانند، برای مثال برای طراحی داخلی فروشگاه اغلب از رنگ های جذاب و خیره کننده استفاده می شود، تا بتوانند با استفاده از  آن ها  مشتریان را در نگاه اول جذب خود نمایند، همین طور  در این طراحی خاص باید ابعاد قفسه ها، محل قرار گیری آن ها، سهولت تردد و دسترسی ساده به اجناس مورد نظر را در شمار دیگر اهداف پروژه طراحی داخلی ساختمان های فروشگاهی قرار داد. متریال مصرفی، نوع طراحی، متراژ  پروژه، سبک طراحی، مدت زمان اجرای پروژه و افراد آماده به کار در آن به صورت تقریبی محاسبه و تعیین می شود و به صورت تقریبی به اطلاع مشتریان می رسد. برای سفارش طراحی داخلی خانه به سایت مراجعه کنید.

طراحی داخلی ارزان

مجموعه معتبر معماری و طراحی دکوراسیون ساختمان هیرادانا سالهاست که در شمار برترین شرکت های اجرایی طراحی داخلی ارزان قیمت و باکیفیت قرار کرده است، که به راحتی شرایط طراحی را با خواسته ها و بوجه مشتریان هماهنگ کرده، و بهترین و زیباترین طراحی های مدرن و کلاسیک را به انجام می رساند، برای مشاهده نمونه کارهای این مجموعه می توان به سایت هیرادانا مراجعه کرد و در صورت تمایل از خدمات مشاوره ای و اجرایی آن در خصوص پروژه های مختلف استفاده نمود.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 939
نمایش همه
علاقه مندی ها ()