هر چه زمان به سمت جلو حرکت می کند، مکانیزه شدن کارها اهمیت بیشتری پیدا می کنند، برای مثال می توان به انتقال زباله ها به خارج از ساختمان اشاره کرد، که همیشه با کلافگی و ناخرسندی افراد همراه بوده است، اما امروزه با استفاده از شوتینگ زباله این امکان در برخی ساختمان ها فراهم شده است، تا به صورت کاملا مکانیزه و بهداشتی زباله ها را از آپارتمان ها به سطل های زباله انتقال دهند، و علاوه بر بهداشت ساختمان در زمان خود نیز صرفه جویی کنند. در ساختمان های نوساز و مدرن که دارای تعداد بسیار زیادی واحدهای مسکونی و تجاری می باشند، تعبیه و نصب شوتینگ زباله آپارتمان به یک ضرورت در آمده است و پیمانکاران از این سیستم به عنوان یکی از آپشن های ساختمان اشاره می کنند، بنابراین قیمت شوتینگ زباله با توجه به مزایایی که در انتخاب و فروش واحدهای ساختمان دارد، برای پیمانکاران و فعالان این صنعت بسیار منطقی و توجیح پذیر است. متریال مصرفی، نوع سیستم، ابعاد کانال ها و دریچه ها، تعداد طبقات و مساحت ساختمان  از سری جزئیاتی هستند که در قیمت سیستم شوتینگ زباله تاثیر مستقیم دارند، برای مثال قیمت اجرای سیستم شوتینگ زباله آپارتمان و ساختمان های کوچک بسیار ارزان تر از برج ها و هتل ها می باشد. این سیستم ها علاوه بر جلب رضایت مشتریان سبب بهبود کیفیت و ارتقاء سطح زندگی افراد می شوند، و هزینه های اضافی نظیر برق و استهلاک آسانسور، استخدام افرادی برای انجام کارهای جانبی ساختمان را کاهش می دهد. افزایش بهداشت و ارتقاء سلامت خانواده ها، حذف شیرابه های زباله و همین طور عدم تجمع حشرات و حیوانات موذی در ساختمان را می توان از مهمترین مزیت های خرید سیستم شوتینگ زباله مناسب و کارآمد دانست، که در سالهای اخیر از مهمترین معضل های زندگی های آپارتمانی شده است.

سیستم شوتینگ زباله بر حسب روش انتقال زباله ها به سه گروه مختلف شوتینگ با سطل زباله، شوتینگ با کامپکتور و شوتینگ با جداکننده زباله تقسیم می شود، که همان طور که از نام آن ها پیداست ساده ترین نوع آن ها شوتیگ با سطل زباله می باشد، در نوع دوم  زباله ها با استفاده از دستگاه کامپکتور به خوبی فشرده می شوند تا فضای کمتری را اشغال کنند و در نوع سوم سیستم های شوتینگ زباله، تمامی زباله های تر و خشک از یکدیگر جدا می شوند و شیرابه های آن ها به سیستم فاضلاب منتقل می گرد، این روش از بهداشتی ترین روش های دفع زباله در آپارتمان ها می باشد. سیستم شوتینگ زباله یک سیستم کامل و یکپارچه می باشد که مانند دیگر سیستم های خدماتی و تولیدی به مرور مدرن تر شده است، برای مثال در سیستم های شوت زباله قدیمی، پرتاب زباله ها باعث تولید سر و صدا و همین طور عدم سیستم تهویه هوا و شست و شو سبب انتشار بوهای ناخوشایند در ساختمان ها می شد، که این گونه موارد در سیستم های جدید و امروزی به طور کامل برطرف شدند و توانستند رضایت صد درصدی ساکنین ساختمان ها را جلب نمایند. دستگاه شوتینگ زباله از اجزاء بسیار زیادی مانند ساپورتها، نازل های شست و شو، تهویه هوا، دریچه شوت زباله،عایق صدا، کانال تقسیم کننده سه راهی و بسیاری دیگر تشکیل شده اند، که همگی آن ها مانند یک سیستم هوشمند و بسیار سریع به عمل دفع بهداشتی زباله ها سرعت بیشتری می بخشند. برای سفارش سیستم شستشو شوتینگ زباله به سایت مراجعه کنید. 

شرکت معتبر نخستین کار از بهترین مراکز تعبیه و نصب شوتینگ زباله با ارزان ترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن می باشد، نصابان این مرکز و مهندسین ناظر آن در سراسر کشور به متقاضیان این خدمات، سرویس می دهند. سایت اینترنتی نخستین کار  اطلاعات جامع و کاملی از شرایط و نوع کار این مجموعه در اختیار متقاضیان می گذارد و همین طور امکان برقرار ارتباط با کارشناسان و مشاوران مجرب آن را برای مشتریان فراهم می کند.

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083  

فکس 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 936
نمایش همه
علاقه مندی ها ()