طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان که در سالهای اخیر در بورس فعالیت های اقتصادی و خدماتی قرار گرفته است، و مشتریان بسیار زیادی را به خود اختصاص داده، به هنر چینش و هماهنگ سازی تمامی اشیاء و ملزومات زندگی در قسمت های مختلف ساختمان اطلاق می شود، که در نهایت یک محیط بسیار زیبا را به نمایش می گذارد، که هر بیننده ای را به خود مجذوب می کند. طراحان داخلی یا همان دکوراتور ها اغلب خود را درگیر بازسازی اجزاء ساختمان و جانمایی قسمت های مختلف آن، برداشتن ستون های اضافی و غیره نمی کنند، و این گونه فعالیت ها بر دوش طراحان داخلی ساختمان می باشد، اما می توان گفت این افراد ارتباط تنگاتنگی با معماران، بناها، کارگران ساختمانی و غیره دارند، و  دارای یک زبان مشترک برای درک یکدیگر و گرفتن یک خروجی ایده آل می باشند. دکوراسیون داخلی یک موضوع کاملا پیچیده هنری می باشد، که در فضاهای مختلف ایده های بسیار متفاوتی را ارائه می دهد، برای مثال طراحی  دکوراسیون داخلی  ساختمان های تجاری، اداری، آموزشی و غیره با منازل و ویلاها بسیار متفاوت است، زیرا در هر کدام از آن ها هدف طراحی و پیش نیازهای آن متفاوت است، که می توان این مسئله را در شمار مهمترین موارد در اجرای دکوراسیون داخلی قرار داد.

انواع سبک های دکوراسیون داخلی

انواع سبک های دکوراسیون داخلی یکی از مهمترین مشترکات بین دکوراتور ها و طراحان داخلی ساختمان می باشد، که معمولا  اغین سبک ها بر حسب موقعیت های جغرافیایی، سلیقه ی کاربران و غیره در دسته های مختلفی نظیر سبک های مدرن، سنتی، کلاسیک، مینیمال، روستیک، ژاپنی، مراکشی، اسلامی و غیره قرار می گیرند. دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کار  ارتباط بسیار نزدیکی با طراحی داخلی ساختمان دارد، به همین دلیل است، که این دو موضوع مختلف اغلب با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند، زیرا در طراحی داخلی مهندسین ساختمانی اغلب به قرارگیری صحیح اجزاء و قسمت های مختلف ساختمان مانند راه راهرو ها، شومینه، آشپزخانه، راه پله، پذیرایی و غیره توجه می کنند و دکوراتور ها به چیدمان صحیح وسایل استفاده از رنگ های مناسب، کتابخانه، مبلمان، دیوارپوش ها و کفپوش ها دقت می کنند، تا یک فضای رویایی را برای مشترانشان فراهم کنند، که تلفیقی از نظرات آن ها و یکی از انواع سبک های دکوراسیون داخلی ساختمان باشد.

هدف از دکوراسیون داخلی

 هدف از دکوراسیون داخلی در چگونگی پیاده سازی آن بسیار حائز اهمیت می باشد، برای مثال دکوراسیون داخلی پذیرایی منزل با سالن های تجاری و خدماتی، و فروشگاه ها بسیار متفاوت است، زیرا هدف از دکوراسیون داخلی در ساختمان های تجاری، در دو جنبه ی متفاوت طراحی موضوعی و جلب توجه مشتریان بررسی می شود. در طراحی موضوعی معمولا به استفاده از طرح ها و لوگوهای خاص و منحصر به فرد با زمینه ی کاری شرکت پرداخته می شود و در زمینه جلب توجه و جذب مشتریان اغلب از رنگ های جذاب، طرح های دکوراتیو خاص و متفاوت استفاده می شود، تا به نحوی اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید.

قیمت اجرای دکوراسیون داخلی

قیمت اجرای دکوراسیون داخلی برحسب متراژ ساختمان و متریالی که در طراحی آن به کار رفته است متفاوت می باشد، برای مثال نوع کاغذ دیواری، پارکت، تابلوهای دکوراتیو، تجهیزات روشنایی، ابزارهای ساختمان، درهای ورودی، مبلمان و غیره از جمله مواردی هستند که در قیمت اجرای دکوراسیون داخلی تاثیر می گذارند، و با افزایش کیفیت  هر کدام از آن ها و البته افزایش مساحت و متراژ ساختمان این قیمت ها نیز افزایش پیدا می کنند. بنابراین می توان گفت تعیین بوجه برای دکوراسیون داخلی تا حدودی انتخاب ها را ساده تر می کند، و البته در برخی موارد محدودیت هایی را نیز در اجرای دکوراسیون داخلی به وجود می آورد. برای اطلاع از هزینه دکوراسیون خانه از طریق لینک اقدام نمایید. 

گروه تخصصی طراحی دکوراسیون داخلی هیرادانا از مجرب ترین و باسابقه ترین شرکت های بازسازی، طراحی و دکوراسیون داخلی می باشد، که در طول یک ده فعالیت مستمر و ارائه نمونه کارهای جذاب خود توانسته اعتماد و اطمینان مشتریان را جلب نماید. برای مشاهده سوابق و رزومه این مجموعه معتبر و تماس با آن می توان به سایت هیرادانا مراجعه کرد و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورد.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 716
نمایش همه
علاقه مندی ها ()