دکوراسیون داخلی ساختمان آخرین مرحله در ساخت و ساز و نوسازی ساختمان ها می باشد، که در واقع خروجی تمام زحماتی است، که تیم تخریب و بازسازی و طراحی داخلی ساختمان به نحوی به دوش کشیده اند. درست قرار دادن و هماهنگی بین اجزاء داخلی و دکوراتیو ساختمان از جمله مهمترین وظایف دکوراتورها می باشد، انتخاب پوشش های مناسب برای دیوارها و کف ساختمان، کابینت ها و کمد دیواری های زیبا و در عین حال متناسب با سبک دکوراسیون از اولین وظایف دکوراتورها می باشد، البته در ادامه این افراد با توجه به نوع معماری، سبک طراحی و سلیقه مشتریان اشیاء داخلی ساختمان را از قبیل نوع مبلمان، مجسمه ها، فرش، پرده ها، نورپردازی و غیره را مشخص می کنند، تا یک دکور عالی و بینظیر را به نمایش بگذارند. در تعریف دکوراسیون داخلی پذیرایی می توان می گفت چگونگی هماهنگ کردن، قسمت های مختلف طراحی و انتخاب وسایل و اشیاء مکمل دکوراتیو، به سبکی که علاوه بر هماهنگی در سبک، طراحی و رنگ، جلوه ی بسیار زیبایی داشته باشند و مخاطبان را شیفته ی خود نمایند. هزینه دکوراسیون داخلی منزل با توجه به متراژ ساختمان و سبک طراحی محاسبه و تعیین می شود، و در پروژه های جزئی مانند دکوراسیون داخلی منزل کوچک و یا دکوراسیون داخلی آشپزخانه بسیار کمتر و ارزان تر از پروژه های بزرک تجاری و اداری و یا دکوراسیون داخلی ویلا ها و مجتمع های بزرگ می باشد.

تفاوت دکوراسیون داخلی با طراحی داخلی

با توجه به شباهت های بسیار زیادی که بین دکوراسیون و طراحی داخلی وجود دارد، ممکن است برخی افراد و مشتریان  متوجه تفاوت دکوراسیون داخلی با طراحی داخلی نمی شوند، و این دو مبحث را به اشتباه می گیرند. طراحی داخلی ساختمان شامل تمامی خدمات معماری و تغییرات ساختاری از قبیل نورپردازی حرفه ای، نصب پارتیشن، حذف دیوارهای اضافی، باز کردن فضا، نصب شومینه، پنجره، طراحی آشپزخانه، پذیرایی و غیره بطوریکه فضا به بهترین روش ممکن بهینه شود، اما در دکوراسیون داخلی تنها با تغییراتی سطحی در نوع روکش های دیواری و کف ساختمان و همین طور تغییر سبک دکوراسیون با استفاده اشیاء و تجهیزات مناسب و دکوراتیو یک محیط بسیار زیبا و شیک را با کمترین هزینه ممکن پیاده سازی می کنند، که توجه مخاطبان را به خود جلب می نماید. دکوراتورها رابطه ی بسیار نزدیکی با سازندگان مبلمان، مجسمه سازها، تولید کنندگان پرده های تزئینی و دکوراتیو، پرده فروش ها و غیره دارند، و به راحتی ایده های خود را در زمینه طراحی اشیاء و اجزاء هماهنگ با دکوراسیون داخلی ساختمان پیاده سازی می کنند.

سبک های دکوراسیون داخلی

سبک های دکوراسیون داخلی را می توان در گروه های مختلفی از قبیل مینیمال، مدرن، کلاسیک، سنتی، روستیک، اروپایی، مصری، اسلامی، هندی و غیره قرار داد، که در واقع هر کدام از آن ها از فرهنگ، آداب و رسوم، تاریخ و جغرافیای جوامع مختلف ایده برداری شده اند، و با قرارگیری اجزاء مختلف در کنتار هم یک ترکیب هماهنگ و شکیل را به نمایش می گذارد، می توان گفت در طراحی های اصولی و حرفه ای، کوچکترین جزئیات نیز مانند نوع چراغ ها، قاب پنجره ها و غیره از اهمیت بسیار زیادی برخودار است، تا بتواند تحسین دیگران را به همراه داشته باشد. قیمت دکوراسیون داخلی ساختمان در سبک های مختلف طراحی، نوع متراژ و کیفیت و نوع متریال مصرفی متفاوت است. برای اجرای دکوراسیون محل کار به سایت مراجعه کنید.

دکوراسیون داخلی ارزان

مجموعه معتبر معماری و دکوراسیون هیرادانا از مجرب ترین شرکت های فعال در صنعت دکوراسیون داخلی ارزان و باکیفیت در سبکهای مختلف طراحی و با اهداف مشخص می باشد، که سالهاست با ارائه ایده های نوین و جذاب در این صنعت توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید. متقاضیان استفاده از خدمات طراحی دکوراسیون داخلی می توانند لیست نمونه کارها و رزومه این مجموعه معماری را در سایت هیرادانا مشاهده نمایند، و در صورت تمایل پروژه مورد نظر خود را به این مرکز معتبر بسپارند.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 897
نمایش همه
علاقه مندی ها ()