بازسازی یکی از ایده های کم هزینه برای استفاده از ساختمان های قدیمی است که دارای سیستم تأسیسات فرسوده، لوازم دکوراسیون کهنه و غیر قابل استفاده می باشند. در واقع هر سال که از عمر ساختمان می گذرد، متناسب با آن عمر ساختمان نیز افزایش پیدا می کند و استفادۀ بیش از اندازه از تجهیزات و لوازم دکوراسیون و سیستم تأسیسات، آنها مستهلک و غیر قابل استفاده می شوند. در نتیجه امکان زندگی کردن را ساکنین ساختمان دشوار می سازد. به این ترتیب طراحان دکوراسیون به فکر اجرای پروژه های بازسازی ساختمان برآمدند تا بدین وسیله بتوانند سطح کیفیت تسهیلات و امکانات ساختمان را نسبت به گذشته ارتقاء ببخشند. اجرای تکنیک های بازسازی به شما کمک می کند تا بتوانید تغییرات قابل توجهی در نمای دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان بوجود آورید و بدین وسیله بتوانید زیبایی نمای دکوراسیون را دو چندان نمائید و متناسب با آن سطح آسایش و آرامش خانواده را در جهت استفاده از امکانات ساختمان ارتقاء ببخشید. در دنیای امروز پروژه های بازسازی ساختمان خواستار زیادی دارد و می توانید شاهد اجرای بهترین های بازسازی ویلا و یا آپارتمان های مختلف باشید. ضمن آنکه فرآیند نوسازی تنها به ساختمان های مسکونی ندارد بلکه امکان اجرای بازسازی مساجد، استخر، ساختمان های تجاری و اداری نیز در ابعاد مختلف فراهم می باشد.

بازسازی ساختمان مسکونی

اگر تا کنون به معماری ساختمان های مختلف اداری، تجاری، مسکونی، مساجد، مکان های ورزشی و غیره مشاهده کرده باشید، متوجه خواهید شد که هر کدام از این فضاها نیاز به معماری منحصربفرد و اختصاصی دارند. در نتیجه بدین وسیله طراحان دکوراسیون داخلی و معماری می بایست تمام قوانین و نکاتی که در طراحی دکوراسیون و نوسازی ساختمان باید رعایت شود را در نظر داشته باشند. البته لازم به ذکر است که امکانات و مصالح ساختمانی که در ساختمان های لوکس و یا سطح متوسط انتخاب می شوند نیز با یکدیگر متمایز می باشند. به همین دلیل انجام پروژه بازسازی و نوسازی نیاز به دقت و ظرافت خاصی دارد که افراد تحصیلکرده معماری و طراحی دکوراسیون قادر به رعایت تمام این نکات ظریف هستند.

همواره به یاد داشته باشید که استفاده از تکنیک های بازسازی می تواند عمر مفید ساختمان را برای چندین سال افزایش دهد و بدین ترتیب برای شما کمترین هزینه را در بر داشته باشد. خوشبختانه نصب کابینت های مدرن و لوکس، تجهیز کمد دیواری، طراحی انواع گچبری، نصب کاغذ دیواری، نصب جدیدترین کفپوش و سقف کاذب یا آسمان مجازی، اجرای پتینه و یا نقاشی دکوراتیو، محوطه سازی و روف گاردن، اجرای درب و پنجره های UPVC و ... تعدادی از تسهیلات کاربردی و تزئینی است که در جهت بازسازی ساختمان های مختلف قابل اجرا و پیاده سازی می باشند.

درخواست بازسازی

درخواست بازسازی ساختمان همواره نیاز به بررسی جوانب مختلف دارد چون باید سطح مشکلات و تجهیزات قدیمی و مستهلک لیست برداری شود و سپس با نقشه برداری جدید از تجهیزات و لوازم مدرن و پیشرفته، برآورد هزینۀ اجرای پروژه محاسبه و تخمین زده می شود. سپس با بررسی تمام این موارد می توانید تصمیم خود را در رابطه با بازسازی دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان داشته باشید. برای سفارش اجرای بازسازی ساختمان مسجد به سایت مراجعه کنید. 

هزینۀ اجرای بازسازی آپارتمان

هزینۀ اجرای بازسازی آپارتمان به نقشه ای که برای نوسازی طراحی شده است، بستگی دارد که مرتبط با نوع تجهیزات و میزان کیفیت متریال به کار رفته می باشد. عموماً مقدار هزینۀ تقریبی که برای طراحی بازسازی دکوراسیون در نظر گرفته می شود محاسبه می شود و سپس بر اساس آن تک تک مراحل اجرایی پیاده سازی می شود.

شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان نیلوفر صفرزاده با استفاده از کارشناسان با تجربه و حرفه ای قابلیت اجرای بازسازی پروژه های مختلف ساختمان مسکونی، اداری و غیره را با بررسی دقیق تمام زوایا به مرحلۀ اجرا می رساند.

ادرس: تهران شهرک غرب - روبروی میلاد نور - برج ستین طبقه 5 واحد 28

تلفن همراه: 09122828127  -  09120120715

تلفن ثابت: 86176140-021  -  86175047-021

تلفکس: 761715047 - 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 839
نمایش همه
علاقه مندی ها ()