سازه های تجاری و اداری و به طور کلی سازه های بزرگ مانند مجتمع های مسکونی برای اینکه بتوانند کنترل بهتری بر روی رفت و آمد ساکنین داشته باشند از درب های اتوماتیک بدین منظور بهره میگیرند که یکی از این درب ها که بیشترین کاربرد را به خود اختصاص داده است درب شیشه ای اتوماتیک است. درب شیشه ای اتوماتیک همانطور که از نامش پیداست به صورت اتوماتیک باز و بسته میشود و همین موضوع باعث شده تا کابرد بسیار زیادی نیز نسبت به دیگر درب ها پیدا کند. درب شیشه ای اتوماتیک بصورت خودکار باز و بسته میشود که این خودکار بودن عدم استفاده از نیروی انسانی را در باز و بسته شدن درب به همراه خواهد داشت. در کنار اتوماتیک باز شدن درب باید به یک ویژگی دیگر آن نیز اشاره ای داشته باشیم که آن هم شیشه ای بودن درب است و میتواند دید بسیار خوبی را در اختیار ساکنین و افرادی که در ساختمان مشغول به رفت و آمد هستند بدهد.برای سفارش ساخت درب شیشه ای اتوماتیک باکیفیت به سایت مراجعه کنید.

مزیت های درب شیشه ای اتوماتیک

یکی از مزیت هایی که درب شیشه ای اتوماتیک ایجاد میکند حفظ امنیت سازه میباشد. درب هایی که بصورت سنتی باز و بسته میشوند در مواقعی و با توجه به خطای انسانی ممکن باز مانده و یا بسته نشوند که این موضوع خود تا حدودی امنیت سازه را با خطر ایجاد خواهد کرد. درست است که درب های شیشه ای اتوماتیک نیز به راحتی و با قرار گرفتن فرد مقابل درب باز میشوند و امکان ورود را آسان میکنند اما همین باز و بسته شدن درب باعث میشود تا نگهبان و یا ساکنین متوجه شوند که شخصی به ساختمان ورود پیدا کرده است  اما در صورت عدم باز و بسته شدن درب نمیتوان به این موضوع پی برد. در بسیاری از ساختمان هایی که درب شیشه ای اتوماتیک در آنها به کار رفته است نگهبان از باز و بسته شدن میتواند به  این موضوع پی ببرد که چه شحصی وارد ساختمان شده است و اینگونه امنیت سازه تا حدی حفظ خواهد شد و علاوه بر آن نظمی نیز در رفت و آمد هر چند ظاهری ایجاد میشود.

عدم هدر رفت انرژی از مهمترین مزیت های درب شیشه ای اتوماتیک

یکی از مشکلاتی که همواره ساختمان ها با آن مواجه بوده اند هدر رفت انرژی میباشد که این هدر رفت نیز بیشتر از طریق درب های ورودی میباشد. در صورتیکه درب های مناسب در ورودی و خروجی و یا در بخش های داخلی مورد استفاده قرار گیرد دیگر شاهد هدر رفت انرژی نخواهیم بود و یا هدر رفت انرژی به حد اقل خود خواهد رسید. اما درب شیشه ای اتوماتیک چگونه میتواند هدر رفت انرژی را به حد اقل خود برساند؟ درب های اتوماتیک شیشه ای اول از هر چیز به واسطه باز و بسته شدن خودکار و اتوماتیک میتوانند از هدر رفت انرژی جلوگیری کنند و درب تنها چند ثانیه باز و بسته خواهد شد  که همین مدت کوتاه از هدر رفت انرژی نیز جلوگیری به عمل خواهد آورد. دلیل دیگری که باعث شده تا این درب ها از هدر رفت انرژی جلوگیری به عمل آورند  چفت و بست بسیار خوب این درب ها میباشد. این درب ها هیچگونه درزی بر روی خود ندارند که همین عدم وجود درز میتواند از هدر رفت انرژی جلوگیری کند. برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای یونیک به سایت شرکت فهام در مراجعه کنید. 

انتقال نور به داخل سازه از ویژگی های درب شیشه ای اتوماتیک

بخش عمده ای از درب شیشه ای اتوماتیک را شیشه تشکیل داده است که این شیشه در انتقال نور از بیرون به داخل سازه نقش بسیار مهمی دارد و فضا تا حد زیادی روشن  و نورگیر خواهد شد. این موضوع باعث شده تا هیچگونه کمبود نوری در داخل سازه وجود نداشته باشد  و همواره نورگیر باقی بماند. برخی از سازه ها تنها  از طریق درب ها نور را به داخل سازه هدایت میکنند که این درب ها کمک خواهد کرد تا نور با عبور از شیشه به داخل سازه هدایت شود. برای خرید درب شیشه ای اتوماتیک میتوانید با کارشناسان فهام در از شرکت های عرضه کننده انواع درب های اتوماتیک و شیشه ای تماس حاصل نمایید.

آدرس دفتر خدمات فنی و تعمیرات :

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران -خیابان جامی - بعد از تقاطع میردامادی - پلاک ۵۸ -واحد ۱

راه های ارتباطی با ما 
☎️02166762647    ☎️02166762773    ☎️02166704853   ☎️02166704273

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 966
نمایش همه
علاقه مندی ها ()