میز بار یکی دیگر از میزهای کاربردی است که از گذشته تا به امروز برای تزئین دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گرفته می شود. این نوع میز نسبت به سایر میزهایی که در دکوراسیون به کار برده می شود، کاربری خاص دارد که اختصاص به سرو نوشیدنی های مختلف می باشد. به این ترتیب می توانند از این نوع میز برای پذیرایی میهمانان استفاده نمایند. در واقع داشتن فضای اختصاصی در رابطه با سرو نوشیدنی به شما کمک می کند تا بهترین پذیرایی را از ساکنین خانه و یا میهمانان داشته باشند. در نتیجه تکنیک هایی که برای طراحی نمای میز بار به کار برده می شود، بسیار ویژه می باشد و این مسئله موجب خاص شدن طراحی این نوع میز نسبت به سایر میزها شده است. در دنیای امروز ساختمان های متعددی چون ساختمان های مسکونی، تجاری، هتل، رستوران، کافی شاپ و غیره دارای فضایی مختص برای طراحی و اجرای میز بار  می باشند تا بدین وسیله دسترسی راحتی به ادوات سرو نوشیدنی و پذیرایی از میهمانان و مراجعه کنندگان داشته باشند. اجرای میز بار کلاسیک و مدرن از نظر نما با یکدیگر متمایز می باشند ولی از نظر کاربردی یکسان هستند.

طراحی و اجرا میز بار

طراحی و اجرا میز بار به فاکتورهای متعددی چون بودجۀ مالی و فضای خالی دکوراسیون دارد. به همین دلیل نمی توان به طور قطع بیان کرد که محل نصب میز بار بخش آشپزخانه را به خود اختصاص می دهد و یا سالن پذیرایی! بلکه امکان طراحی و پیاده سازی میز بار در فضای دکوراسیون اتاق خواب و یا اتاق میهمانان نیز میسر می باشد. ماهیت چوب بسیار گرم است که برگرفته از دل طبیعت است و این مسئله حس آرامش و فضای صمیمی را در فضای دکوراسیون پراکنده می سازد. در نتیجه از این رو در طراحی و ساخت انواع میز بار از متریال چوب استفاده می کنند. لذا افرادی که علاقه مند به نمای دکوراسیون چوبی هستند، می توانند بخشی از نمای دکوراسیون را به جلوۀ نمای میز بار کلاسیک و یا مدرن چوبی اختصاص دهند. بدین وسیله می توانند زیبایی دکوراسیون را که بر گرفته از چوب مرغوب می باشد، بهبود ببخشند. به این ترتیب قادر به اجرای میز بار با متریال مرغوب و با کیفیت در قسمتی از نمای دکوراسیون آشپزخانه و یا سالن پذیرایی هستند تا بتوانند بستر مناسبی برای پذیرایی هر چه بهتر از میهمانان را فراهم کنند.

طراحی بهترین میز بار

طراحی بهترین میز بار متناسب با نمای دکوراسیون، می تواند زیبایی و جلوۀ دکوراسیون را چندین برابر کند، علاوه بر آنکه دارای کاربرد اختصاصی می باشند. در نتیجه افرادی که میهمانی های متعددی در طول هفته برگزار می کنند، می توانند از مزایای این میز برای پذیرایی از مراجعه کنندگان و میهمانان خود استفاده کنند تا بدین وسیله بتوانند ضیافت دورهمی خود را دلچسب نمایند. ضمن آنکه امکان پذیرایی را ساده تر می نماید. در حال حاضر طرح های متنوعی از میز بار لاکچری، مدرن، کلاسیک، قابل حمل، چمدانی و غیره در فضای اینترنت موجود می باشد، که می توانید با بهره گیری از مهارت طراحان دکوراسیون، در نمای دکوراسیون خود داشته باشید.

طراحی میز بار کلاسیک

طراحی میز بار کلاسیک از جمله طرح های قدیمی و لوکس میز بار محسوب می شود. بنابراین افراد زیادی علاقه مند به داشتن این نوع میز هستند که بتوانند سازگاری اجزای مختلف نمای داخلی دکوراسیون را حفظ کنند. هزینۀ اجرای میز بار به ابعاد، جنس چوب و یراق آلاتی که در ساخت آن به کار رفته است، بستگی دارد. در نتیجه متناسب با توان مالی خود می توانید بهترین طراحی میز بار را داشته باشید.

شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان نیلوفر صفرزاده با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص و مجرب قادر به اجرای طراحی انواع میز بار در مدل های مختلف ساده و لوکس می باشند.

ادرس: تهران شهرک غرب - روبروی میلاد نور - برج ستین طبقه 5 واحد 28

تلفن همراه: 09122828127  -  09120120715

تلفن ثابت: 86176140-021  -  86175047-021

تلفکس: 761715047 - 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 654
نمایش همه
علاقه مندی ها ()