درب شیشه ای یونیک یکی از پرفروش ترین درب های اتومات است که به منظور سهولت در باز و بسته کردن درب های اصلی ورودی و خروجی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. تجربۀ خرید بهترین درب شیشه ای یونیک را می توانید از فروشگاه های معتبر با سابقه به همراه تضمین قیمت و کیفیت داشته باشید. طراحی این نوع درب بر اساس سیستم برق می باشد و مجهز به یک سری امکانات و دکمه های کاربردی  به همراه ریموت کنترل می باشد که امکان فرمام پذیری درب را برای اپراتور ساده تر می نماید. معمولاً درب های اتوماتیک همانند دیگر درب ها بر اساس ابعاد محل قرارگیری درب ساخته می شوند. از این رو شاهد فروش انواع درب شیشه ای اتوماتیک یونیک در اندازه های مختلف با لنگه های دو تایی و یا 4 تایی می باشیم. در واقع درب های اتومات کوچک دارای دو لنگه درب ثابت و متحرک می باشند ولی در صورتی که درب های خودکار بزرگ دارای 4 لنگه به صورت 2 لنگه درب ثابت و 2 لنگه درب متحرک می باشند.برای اطلاع از  سفارش ساخت درب شیشه ای یونیک به سایت مراجعه کنید.

خرید درب اتومات شیشه ای یونیک

بنابراین می توانید متناسب با فضایی که برای محل قرارگیری درب ورودی اصلی ساختمان در نظر گرفته اید، خرید درب خودکار شیشه ای یونیک را با قیمت ارزان انجام دهید. لازم به ذکر است که سیستم درب اتوماتیک مجهز به دکمه و قابلیت های متعددی چون دکمه های دائم باز شدن درب، قفل درب، فرمان اتوماتیک، فرمان فقط ورود و خروج، دکمۀ کنترل دستی و همچنین امکان اتصال به سیستم اعلام حریق، نمایشگر، عیب یابی، سیستم BMS و تنظیم میزان عرض باز شدن درب می باشند. در نتیجه با تجهیز نمودن این درب ها به این قابلیت ها، به نوعی امکان باز و بسته کردن درب را ساده تر نموده است و آسودگی خاطر را برای افراد به همراه می آورد. سیستم باز و بسته کردن درب های اتومات به واسطۀ چشم مایکرویی است که بین دهنه و یا مقابل درب قرار گرفته شده اند، تا بدین وسیله بتوانند راهی برای شناسایی اجسام داخل و خارج درب را انجام می دهد و سپس فرمان باز و بسته کردن درب اجرا می شود. هنگام خرید درب اتوماتیک شیشه ای کشویی یونیک باید به سیستم هایی که به آن مجهز می باشند را مد نظر داشته باشید چون بر سرعت عمل درب تأثیرگذار می باشد. لاستیک صداگیر EPDM، کلید گردان، قطعۀ تسمه، دو عدد چشمی BEA ZEN و استفاده از یک جفت مادون قرمز از جمله قطعات و بخش های مهم سیستم درب اتوماتیک می باشد که زمینه را برای باز و بسته نمودن راحت فریم های درب فراهم نموده است.

فروش درب شیشه ای یونیک

فروش درب شیشه ای یونیک برای ورودی ساختمان های اداری بزرگ، ساختمان های بیمارستانی، فروشگاه ها، ساختمان های تجاری، مجتمع های بزرگ مسکونی و اداری، هتل ها، رستوران، فست فود، درمانگاه ها، برج های لوکس و غیره ضرورت دارد چون میزان تردد افراد به این ساختمان ها زیاد می باشد. در نتیجه نصب درب اتوماتیک می تواند راحتی رفت و آمد مراجعه کنندگان را بوجود آورد. برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای با قیمت مناسب به سایت مراجعه کنید. 

خرید درب شیشه ای یونیک ارزان

خرید درب شیشه ای یونیک ارزان بسیار کارآمد می باشد و به میزان قابل توجهی بر روی هزینه های مصرفی تأثیرگذار می باشد. به عبارتی با نصب درب شیشه ای برای ساختمان ها می توان در فواصل مختلف سال از هدر رفت انرژی حرارتی جلوگیری نمود و تعداد دفعات باز و بسته شدن درب را می توان در فصل های مختلف سال تحت کنترل داشت.

شرکت فنی مهندسی فهام دُر از تولیدکنندگان و مجریان انواع درب اتوماتیک شیشه ای یونیک در تهران می باشد و امکان ارائه خدمات به هموطنان گرامی در سراسر کشور را فراهم نموده است.

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1017
نمایش همه
علاقه مندی ها ()