باز کردن درب یکی از مشکلاتی بود که در گذشته با آن روبرو بودیم. به خصوص با گسترش جمعیت ساختمان ها دارای طبقات بسیار زیادی می باشند که باز کردن دستی درب ها گاهی غیر ممکن است بنابراین  نقش آیفون تصویری در زندگی ما مهم و ضروری می باشد. آیفون تصویری در برند های مختلفی وجود دارند که آیفون تصویری تکنما از برند های معروف و بسیار خوب می باشد.

آیفون ها در انواع مختلفی در بازار دیده می شوند که هر یک دارای مشخصات مختلفی می باشند. آیفون پنلی در بیرون ساختمان دارد که مراجعه کننده از طریق آن با طبقات ارتباط برقرار می کنند. همچنین گوشی آیفون در داخل طبقات هم برای ارتباط فرد داخل با فرد بیرون از ساختمان می باشد. در گذشته آیفون های تصویری به صورت ارتباط صوتی بود ولی امروزه آیفون ها علاوه بر امکان ارتباط صوتی امکان ارتباط تصویری را هم دارند بدین ترتیب شما فرد مراجعه کننده را می بینید و در صورت نیاز با او ارتباط صوتی برقرار می کنید.

انواع آیفون تصویری تکنما

آیفون های تصویری تکنما در انواع مختلفی تولید می شوند که در ساخت این آیفون ها از قطعات بسیار باکیفیت استفاده می شود. قیمت آیفون تصویری تکنما نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب می باشد.

قابلیت آیفون تصویری تکنما

آیفون های تصویری دارای قابلیت های مختلفی می باشد. از قابلیت برخی از آیفون ها ذخیره ی عکس مراجعه کننده، ذخیره ی فیلم مراجعه کننده، ضبط صدای افراد، ارتباط بین واحد های ساختمان، تعویض صدای زنگ، تغییر زبان منو، امکان استفاده از حافظه ی جانبی ، اتصال به دوربین، ارتباط با تلفن همراه و..... می باشد . هر یک از این قابلیت ها می توانند در شرایطی کاربردی باشد. در زمان خرید آیفون های تصویری به قابلیت های آن باید توجه کنید و آیفونی را تهیه نمایید که قابلیت های مورد نیاز شما را داشته باشد.

قیمت هر یک از آیفون های تصویری با توجه به قابلیت های آن، کیفیت و برند آن تعیین می گردد. در زمان خرید آیفون تصویری به کیفیت آن بسیار دقت نمایید زیرا کیفیت آیفون مهم بوده و از خرید آیفون های ارزان خودداری کنید به دلیل اینکه آیفون سال ها مورد استفاده قرار می گیرد و اگر دارای کیفیت بالایی نباشد با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد که مجبور به تعویض کردن آن می شویم. بنابراین گرچه آیفون های باکیفیت دارای قیمت های بالاتری می باشند اما  دارای قطعات باکیفیت و طراحی بسیار خوبی می باشند. برای اطلاع از قیمت آیفون تصویری به سایت مراجعه کنید. 

خرید آیفون تصویری تکنما

آیفون های تصویری تکنما دارای قابلیت های کاربردی بسیاری بوده و طراحی ساخت بسیار حرفه ای دارد. آیفون تصویری تکنما در انواع مختلفی در بازار وجود دارد که می توانید خرید این آیفون ها را با اطمینان انجام دهید. برای خرید آیفون های تصویری حتما به نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر مراجعه کنید تا این وسیله را با ضمانت دریافت نمایید. به دلیل گسترش آیفون های بی کیفیت و تقلبی در بازار بسیاری از فروشندگان سودجو این وسیله های تقلبی را به جای اصلی به فروش می رسانند اما اگر شما از فروشگاهی معتبر خرید خود را انجام دهید حتما نمونه ی اصلی را دریافت خواهید کرد.

نصب آیفون تصویری پیچیده بوده و فرد نصاب باید دارای مهارت کافی در این زمینه باشد. برای نصب آیفون تصویری از فرد حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید.

فروشگاه آکام سازه از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش انواع آیفون تصویری تکنما می باشد.  این مرکز با فروش محصولات باکیفیت با قیمت مناسب و خدمات دهی عالی خود توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید.

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871
پیام کوتاه : 50001040052871
فکس :  02152871 داخلی 109 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 887
نمایش همه
علاقه مندی ها ()