شرکت معماری و دکوراسیون ساختمان با هدف بازسازی و مرمت ساختمان های قدیمی و نوسازی بافت های فرسوده معماری مطابق با دکوراسیون و سبک های طراحی روز دنیا تاسیس شده اند، که از این جهت مشتریان بسیار زیادی دارند. این شرکت ها بسته به نوع پروژه و انتظارات مشتریان عملیات معماری و دکوراسیون را انجام می دهند، که البته در بازسازی های ساختاری و کلی این عملیات در فاز اصلی تخریب، ساخت و  طراحی دکوراسیون انجام می شود که در تمامی آن ها باید مراحل بازسازی با دقت و ظرافت کامل به انجام برسد، و مجوز های لازم  را نیز قبل از شروع از سازمان های زیربط دریافت نمود، تا در روند اجرایی پروژه ها اختلالی به وجود نیاید. مهندسین، طراحان و دکوراتورهای شرکت معماری و دکوراسیون با بررسی معماری و متراژ پروژه، انتظارات مشتریان، بوجه اختصاص یافته و غیره زمان پایان پروژه را مشخص می کنند، و به اطلاع مشتریان می رسانند، بسته به انتظارات مشتریان و متراژ پروژه این تغییرات ممکن است از چند روز تا چند ماه ادامه داشته باشد.

هدف از معماری و دکوراسیون

این شرکت ها متشکل از یک تیم حرفه ای و بسیار خلاق در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون می باشند، که با مشاهده شرایط پروژه و ادغام نظرات مشتریان با سبک های معماری و دکوراسیون می توانند بهترین ایده ها را مطرح کرده و به مرحله اجرا برسانند، خلاقیت و نوآوری در  صنعت معماری و طراحی یک امتیاز بسیار مثبت برای گرفتن سهم بیشتری از این بازار پر متقاضی می باشد. با توجه به اهمیت معماری و دکوراسیون و نقش آن ها در جلب توجه متقاضیان و مشتریان روز به روز به تعداد پیمانکارانی که برای پروژه های ساختمانی خود به دنبال یک شرکت معماری و دکوراسیون هستند، افزوده می شود، زیرا با طراحی حساب شده و اصولی یک بنا به راحتی می توان نظر متقاضیان را به آن معطوف کرد، و آن ها را به سرعت به فروش رساند. پس از تعیین بوجه و مشخص شدن محدودیت ها و دامنه ی عملیاتی آن نوبت به هدف از معماری و دکوراسیون ساختمان می رسد، در ساختمان های مسکونی و تجاری بسیار متفاوت است. شرکت معماری و دکوراسیون با بررسی اهداف پروژه کار خود را شروع می کند، برای مثال برای یک فضای آموزشی و اداری از لوگو های شرکت،تابلو های دکوراتیو و رنگ آمیزی های خلاقانه استفاده می کند، تا بتواند نظر مخاطبین خود را جلب و آن ها را جذب نماید.

خدمات شرکت معماری و دکوراسیون

خدمات شرکت معماری و دکوراسیون بسیار گسترده می باشد، این شرکت ها در ابتدا با اعزام مهندسین و کارشناسان خود به محل ا پروژه و بررسی موقعیت سازه و در نظر گرفتن نظرات مشتریان، اهداف پروژه و بوجه اختصاص یافته مراحل تخریب، بازسازی، ساخت و طراحی داخلی ساختمان ها را آغاز می کنند. ایده برداری و ترکیب نظرات متقاضیان با سبک های مختلف طراحی و معماری ساختمان نظیر سبک های روستیک، ماوریک، مدرن، اسپرت، کلاسیک، مینیمال و غیره از جمله وظایف اصلی انواع شرکت معماری و دکوراسیون داخلی ساختمان می باشد، که هدف آن بهینه سازی فضا به صورت کاملا مدرن، استفاده از اشیاء و تجهیزات مدرن متناسب با سبک طراحی داخلی و چیدمان صحیح آن ها به منظور رسیدن به یک طراحی  و دکوراسیون ایده آل  می باشد، به نوعی که نظر تمامی مخاطبین پروژه را بتواند به خوبی جلب کرده ، و آن ها را جذب معماری و دکوراسیون سازه نماید. برای طراحی کابینت آشپزخانه به سایت مراجعه کنید. 

شرکت معماری و دکوراسیون اداری

شرکت معتبر طراحی داخلی و معماری هیرادانا سالهاست که با تکیه بر کادری مجرب از بهترین متخصصین و مهندسین طراحی و معماری توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید، و در زمره بهترین شرکت معماری و دکوراسیون اداری در تهران قرار بگیرد، البته دکوراسیون ساختمان های مسکونی، ویلاها، مجتمع های تجاری و تفریحی را نیز می توان در رزومه این گروه معتبر معماری مشاهده کرد، و به راحتی به آن اعتماد نمود، تمامی پروژه های انجام شده در این مرکز را می توان در سایت هیرادانا مشاهده کرد.

 

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 855
نمایش همه
علاقه مندی ها ()