تمامی ساختمان های قدیمی و فرسوده به مرور زمان نیاز به تعمیر و مرمت پیدا می کنند، و ساکنین آن ها برای حفظ ایمنی ساختمان و خود باید به دنبال شرکت معتبر بازسازی ساختمان بگردند تا خدمات مورد نیاز خود را بتوانند با بالاترین کیفیت دریافت نمایند. بازسازی ساختمان بسته به وسعت پروژه و نوع خدماتی که متقاضیان انتظار دارند در سه مرحله کلی تخریب، ساخت و طراحی داخلی به انجام می رسد. بازسازی ساختمان در نمای خارجی و داخلی آن بیشترین طرفداران را به خود اختصاص داده است، زیرا همراه مرمت و تعمیر ساختمان های قدیمی و طراحی آن ها به سبک های جدید و امروزی بسیار ساده تر و مقرون به صرفه تر از تعویض آن ها با ساختمان های نوساز می باشد. باز سازی ساختمان این امکان را برای مشتریان فراهم می کند، تا ایده ها، نظرات و انتظاراتی که از محیط زندگی خود دارند، را به خوبی به اجرا برسانند، و خانه ی رویایی خود را با صرف کمترین هزینه بدست بیاورند، امروزه و با گسترش گرفتن فعالیت های عمرانی تمایل و گرایشات افراد به سمت و سوی بازسازی و تغییر فضای داخلی منازل و سبک زندگی شده است، زیرا انرژی که افراد از محیط زندگی خود می گیرند و تاثیراتی که این انرژی ها در روحیه و خلق و خوی آن ها به دنبال دارد، را نمی توان نادیده گرفت، و همین امر زمینه ساز رونق گرفتن خدمات بازسازی ساختمان ها شده است.

هدف از بازسازی ساختمان

هدف از بازسازی ساختمان در پروژه های مختلف مسکونی، اداری، تجاری و ویلا ها متفاوت می باشد، و این اهداف تعیین کننده سبک و الگوی طراحی و نوسازی ساختمان ها می باشد، برای مثال برای طراحی و نوسازی ویلاها به سبک روستیک با چیدمان طبیعی اغلب از اشیاء دکوراتیو چوبی که زمینه ای خام و فراوری نشده دارند استفاده می شود، در ساخت راه پله ها و پارکت ها همین سبک طراحی را می توان به وضوح مشاهده کرد، که البته این نوع طراحی از طبیعت و طرز ساخت کلبه های چوبی و قدیمی الهام گرفته شده است. گاهی هدف از بازسازی ساختمان ها علاوه بر تغییر دکوراسیون و تغییر فضای داخلی ساختمان به یک محیط جذاب و آرامش بخش، برطرف کردن بعضی نقایص آن نیز از قبیل تعمیر و یا تعویض سیستم تاسیساتی، شیرآلات، روکش های دیوار و کف، طراحی شومینه و غیره نیز می باشد، که قیمت بازسازی نسبه به روش های ساده تر مقداری بالاتر می باشد، البته در مقایسه با کار انجام شده مبلغ بسیار مناسبی می باشد.

سبک های بازسازی ساختمان

تاثیر سبک ها و طراحی های پر طرفدار را در معماری داخلی ساختمان ها و بازسازی آن ها نمی توان انکار کرد، این سبک ها به نمای داخلی و خارجی ساختمان ها هویت و روح می بخشند، و در تمامی آن ها  با تلفیق هنر، خلاقیت و ایده پردازی سعی شده انتظارات مشتریان را به بهترین روش ممکن به مرحله اجرا برسانند. از مهمترین و زیباترین سبک های بازسازی ساختمان که در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد می توان به سبک های مینیمال، روستیک، مدرن، کلاسیک، سنتی، اسلامی و غیره اشاره کرد، که قیمت بازسازی ساختمان مسکونی در هرکدام از آن ها متفاوت است، و برحسب نوع متریال مصرفی، متراژ سازه و نوع خدمات انجام شده محاسبه و تعیین می شود.

بازسازی ساختمان تهران

از معتبرترین شرکت های بازسازی ساختمان تهران با مناسب ترین قیمت و بالاترین سطح کیفی می توان به گروه معماری و طراحی داخلی هیرادانا اشاره کرد، که با سالها کار و تلاش در این زمینه و کسب تجربه های بسیار ارزشمند توانسته در شمار شرکت های معتبر و محبوب قرار بگیرد. برای مشاهده خدمات بازسازی داخلی ساختمان و نمای خارجی آن می توان به سایت هیرادانا مراجعه کرد و با مشورت با کارشناسان مجرب این گروه مهندسی فعال و معتبر اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمود.

 شرکت معماری و بازسازی ساختمان هیرادانا 

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 894
نمایش همه
علاقه مندی ها ()